Wer nutzt diese Software?

We serve small to medium sized online stores who run on the Magento or Shopify platform. Works best with stores making at least $5-10K/month up to $20M a year.

Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 4.9 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.9 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 49,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Recapture
  • http://www.recapture.io
  • Gegründet 2015

Über Recapture

Recover abandoned carts, send review reminders, re-engage lost customers with winbacks, grow your email list without hassle. 5 minute setup. Over $65,000,000 recovered for stores like yours. Compatible with Shopify, Magento 1 and Magento 2. Amazing customer support. Free trial. High ROI. Easy to use for non-technical owners.

Recapture Funktionen

  • A/B-Tests
  • Abonnenten-Management
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bildbibliothek
  • CAN SPAM-Compliance
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Ereignisgesteuerte E-Mail
  • Kundenbefragungen
  • Mailinglisten-Management
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Email-Editor
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Datensynchronisation
  • E-Mail Marketing
  • Einkaufswagen
  • Handel in sozialen Netzwerken
  • Inventarverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Katalogmanagement
  • Marktplatz-Integration
  • Mobile Commerce
  • Retourenmanagement
  • SEO-Management
  • Angebotsmanagement
  • Bestückung
  • CRM
  • Datensicherheit
  • E-Mail Marketing
  • Inventarverwaltung
  • Management mehrerer Geschäfte
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Retourenmanagement
  • Review Management
  • SEO-Management
  • Vorlagen
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Einkaufswagen
  • Inventarverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Katalogmanagement
  • Kundenkonten
  • Mobile Commerce
  • Produktkonfigurator
  • Retourenmanagement
  • SEO-Management
  • Treueprogramm
  • Abgebrochene Verkaufsprozesse wiederherstellen
  • Bestandskontrolle
  • Katalogmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Produktbewertungen / Berichte
  • Produktkonfigurator
  • Rabatt-/ Gutscheinmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückerstattung-Management
  • Steuermanagement
  • Versand-Management

Die hilfreichsten Reviews für Recapture

Fast and easy to set up. Works better than others I tried.

Bewertet am 25.6.2018
Verifizierter Rezensent
Founder
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: First, I got a 10% boost in revenue the first month. Second, I didn't have to waste time doing a lot of complicated setup to get it working. Basically, it just works in the background and adds to my monthly sales because it brings people back to the site to finish their orders.

Vorteile: First of all, I LOVED how easy it was to set up and use. I've used similar tools before but they took a lot of fine tuning and setup. Recapture was so much easier. Second, I saw a 10% boost in revenue the first month. Third, the live cart feed is awesome. I know it's not good for my productivity to be watching it, but I do it anyway when I want to see in realtime what's going on. Sometimes, it gives me ideas of what to change or when I might want to make a special offer to someone. Fourth, pricing is based on emails sent. (note that this is also a con because it makes pricing confusing)

Nachteile: The pricing was a little confusing at first. It's a little hard to know in advance how the number of emails sent map back to recovered revenue, which indicates how much you pay for the product. There are ranges of recovered revenue on their pricing page for guidance but until you start using the software, it's still a bit fuzzy because every store is going to have different average order sizes. That said, you can get started for free and it's cheaper & better than most of the alternatives that I tried.

The Best Abandoned Cart Platform We Have Used.

Bewertet am 28.6.2018
Hanwey S.
President
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: automated cart abandonment software.

Vorteile: The live cart view gives you a good visual overview of your shopping cart in real time. This helps our Order Processing team prepare for incoming orders. The ability to provide custom messaging to the abandon cart email is great when we want to provide higher/lower discount incentives based on order value. Very easy to read analytics on the dashboard gives you a good idea of best sellers and your campaign success. Lastly, and most importantly, customer support is top notch. Quick responses to queries, quick resolution to cases and an open ear to new suggestions. We have been with recapture for a few years and will continue to work with them.

Nachteile: The mobile site was lacking in functionality but has been resolved. Would also like to see integration into CRM platforms.

They set the gold standard for Support

Bewertet am 5.3.2019
Ty A.
IT
Groߟhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: There are a lot of options for abandoned carts but if your looking for support look, no further.

Vorteile: Ease of use
Support is unmatched
Willingness to improve their software from suggestions.

Nachteile: None so far.
I wish they offered more services.

A perfect tool for abandoned carts + superb customer service

Bewertet am 27.3.2019
Verifizierter Rezensent
Partner
Unternehmensberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Recapture is an easy to use tool to help capture more sales for our e-commerce customer. The site allows you to easily customize/design emails and CTAs. The analytics are very helpful and helped us realize how big of an abandoned cart problem we had. The customer service is always very responsive and helpful. 5 stars all around!

Nachteile: There are no cons to Recapture—I'm that impressed!

Does just what it says, and just what it should

Bewertet am 7.5.2018
Verifizierter Rezensent
Engineer
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: easy to use, high ROI, and great support

Vorteile: Loved how easy it is to create and manage the emails. Great UI/UX, so intuitive, drag-and-drop editor made it really simple

Nachteile: Nothing...it's great! We integrated this into our site in just a matter of minutes, pushed the update and almost immediately started seeing response from our potential customers. Great ecommerce solution.

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