SocialChorus

von SocialChorus

4.5 / 5 42 Bewertungen
SocialChorus

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Wer nutzt diese Software?

Internal communicators, IT and HR professionals with large, distributed workforces.

Durchschnittliche Bewertung

42 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SocialChorus
  • http://www.socialchorus.com
  • Gegründet 2008

Über SocialChorus

SocialChorus is the leading workforce communications platform that transforms how workers and organizations connect every day. We empower communicators to reach every worker from the head office to the front line. Companies thrive and win when all their workers feel informed, aligned, and supported. The SocialChorus platform allows communicators to publish once and distribute everywhere efficiently delivering critical information to the right employee at the right time.

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SocialChorus Funktionen

  • Blogs
  • Chat/Messaging
  • E-Mail-Management
  • Fotogalerie
  • Mitarbeiterverzeichnis
  • Newsletter-Management
  • Teilen in sozialen Medien
  • Telefonie
  • Umfrage-Management
  • Veranstaltungskalender
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Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für SocialChorus

Easy platform to work with to distribute news to employees mobile devices AND the company intranet.

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.2.2018
Jeremy A.
Web Development Manager
Chemikalien, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Access to internal news from multiple devices.

Vorteile: Ability to have internal news available on a personal mobile device and the intranet from a single platform. Easy to work with and integrates with many other platforms and software.

Nachteile: Would like to see just a few more options for customizing displays on internal intranet. Ability to parse stories by a # or keyword, to display a subset of stories from one channel, would be useful. A UX improvement would be the ability carry details of what a user clicked on through the SSO process, instead of clicking a story from the intranet, going through SSO, and landing on their news feed rather than the story clicked.

Longtime user

Mit Google übersetzen Bewertet am 25.6.2018
Director, Automotive Digital Marketing
Unterhaltung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: increase in employee advocates

Vorteile: Enables employee advocacy and the basics of social selling. Can easily share to preferred social platforms

Nachteile: Releases are rolled out that then break and remove features actively used.
Feature requests and road-mapped items take forever to come out.
No search functionality for users.
Backend can be very clunky and isn't mobile optimized.
Not their fault but no linkedin engagement metrics anymore due to api changes.
No versioning for different platforms

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