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Was ist Dialshree?

Callcenter-Software mit zusätzlichen Funktionen wie Sprachaufzeichnung, VoIP, ausgehende Wählfunktionen, IP-Telefonanlage. Basiert auf Asterisk.

Wer verwendet Dialshree?

BPO-, KPO-Sektor, Gesellschaften

Dialshree Software - 1
Dialshree Software - 2
Dialshree Software - 3
Dialshree Software - 4
Dialshree Software - 5

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Dialshree

Dialshree

4,7 (70)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
101
11
4,7 (70)
4,6 (70)
4,8 (70)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
61,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
425
43
3,9 (805)
4,2 (805)
3,9 (805)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Dialshree

Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
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Online-Buchung
Genesys Cloud CX
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Automatische Anrufverteilung
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VICIdial
Am besten bewertete Funktionen
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Anrufprotokoll
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Anrufprotokoll
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Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
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Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Automatische Anrufverteilung
Dokumentenspeicher
Bright Pattern
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff

Bewertungen über Dialshree

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
74%
4
19%
3
7%
Vinay
Vinay
System Architect in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Elision

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Appreciated to [SENSITIVE CONTENT] to quick support. But need to some changes in call log process because when i call on support number than no one answer the call in first time. I have to wait for engineer.

Vorteile:

Dial Shree software is users friendly software and easy to manage all things in single place and appreciate to Elision Tream for Disposition Bucket, Sticky group, recording access features.

Nachteile:

Unable to update multiple sms templates. Have to repeat all process to add new template in every time. Dial Shree Software GUI is very slow to make any changes according to other software GUI. Like Vicidial GUI.

Antwort von Elision Technologies

letztes Jahr

Dear Vinay, We're so happy to hear you had a great experience with DialShree - Omnichannel Contact Center Solution. Your review made our day! I hope your issue has been resolved after the latest software updates. Our whole team works very hard to keep our customers happy, but we can only do it thanks to amazing customers like you. Thanks again, and we hope to serve you again soon. Sincerely, The whole team at Elisiontec

Hemraj
IT Consultant in Indien
Verbraucherdienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

DialShree - A Game Changer

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Super! Our agents are using it dialy and they are finding it very user friendly.

Vorteile:

Using DialShree from Elision has been a game-changer for our contact center operations. The robust reporting capabilities have provided us with valuable insights, enabling us to optimize our customer interactions and boost agent performance. Moreover, the advanced IVRS and Automated Call Distribution features have significantly improved our call routing, resulting in efficient and personalized experiences for our customers. We highly recommend DialShree and commend Elision for their top-notch product and excellent service.

Nachteile:

Sometimes system goes hang due to internet fluctuations, however rest is super good.

Antwort von Elision Technologies

vor 8 Monaten

Dear Hemraj, We're so happy to hear you had a great experience with DialShree - Omnichannel Contact Center Solution. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customers happy, but we can only do it thanks to amazing customers like you. Thanks again, and we assure you to keep serving best. Sincerely, The whole team at Elisiontec

Gourav
Dialer Technical Analyst in Indien
Bankwesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ELISION DIALSHREE

5,0 vor 4 Wochen Neu

Vorteile:

Dialshree Progressive Dialer,Auto Dialer, Power Dialer, Predictive Dialer Easy to use for all functions are available in front at side. elision team are quick support

Nachteile:

Nothing as of now. Everything is working well.

Antwort von Elision Technologies

vor 4 Wochen

Dear Gourav, We're so happy to hear you had a great experience with DialShree - Omnichannel Contact Center Solution. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customers happy, but we can only do it thanks to amazing customers like you. Thanks again, and we assure you to keep serving best. Sincerely, The whole team at Elisiontec

Shantanu
Team Lead in Indien
Verbraucherdienste, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User Friendly

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall good.But need to work on agent time details(agent reports).For example agent has completed 09 hours of shift but it is showing only 08 hours from outside & when we check it from inside it is showing 09 hours.

Vorteile:

help us to export reports very easily.All the required details are available on screen(RTA)

Nachteile:

Sometimes it got too slow that agents are unable to logged in

Antwort von Elision Technologies

letztes Jahr

Dear Shantanu, We're so happy to hear you had a great experience with DialShree - Omnichannel Contact Center Solution. Your review made our day! I hope your issue has been resolved after the latest software updates. If you're facing any issues then we would be happy to look into this further for you. Our whole team works very hard to keep our customers happy, but we can only do it thanks to amazing customers like you. Thanks again, and we hope to serve you again soon. Sincerely, The whole team at Elisiontec

Somesh
Operation Manager in Indien
Marketing & Werbung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Perfect Solution for Call Centers

5,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

Prompt Call Recordings, Excellent Support

Nachteile:

Nothing as such, dialshree developers keep things improving

Antwort von Elision Technologies

vor 4 Wochen

Dear Somesh, We're so happy to hear you had a great experience with DialShree - Omnichannel Contact Center Solution. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customers happy, but we can only do it thanks to amazing customers like you. Thanks again, and we assure you to keep serving best. Sincerely, The whole team at Elisiontec