Was ist Yocale?

Yocale ist das führende Online-Planungssoftware- und Kalendermanagement-Tool auf dem Markt für alle terminbasierten Unternehmen. Yocale ermöglicht es Unternehmen, einen reibungslosen und effizienten täglichen Betrieb mit einer All-in-one-Marketing- und Business-Management-Lösung zu betreiben, die Folgendes umfasst: Online-Terminplanung, Kundenbeziehungs-Tools, Promotion verfügbarer Termine, Berichte und vieles mehr. Die flexible Terminplanung von Yocale ermöglicht Unternehmen die vollständige Kontrolle mit diesen nutzerfreundlichen

Wer verwendet Yocale?

Jeder Service, der Geschäfte bietet, oder jede Person, die Termine akzeptiert.

Wo kann Yocale bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Chromebook (Desktop)

Über den Anbieter

  • Yocale
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Algerien, Angola, Armenien, Aserbaidschan und 99 weitere

Sprachen

Englisch, Französisch

Über den Anbieter

  • Yocale
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

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Afghanistan, Algerien, Angola, Armenien, Aserbaidschan und 99 weitere

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Yocale – Videos und Bilder

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Yocale

25,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
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25,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
59,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Yocale Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anfangsbeurteilung
  • Anpassbare Formulare
  • Aufgabenbibliothek
  • Automatisierte Terminplanung
  • Behandlungsplanung
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Compliance im Gesundheitswesen
  • Debit-/Kreditkartenverarbeitung
  • EMR / EHR
  • Elektronische Rezepte
  • Ergebnisbewertungstools
  • Erinnerungen
  • Fortschritt-Notizen
  • Für Barbershops
  • Für Chiropraktiker
  • Für Optiker
  • Für Physiotherapie
  • Für Praxen für mentale Gesundheit
  • Für Salons und Spas
  • HIPAA konform
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassen-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenprofile
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Personalverwaltung
  • SOAP-Notizen
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verkaufspunkt POS
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung
  • Übungs-Management

Alternativen für Yocale

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Schließe dich Tausenden von Massagetherapeuten, Chiropraktikern und anderen an, die täglich Patientenbehandlungen mit SOAP Vault aufzeichnen, buchen und verfolgen.
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Bewertungen über Yocale

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
79%
4
17%
1
3%
Raven W.
Raven W.
Pet Groomer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Tierarzt, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It has what I need.

5 vor 11 Monaten

Vorteile:

Its online, I can check from everywhere. customers can book their own appointments.

Nachteile:

I cant change the booking hours on my own, I have to contact support for it.

Antwort von Yocale

vor 11 Monaten

Dear Raven, thanks very much for taking the time to provide your feedback. Pls note that you may change your schedule or the schedule of the services you offer any which way - all by yourself. If you contact us on live chat we can provide you with the instructions. We only offer to change it for you if you wish; however, the same tools are available to you to self manage. Thx again for your feedback and please always feel welcome to contact us should you need any assistance.

Soheil I.
Owner in Kanada
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Healthy Smile

5 vor 11 Monaten

Vorteile:

The most important factors that made me to stay with the software are: A- flexibility of the software and people behind the product and their willingness to help you to get what you ask for and need to have to run your business. B- the support is the second to none, I have been dealing with [SENSITIVE CONTENT], the technical guy. He is so professional and knowledgeable about the product. Also, he is very patient and listen to your request carefully and because of that he fully understand your request and need. He has gave me the best experience so far.

Nachteile:

The only con for me is that I can not see or check all of my locations at the same screen therefore I must go back and forth between them. Just time consuming

Antwort von Yocale

vor 11 Monaten

Dear Mr. Iravani, thank you very much for taking the time to provide us your feedback. We are grateful to hear about your experience and are excited to positively impact your business. We will consider ways to provide all appointments from multi-locations in a single view for our future releases. Thank you!

Kevin O.
Principal in USA
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

poor service

1 vor 3 Jahren

Kommentare: Be very careful before you choose them as you may be stuck with them for a very long time

Vorteile:

price is good, that is all. there are no other qualities that are good.. nice website and easy to setup

Nachteile:

no support at all. i tested them as a vendor for Google Places and cannot turn them off. Google tells me to contact Yocal saying that Yocal must remove me. Everytime I email Yocal, they say i am removed but I am not.

Antwort von Yocale

vor 11 Monaten

Dear Kevin, we are sorry that you were unable to find what you were looking for. By turning off your availability you will automatically be taken off from google. This instructions is available online; however, if you ask us to do it, we will have to ask google to remove you and some times that may take a bit of time. We would always appreciate the opportunity to provide excellent support through live chat, email or by phone. If you do contact us by email pls be sure to check your other/filtered email. It would be very rare for us to not be on top of our support request.

Burke B.
Owner in Kanada
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Experience using Yocale

5 vor 3 Monaten

Kommentare: my overall experience has been really good. the 24/7 live chat is good for if you ever have any questions or concerns

Vorteile:

Its easy to use, and i like how the site makes our page look.

Nachteile:

not a whole lot i don't like about it. except maybe, uploading the revolving photos was a little challenging because it has to be a certain format and size.

Lisa B.
Owner in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Yocal is a Good company

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Yocale is an all-in-one scheduling system, and for trying to include every bell and whistle, they do a pretty good job. I can't say enough about the development team. You will be working with professionals who are kind, knowledgeable, competent and accessible. They work hard to resolve any issue that arises. The entire app has continuously been improved since I started with them. The scheduler does work best with Chrome, which sometimes presents problems with other browsers, and mobile interfaces. If you have more than one location you really can't beat the bang for your buck that Yocale provides. I give it 4.5 stars and suggest that the main way it could be improved is to pair down some of the features and allow companies to choose what they want a la carte. This might make it more manageable and stream lined for smaller companies.

Vorteile:

I loved the customer service and access to the tech support. I loved that is was an all in one and I could go paperless with this new scheduler.

Nachteile:

I don't like that it gets buggy with other browsers and its mobile interface is slower. My clients had trouble booking and navigating their appointments.