Was ist Ecosystems?

Das Value Management Office (VMO) von Ecosystems hat ein Hauptziel: Vertriebs- und Marketingfachleuten ermöglichen, die einzigartigen Vorteile und den Wert ihrer Produkte und Dienstleistungen mit quantifizierten Erkenntnissen, Recherchen und Analysen an die Kundschaft weiterzugeben. Die Softwareplattform fördert interaktive Gespräche zur Verbesserung der Leistung deiner Marketing-, Vertriebs- und Kundenerfolgsteams.

Wer verwendet Ecosystems?

Die Software unterstützt strategische Vertriebs- und Marketingorganisationen in den Fortune 500.

Wo kann Ecosystems bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Ecosystems
  • 2000 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Chinesisch, Englisch, Spanisch

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Ecosystems – Videos und Bilder

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Ecosystems

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Ecosystems Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Content Delivery
  • Content-Management
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Ertragsmanagement
  • Gesundheitswerte
  • Konto-Benachrichtigungen
  • Kontoverwaltung
  • Kundenbindung
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Alternativen für Ecosystems

Dient der Verwaltung von Abonnements, der Zahlungsabwicklung, der Berichterstattung, der Abrechnung und Rechnungsstellung. Erfahre mehr über SubscriptionFlow
Salesmachine überwacht die Gesundheit und Aktivität, Deiner Kunden, so dass Du Dich auf den richtigen Kunden zur richtigen Zeit konzentrieren kannst.
Upzelo hilft Abonnementunternehmen dabei, die Kundenabwanderung zu reduzieren und die Kundenbindung mithilfe von Echtzeitdaten, maßgeschneiderten Angeboten und Feedback zu erhöhen. Erfahre mehr über Upzelo
Vitally hilft Unternehmen jeder Größe, erstklassige Kundenerlebnisse zu liefern, unerwartete Herausforderungen zu bewältigen und effizienter zu arbeiten.
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
Konzentriere dich mit Copper und Google auf Beziehungen und nicht auf Datensätze. Das einzige CRM, das von Google entwickelt, verwendet und empfohlen wird.
Zendesk Sell ist ein Vertriebs- und CRM-System zur Verbesserung der Vertriebsproduktivität, -prozesse und -vorhersehbarkeit.
Sorge dafür, dass dein Team organisiert ist, entwickle proaktive Kundenlösungen und erhalte Einblicke zur Zufriedenheit deiner Kunden mit dem HubSpot-Service-Hub. Erfahre mehr über HubSpot Service Hub
A Economical & Fully- Featured platform with CRM, ERP, HCM, Project Management and Helpdesk solution with built-in integrations.
Partner-Relationship-Management-Software, mit der du die Kundenbindung verbessern und den Umsatz deiner Wiederverkäufer steigern kannst.
Catalyst is the most intuitive Customer Success Platform (CSP) - built by CS leaders, for CS teams.
Die einzige Wahl für eine umfassende Verkaufsförderung. Erfahre mehr über SalesRabbit
MindTickle ist eine datengesteuerte Plattform zur Vertriebsunterstützung, die entwickelt wurde, um Verkaufsteams zu trainieren, weiterzuentwickeln und ihre Leistung zu verbessern. Erfahre mehr über Mindtickle

Bewertungen über Ecosystems

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
32%
Patrick
Patrick
ADM in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rechtsberatung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

VMO review

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The VMO tool provides an overall picture of how MPS is working for my customer. It is a time saver for the ADM having Ecosystems take the data and format it in to the VMO tool for not only the customer but for HP to see where to guide the customer in to making decisions.

Nachteile:

The VMO tool need a help Icon that explains the how to use each slide and what the slide is trying to say. Examples of the value of the VMP tool. This tool is great, however unless you know where to look for the results it can be overwhelming.

Antwort von Ecosystems

vor 4 Jahren

Hi Patrick, Thank you so much for taking the time to leave us a review! We are happy to hear that our VMO platform saves you and your customer time in formatting the data to help make more informed decisions. Thank you for your helpful suggestion on adding a help icon as we are always looking for ways to make a more seamless experience. Please feel free to reach out to us at vmo@ecosystems.us and we'd be happy to take you on a guided tour with examples of the value of the VMO. Thanks again!

Joni
Client Manager in USA
Druck, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

VMO Review for Managed Print Services Strategic Business Reviews

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The VMO offers an innovative way to present strategic views of a customer's business, while at the same time sections to show the 'state of the business' data important to my customers. I appreciate the Value Consultants with whom I work to craft the Business Reviews for my customers.

Vorteile:

The platform is an innovative way to present business relevant data regarding customer priorities in their print environment. The VMO continues to innovate so that the platform provides insights into the customer business components of their print environment.

Nachteile:

The platform is restrictive in some ways regarding presentation of data sets and trends in the Insights and Innovations section. Some information is presented in Excel spreadsheet format, which is inconsistent and varies from the more innovative and standardized views data is presented throughout the platform.

Antwort von Ecosystems

vor 3 Jahren

Hi Joni, Thank you so much for taking the time to leave us a review! We are happy to hear that you find our platform to be an innovative way to present relevant data and strategic views of your customer's business. We are always looking for ways to make your experience as seamless as possible. Please feel free to reach out to your value consultant or our team at VMO@Ecosystems.us to let us know how we can make your presentation of data sets and trends less restrictive. Thanks again!

Wanda
Services Principal in USA
Computer-Hardware, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

VMO Review

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I've used VMO several times to close opportunities. When a customer sees how VMO can help them understand their current environment and help them determine future business decisions based on use today is invaluable.

Vorteile:

VMO helps the customer really understand how devices are being used in their environment taking all the guess work out of the analysis. It's ability to help build a business case based on actual data collected is great!

Nachteile:

I do not have any Cons at this time, the software and support are excellent.

Antwort von Ecosystems

vor 3 Jahren

Hi Wanda, Thank you so much for taking the time to leave us a review! We are happy to hear that our platform has helped you create strong, data-driven business cases for your customer to have a better analysis. We are always looking for ways to improve and we are curious about why you rated our ease of use, overall quality, and likelihood to recommend lower. Please feel free to let us know what we can do better for you to have a better experience. You can email us at VMO@Ecosystems.us. Thanks again!

Ross
Client Manager in USA
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Feedback on the VMO experience and HP Managed Print

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Excellent. The VMO is always open to new ideas, really helps to support a large complex always changing account.

Vorteile:

Flexibility and Scale-ability This software is used primarily as a quarterly status tool, and over the past 4 years has been able to easily accommodate growth and changes in the client account. Additionally the tool has been able to adapt to new custom use requirements, supporting client executive audiences. The client has been able to adopt the tool into their offices for adhoc reporting.

Nachteile:

The software default is fully loaded detailed drill downs. This is great, but can be a hindrance to keeping the subject at a summary level. Maybe consider different detail options, rather than customizing the default. Options would target the audience needs for summary <-> detail.

Antwort von Ecosystems

vor 4 Jahren

Hi Ross, Thank you so much for taking the time to leave us a review! We are happy to hear that you have been able to experience the flexibility and scale-ability of our VMO platform. Your value consultant, Andrew Menges, will be reaching out to you to show you how to view the summary detail. Please feel free to reach out to us with any other feedback or questions at vmo@ecosystems.us. Thanks again!

Tim
Account Manager in USA
Druck, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Supports MPS accounts

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have been able to have future growth opportunities with my customer due to the information that is placed on the road map. We have aligned ourselves and set goals, action items to keep on progress with the road map

Vorteile:

The best feature about the VMO is can be totally designed and reflective to my customer. I appreciate that this is not an out of the box tool but a tool that can be designed to meet the story that you want to communicate with the customer. The data that the tool is about to display is excellent and assists in helping the customer understand their purchased managed print environment.

Nachteile:

It can be difficult to edit information in the VMO and is best to ask assistance from the VMO team members.

Antwort von Ecosystems

vor 3 Jahren

Hi Tim, Thank you so much for taking the time to leave us a review! We are happy to hear that you are able to use our platform to tailor your story to your customer and have been able to have future growth opportunities because of the VMO. Please let us know how we can make it easier for you to edit information and if you have any additional feedback or questions. We are always looking for ways to improve and make your experience as seamless as possible. Feel free to reach out to us at vmo@ecosystems.us. Thanks again!