Was ist RealtyBackOffice?

Mobiles Immobilien-Management-Tool, das bei der Transaktionsverwaltung, dem elektronischen Signieren, der Maklerverwaltung, der Provisionsverfolgung, usw. hilft.

Wer verwendet RealtyBackOffice?

Immobilien-Management-Tool zur Unterstützung von Maklerbüros jeder Größe mit dem aus Transaktionsmanagement, Prognosen, Verkaufsberichten, usw. bestehenden Prozess.

Wo kann RealtyBackOffice bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • RealtyBackOffice
  • 2015 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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RealtyBackOffice – Videos und Bilder

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RealtyBackOffice Funktionen

  • Agent-Management
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Dokumentenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Unterschrift
  • Filesharing
  • Immobilienverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Provisionsmanagement
  • Transaktionsmanagement
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Verwaltung von Auflistungen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen für RealtyBackOffice

onOffice enterprise ist eines der innovativsten Immobilienmaklersoftware Produkte am Markt und unterstützt Makler ganzheitlich im Alltag.
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Wise Agent hilft REALTORS® (IMMOBILIENMAKLER*INNEN), effizienter zu werden, und gibt ihnen die Möglichkeit, Zeit zu sparen und mit weniger Stress mehr Geld zu verdienen.
Eine vollständige Softwarelösung für Immobilienmakler von der Kontaktaufnahme bis zum Abschluss.
Die Propertybase-Plattform verbindet Immobilienmakler und Teams mit skalierbarer Technologie, die Prozesse und Kommunikation rationalisieren.
Besorge dir ein OneStop-Client-Portal unter deiner Marke, um die kontinuierlichen Verbindungen, die für dein Unternehmen entscheidend sind, zu steuern und zu verwalten.
Better real estate transaction management software for high-volume brokers, teams, and transaction coordinators.
Easy to use real estate CRM software and responsive website solution for international estate agents. Many languages and cuurencies.
Immobilieninvestmentfirmen erhalten CRM, Investoren-Dashboards, Dokumentenmanagement, Verteilungsberechnungen und Analysen.
Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
CRM Add-in für Outlook, die bei der Verwaltung von Kontakten, Vertrieb, Projekten und Mail-Merges hilft. Sofort verfügbar auf iOS / Android.
Client-Management-System, das von jedem Gerät aus zugänglich ist und Lead-Management, Follow-ups, überzeugende Inhalte und ein Listen-Flussdiagramm umfasst.

Bewertungen über RealtyBackOffice

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
91%
4
9%
Wenjun L.
Wenjun L.
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Imperial Home Realty review

5 vor 4 Jahren

Kommentare: I've been using Realty Back Office platform for the past four years. The platform is designed through broker's vision and help brokers save time for the the tedious management work. Their customer service is always by the site whenever you need tech support. Great back office platform!

Vorteile:

Create through a broker vision that save time for tedious management work.

Nachteile:

downloading the contact database will be available later on. Can't wait for this function to be activated.

Antwort von RealtyBackOffice

vor 4 Jahren

Hi Wenjun, Thank you for the great Review, we appreciate you very much!

Tina O.
Broker/Owner in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Why look eslewhere...RealtyBackOffice has it all!

5 vor 2 Jahren

Kommentare: My experience has been great. It frees up my time in the office, which is great, as I am a working broker. =)

Vorteile:

The product is very easy to use and it handles all aspects of our back office. And honestly, my brokerage is new...we opened in January of 2017. We didn't have a boat load of cash to throw at the start-up. And although I have owned and operated other companies in my past and am an excellent Realtor, going above and beyond for my clients, running the back end of a Real Estate brokerage was very new to me. I looked into many other back office software companies and what I learned is that there are a lot companies out there who are just looking for a sale with no commitment...that is until I called [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] at RealtyBackOffice and spoke with him about his software...he was very understanding of my lack of knowledge. He spent many hours with me answering questions...in the end, it was a no brainer, RealtyBackOffice was for me. I highly recommend this software to anyone in the Real Estate industry. Whether you own a small brokerage like myself, a huge conglomerate like KW or Re/Max or even a team leader, it is an excellent software to keep track of your real estate business.

Nachteile:

I really cannot think of anything that I do not like or that I would consider a "con".

Antwort von RealtyBackOffice

vor 2 Jahren

Thank for the great testimonial Tina, it is clients like you that inspire us to keep innovating! Great things coming to RBO in 2020!

Jim G.
Broker / operations manager in Mexiko
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

This software is helping us when it comes to knowing what business is being written by our agents

4 vor 4 Jahren

Kommentare: We are now able to track activity for those agents that are not office based to get a better understanding of what business is being generated. Where before we had to wait until the agent turned in an accepted offer to know. This makes forecasting and budgeting much easier.

Vorteile:

The new CRM module with its ability to distribute and track leads sent to agents and the fact that the product is branded. Not just our logo, but Company colors, starting with the login screen all the way through the client emails sent from the system.

Nachteile:

I least like to e-signatures module and trying to complete company forms, especially when it comes to adding a Buyers conditions page and needing to write buyers and seller information already in the system under contacts.

Antwort von RealtyBackOffice

vor 4 Jahren

Thanks for the great feedback and review Jim, we appreciate your business and look forward to many years of success together!

Oscar M.
Broker-Owner in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Real Estate platform for the money

5 vor 2 Jahren

Kommentare: I've tried several, much more expensive platforms that lacked the features of Realty Back Office, Great Product.

Vorteile:

It handles all of my company's back-office. operations using great, user-friendly technology

Nachteile:

Not much, It has all f the features we need to run our operations.

Antwort von RealtyBackOffice

vor 2 Jahren

Thank you for your awesome review Oscar, we appreciate your business & look forward to seeing your Brokerage grow with RBO!

Julie P.
Broker/Owner in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

I really like RBO

5 vor 2 Jahren

Vorteile:

It's easy, and fits a small boutique office like ours, but still has the power of recording every detail

Nachteile:

Probably the thing I like least is that it doesn't offer the option to number my transactions when I first enter them in...I have to go back and do it, but that's not really a big deal.