inSided

von inSided

4 / 5 7 Bewertungen
inSided

Wer nutzt diese Software?

Mainly B2B-Software companies and Telecom providers, but we also see a lot of interest from companies in B2C Software, Consumer online services and -hardware.

Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $900/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • inSided
  • http://www.insided.com
  • Gegründet 2010

Über inSided

The inSided online community platform is specifically built so your customers can find answers to their questions effortlessly, scaling your customer support, customer success and increasing customer self-service, retention, product adoption and advocacy. Help your customers help others by giving them the tools to effectively self-serve, learn by engaging with them & gain product insights to focus on what truly matters: your customers satisfaction.

inSided Funktionen

  • Content-Management
  • Diskussionen / Foren
  • Gruppenmanagement
  • Ideenfindung / Crowdsourcing
  • Inhalt-Moderation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Social-Media-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Website-Management
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Ertragsmanagement
  • Gesundheitswerte
  • Gewinn- / Verlust-Analyse
  • Kommunikationsmanagement
  • Konto-Benachrichtigungen
  • Kontoverwaltung
  • Kunden-Lebenszyklus-Management
  • Kundenbindung
  • Nutzung-Nachverfolgung / -Analytik
  • Call-Center-Management
  • E-Mail-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Virtueller Assistent
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Wissensdatenbank
  • Workflow-Management
  • Cataloging/Categorization
  • Content-Management
  • Decision Tree
  • Diskussionsforum
  • Kollaboration
  • Self-Service Portal
  • Volltextsuche
  • Wissensbasis-Management

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für inSided

Customer oriented company; they act as they preach!

Mit Google übersetzen Bewertet am 21.6.2018
Laura O.
Digital project manager a.i.
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great increase of SEO traffic, relevant traffic also. More happy customers, because their questions received an answer from the experts. Also, a decrease in calls for our organisation.

Vorteile: All InSided people tend to think along with your business goals and struggles. Community thinking is a skill they are able to teach very well. The software itself is quite easy to use. I quite like how InSided also listens to its customers to for future development of the software. That's why I say: they really do act as they preach!

Nachteile: Of course, a software as a service solution also has some disadvantages. They strive to have the same template for all of their customers, so that new features are easy to implement. Some wishes can not be realized because of this. Or you have to accept that you can not benefit from features that they release.

Great product for standard websites

Mit Google übersetzen Bewertet am 15.6.2018
Online innovatie Telfort
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: A more professional forum than the open source version we were using, and it was alot cheaper than the competition.

Vorteile: It is relatively simple, there are enough options and the community management works good. As long as you require mostly standard options, this is a great product for a great price.

Nachteile: It is harder to get customized features for your organization. Some options like how the header works are a bit too much "one size fits all".

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