Wer verwendet CMNTY Platform?

Wir bieten die perfekten Werkzeuge für Kunden-Communities, Marketing, Forschung und Innovation Communities. Wir helfen Community-Managern, die gerade erst anfangen, als auch erfahrenen Profis.

Was ist CMNTY Platform?

Cmnty Platform ist eine intuitive All-in-one-Lösung für das Erstellen von Online-Communities, die Interaktion zwischen den Menschen inspirieren, die eine Identität oder ein Interesse teilen. Mit seinem eleganten Design und unzähligen Möglichkeiten, um Inspiration anzuregen, verstärkt die Plattform Deine Fähigkeit, Dich mit Menschen zu verbinden und wirklich zu verstehen, was sie reizt, motiviert, und bewegt. Im Gegensatz zu Legacy-Community-Software, umfasst die CMNTY-Plattform mit mehr als nur Forum und Blog-Funktionalität.

CMNTY Platform – Details

CMNTY

https://cmnty.com

Gegründet 2007

CMNTY Platform – Preisübersicht

CMNTY Platform bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für CMNTY Platform findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

CMNTY Platform Funktionen

CEM Software (Customer Experience Management)
Analytik
Befragungs-/Umfragemanagement
Dashboard
Empfindungsanalyse
Kundensegmentierung
Multichannel-Datenerfassung
Negatives Feedback Management
Prädiktive Analytik
Textanalyse
Wissensmanagement
Content-Management
Diskussionen / Foren
Gruppenmanagement
Ideenfindung / Crowdsourcing
Inhalt-Moderation
Mitgliederverzeichnis
Mitgliedschaft-Management
Social-Media-Management
Veranstaltungsmanagement
Website-Management
Abwanderungsraten-Management
Analytik
Community-Management
Feedback-Sammlung
Gamification
Inhalt-Syndizierung
Kommunikationsmanagement
Live-Chat
Video-Inhalte
Benchmarking
Datenmanagement
E-Mail/Online
Entschädigungsmanagement
Musterproben-Management
Panel-Management
Papierbasiert
Persönlich
Statistische Analyse
Umfrage-Management
iPhone-iPad

CMNTY Platform – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 29 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.3/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5
Kimberly A.
Founder & CEO
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2018

"Very intuitive."

Kommentare: Was able to organize a large group of clients.

Vorteile: I was looking for an interface to serve as a hub for about 100 nonprofit clients. CMNTY offers a beautiful interface. Very modern looking. I was easily guided in the setup process. I was literally up and running in under an hour.

Nachteile: I would have loved to see some tutorials. The opening video while the site was being built was a nice touch but I learn better by video.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2018
Douwe B.
managing director
Informationsdienst, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.5.2017

"We adopted the platform as our "new Intranet with extranet capabilities" and it works well for that!"

Kommentare: communication in the team without central persons having to catalyze is great, it connects our virtual team. and it provides us with a logical (cloud based and allways access-able) platform for all our information, questions and idea sharing needs.

Vorteile: Easy to learn. Like LEGO. Slick but not overdone layout & design capabilities. Great functionality for nice price. Though the platform was not primarily designed for the use we do and see growing, it fulfills most of our needs. We also see @ feel great adoption bij CMNTY company and support. So we trust we find our grow path together.

Nachteile: We are up to use it with quite a lot of fora & blogs. The directory structure could be more flexible (harmonica functionality). Also a bit more design functionality per blog/forum would be nice. From the information sharing point of view we'ld like to bring more variety in visualisation (like magazines do). Also we are in need of a better/extendable/lay-outable member profile page/stamp per member.

Antwort des Softwareanbieters

von CMNTY an 25.5.2017

Hi Douwe!

Thank you for making the comparison with LEGO. That's a huge compliment to us!

You'll also be happy to hear that improvements to the discussion structure you mentioned are to be expected soon. We'll let you know when that is released.

Thank you so much for taking the time to review our software, and we hope your community keeps adding the value you are already getting from it!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.5.2017
Nicolas S.
owner
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.1.2018

"Easy and professional"

Vorteile: It is easy to use and to publish directly relevant content. The cmnty has a proffesional look and feel and a lot of features. The service is direct and personal.

Nachteile: The passwords requirements of 10 items and the pricing model above 250 users is expensive.
the webshop tooling I would like an automated forward systems that gives you a signal when somebody is purchasing a product

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.1.2018
Michael a. M.
Director of Assessment
Hochschulbildung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.8.2018

"Interesting tool"

Vorteile: So many possibilities when it comes to potential user interaction. Makes something that was typically only available for big companies accessible for everyone.

Nachteile: Hard to use. Many different nooks and crannies that are hard to get to. Took me a few days just to understand what I was looking at. Its also priced way too high. Maybe reduce the features and lower the price.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.8.2018
Edson M.
Executive Director
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.11.2017

"CMNTY Platform is a perfect platform that has allowed our small trainer really interact!"

Kommentare: All in one place - communicating, sharing, and receiving requests from our users.

Vorteile: CMNTY Platform is easy to set up and very friendly/intuitive to use platform. No need to special training to admins or users. Perfect!

Nachteile: It took me some time to understand how the set up menus are organized. It is a different approach for the set up areas. But, once we get it, it is easy to set it up.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.11.2017