Dialshree

Dialshree

von Elision Technolab

Wer verwendet Dialshree?

BPO, KPO, Corporates

Was ist Dialshree?

Call center software with additional features such as a voice logger, voip, outbound dialer, IPPBX and asterisk base solution.

Dialshree – Details

Elision Technolab

http://www.elisiontec.com

Gegründet 2007

Dialshree – Preisübersicht

Dialshree ist verfügbar ab 100,00 $/Monat. Dialshree bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Dialshree findest du unten.

Startpreis

100,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

Dialshree Funktionen

Predictive Dialer Software
Anrufaufzeichnung
Anrufergebnisse
Anrufüberwachung
FCC-Compliance
FTC-Compliance
Kampagnen-spezifische Anrufer-ID
Kontaktmanagement
Lead-Erfassung
Leadmanagement
Rückruf-Terminplanung
Umleitung der Anrufe

Dialshree – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 28 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.3/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Kundenservice
4.5/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3/5
Rene B.
Marketing Director
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2018

"Great attention to details"

Kommentare: Good Company, Good Company!

Vorteile: Great, we had some user errors on our end. They provided the time to help out within a few moments time.

Nachteile: That they couldn't complete the task within 10 min time :)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2018
Sunil L.
Manager
Automotive, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.11.2019

"Dialshree over Ameyo"

Kommentare: I have been associated with Dialshree since 7 years now, used in my last organisation as well. You guys are doing good job.

Vorteile: Real time Screen, where we can actually view agents real time activity.

Nachteile: Nothing, You guys are doing good job and keep doing the same.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.11.2019
Atik R.
Assistant Manager MIS
Verbraucherdienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.11.2019

"Elision is a Nice product for outbound calling"

Kommentare: Overall experience is good

Vorteile: This software is easy to use, exporting required reports , change user roles

Nachteile: All reporting options are not available in export report section. if list exporting option by selecting date like entry date or modify date and by selecting status, that will be most useful for everyone.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.11.2019
Peter G.
Owner
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    1/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.7.2017

"When it works, its a great system. Most of the time the system does not work. Extremely frustrating."

Kommentare: Frustration, anxiety, loss of income. Oh, im sorry, you asked for benefits... um. Zero.

Vorteile: Lots of features and options. When it is working it is a great system. The support staff is very nice except I have to come into my office at 1 am to speak with them via skype in India. When the system works it's pretty easy to use. It works 1 day every 4 days.

Nachteile: Most of the time it is not reliable. I have had to send my entire staff home on more than 15 occasions. You cannot get a hold of anyone for support during US Business Hours. Every time I complain about something which is every other day, it works for half of a day, sometimes a full day then stops working the next day. DO NOT RELY ON THIS SYSTEM SOLELY. I was hoping to just use this companies product but after 20 issues and losing thousands of dollars, I have had to invest in another dialer system as a backup. If these guys can figure out how to use their own system and make it more reliable it will be a nice system. Today I had 8 team members on this dialer calling at low volumes and the system just stopped dialing out in the middle of our work day. We have only had the dialer work 1 full day over the past 7 days. That's about what you can expect from this system, 1-2 days of it working. The rest of the time you will be resetting, skyping, testing, testing, testing, and it's just a big waste of time. I have asked them for 2 steady weeks to make sure my system was working because I was hiring new sales reps. It's still not working. Once again today, I had to send my sales team home at 1 pm.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.7.2017
Neeraj R.
IT-Project Manager
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.11.2019

"User Friendly Software"

Kommentare: We are running our operation via dial shree from last 4+ years and its resolved our many reports and calling related issue.
We have customized many Api and features as per our requirement which help us to improve our productivity and business.

Vorteile: User Friendly Software
Easy to Customized
Additional Features

Nachteile: Taking time in Customization and sometime very hard to get update.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.11.2019