Wer nutzt diese Software?

Kleinunternehmen, Start-Ups, Unternehmen, Agenturen

Durchschnittliche Bewertung

18 Bewertungen
  • Gesamt 4.4/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.1/5
  • Kundenservice 4.6/5
  • Funktionen 4.4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.4/5

Produktinformationen

  • Startpreis 79,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • User
  • https://user.com
  • Gegründet 2015

Über User

Alles in einem Marketingautomatisierungstool, einschließlich:
– Live-Chat
– Mailing-System
– Marketingautomatisierung
- CRM
– Analysetool
– Nutzerverfolgung
– SMS-Marketing
– Call Center
– Formular- und Popup-Automation
– Tool zur Erstellung von Wissensdatenbanken

Spotlight_media_placeholder

User Funktionen

  • A/B-Tests
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Anpassbare CTAs
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Lead Scoring
  • Sales Intelligence
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Suchmaschinen-Marketing
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Zielseiten / Web-Formulare

Die hilfreichsten Reviews für User

Just do what intend to very well

Bewertet am 23.11.2017
Arnoldas R.
Executive Director
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Many functions, that usual doing several tools, do very good and reason why most value provide - all connected and managed as one system. And value is great. Just compare how much usually have to pay for separate tools: for chat, for email marketing automation, for popups, for user help system,.... In many replicates what Intercom do. And do it, must say , well. I like support too. Quick enough (at least in Europe time zone, do not know how in other zones).

Nachteile: Was some bugs in the older version that sometimes made me mad. User filtering sometimes not worked. But all that was solved in the new version and added some great new features.

Conversion rate UP

Bewertet am 24.8.2016
Evelyn R.
Customer Support
Bildungsmanagement, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I started using UserEngage when I began to struggle with a low conversion rate on my side. I couldn't afford well-known platforms and I found UserEngage on Quora as the alternative.

Vorteile: + super advanced marketing campaign builder
+ easy to install (custom script, JS)
+ custom attributes you can add

Nachteile: - advanced Actions can be confusing
- basic look of a live chat (but I see they improved it though)

Antwort des Softwareanbieters

von UserEngage an 24.8.2016

Thank you Evelyn! Yes, we know that the number of functions may be overwhelming ... but with our step-by-step guide and Customer Support, I'm sure you will be able to build powerful campaigns!

It's good app!

Bewertet am 11.12.2019
Verifizierter Rezensent
CEO / Sales Director / Owner
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: - many features and settings
- nice interface

Nachteile: - heavy navigation, too much clicking
- not clear pricing at begining

Software with a lot of potential but significant number of errors

Bewertet am 10.3.2018
Verifizierter Rezensent
Co-founder, web & graphic designer, PM, front-end developer
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
3/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It surely offers a lot of functions - chat, email campaigns, CRM, marketing automations. It has potential to became an all-in-one platform. Support team, yep, UserEnagages support is AWESOME. Other companies could learn from them.

Nachteile: UX is simply TERRIBLE, to tell the truth it took me a lot of time to get around some features like sending email campaigns. Mobile app is almost non-functional, so it is safer to assume that there is no mobile app. Web app is SLOW, terribly slow. Chat has a lot of bugs, sometimes it is hard to get ahold which conversation is new.

Some fedback

Bewertet am 24.8.2016
Monika S.
Manager
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Hey. Wanted to share my quick feedback about userengage experience. Actually, the idea is cool, guys, your customer service is awesome, after few days i've already understood how to use the main functions, love testing your actions everyday. It needs to be more functionable, but the idea is great.

Vorteile: Customer support is pretty quick! Nobody wants to waste their time for waiting answers. I hate asking something from Customer support service, cause almost all of them are not answering at all or it took ages waiting, but you made me change my thoughts, Bravo)) Love design, that everything in right place

Nachteile: i took a look at some Youtube videos on your channel, good idea, it's better for me to actually SEE your functions in action without explaining in chat.
and there was some difficulties with building the ACTIONS, need more time to analyse it deeper.

Antwort des Softwareanbieters

von UserEngage an 24.8.2016

Thank you for your feedback! Appreciated!

Lies weitere Bewertungen