Wer nutzt diese Software?

1PointMail unterstützt gerne alle Marketingkanäle, die nach robusten, benutzerfreundlichen Funktionen auf Unternehmensebene suchen. All diese Funktionen werden zu einem Preis angeboten, der weit unter dem Industriestandard liegt.

Durchschnittliche Bewertung

46 Bewertungen
  • Gesamt 4.8 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.7 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.8 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 49,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • 1Point Interactive
  • http://www.1pointinteractive.com
  • Gegründet 2009

Über 1PointMail

1PointMail ist eine Marketingplattform auf Unternehmensebene, mit der Vermarkter Kampagnen über mehrere Kanäle hinweg entwerfen und ausführen können. Dies bietet Kosteneffizienz durch geplante oder durch Aktionen ausgelöste Ereignisse und eine zielgerichtete markenbezogene Kommunikation.

Die 1PointMail-Marketingplattform unterstützt den gesamten Marketingprozess, einschließlich Kampagnenmanagement, Personalisierung, Zustellung, Reaktionsmanagement und Kampagnenberichterstattung.

1PointMail Funktionen

  • A/B-Tests
  • Abonnenten-Management
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bildbibliothek
  • CAN SPAM-Compliance
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Ereignisgesteuerte E-Mail
  • Kundenbefragungen
  • Mailinglisten-Management
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Email-Editor
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • Datenwiederherstellung
  • E-Mail-Archivierung
  • E-Mail-Überwachung
  • Gemeinsamer Posteingang
  • Reaktions-Management
  • Routing
  • Spam-Blockierung
  • Unterschriften-Management
  • Warteschlangen-Manager
  • Whitelist / Blacklist
  • A/B-Tests
  • Ereignisbasierte Benachrichtigungen
  • Kampagnenmanagement
  • Segmentierung der Audienz
  • Standortverfolgung
  • Team-Management
  • Catch-all-Servererkennung
  • Domainprüfung
  • E-Mail-Einzelüberprüfung
  • Erkennung von Spam-Fallen
  • Erkennung von Wegwerf-E-Mails
  • Mailserver-Validierung
  • Massen-E-Mail-Überprüfung
  • Syntaxüberprüfung
  • E-Mail Marketing
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Kanalmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Leadmanagement
  • Mehrere Kampagnen
  • A/B-Tests
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Anpassbare CTAs
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Lead Scoring
  • Sales Intelligence
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Suchmaschinen-Marketing
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Zielseiten / Web-Formulare

Die hilfreichsten Reviews für 1PointMail

Overall an excellent choice

Bewertet am 28.11.2017
Verifizierter Rezensent
Director Strategic Services
Unternehmensberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Still cannot find a better value for the investment. Does everything I need it to do.

Vorteile: Full featured list management, HTML content editor, segmenting and reporting. Dynamic segmenting of lists has proven very useful. The system is set up to ensure lists are clean. The service has been excellent.

Nachteile: The process for lead scoring could be made a bit easier. Also more native integrations with other technologies such as with Zapier or CRM's.

Antwort des Softwareanbieters

von 1Point Interactive an 29.11.2017

Thank you so much for your review. We have done integration with Zapier in the past as well as other custom API work. If there are specific CRMs that you are looking to hook into we would be more than happy to help. In our next major release we are looking to add more details about integration possibilities. As always please reach out to support or your Client Service liaison with any feature request and we will get it scoped!

Excellent Deliverability and Motivated Customer Service

Bewertet am 9.1.2018
Jarad W.
President
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: 1PointMail delivers to the inbox. Period. As a marketing professional, I've used 2 dozen email service providers at varying price-points, features, and volumes - from sends as low as several hundred to as much as over 1 million contacts. Regardless of volume, deliverability is key and 1PointMail has figured out how to reliably serve large-scale customers at a very affordable price. Their customer support is fantastic. They have always worked with me on my issues through resolution, offered advice and recommendations that have made my campaign perform better, and are always available when we have issues. For the deliverability, service, and price, these guys can't be beat!

Excellent prompt service

Bewertet am 16.3.2017
Mathew H.
Operations Co-ordinator
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: From the very beginning 1Pointmail have done everything they can to help and educate us on their software and better options that would better suite our business. They are always quick to respond to problems and always seem to go above and beyond what you would expect. Chris has been very helpful and has even been on the phone a number of times to talk us through options and some of the training and problems that we were seeing at the beginning. Overall I would highly recommend 1Pointmail the system is very easy and slick to use.

Vorteile: The software itself is very easy to use and all the extra features that it contains is a bonus like scheduling mailings, being able to create your own templates and reuse them is also a options which other systems do not offer. Being able to build a delegate database is also a great option as this allows us to run reports on who is and is not opening our mailings.

Nachteile: None that I can think of.

Great product with great customer service

Bewertet am 2.2.2018
Verifizierter Rezensent
DIRECTOR, TECHNOLOGY PRODUCTS
Finanzdienstleistungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The product is extremely easy to use and their reporting suite shows me exactly how my KPI's are being met. Great product

Vorteile: This product is extremely easy to implement and use, on the rare occasions when I do have an issue the customer service team is second to none. Compared to the competition 1PointMail is easier and more budget friendly. They work with me to get my KPI's turned into effective email campaigns & their reporting shows me exactly what impact the mailing had with my customers. I can't recommend this company enough.

Nachteile: Compared to the competition, there is no question that this is the easiest software to use. The only real negative that I have is their customer service team regularly calls to insure that their product is meeting my expectations, if you can even call that a problem.

Best Customer Service We've Found

Bewertet am 30.1.2017
Cathy Z.
President
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: These guys are amazing. It's not that there are NEVER problems. There are always problems when you're dealing with tech. The way they deal with them is outstanding. Rapid response is putting it mildly. I am super happy with the product as well and the competitive price allows me to make money while offering my clients competitive prices. Bravo!!

Vorteile: It takes a little bit of a learning curve, but after a few uses, it's very easy to operate.

Nachteile: A wide array of functionality.

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