Was ist Chatra?

Moderne Live-Chat- und Messaging-Lösung zur Erleichterung der persönlichen Kommunikation zwischen Unternehmen und ihren Kunden. Chatra begrüßt potenzielle Käufer mit den Gesichtern deines Teams und lädt dazu ein, sich durch freundliche, zielgerichtete automatische Nachrichten zu verständigen. Es ist viel einfacher, eine schnelle Sofortnachricht zu senden, als eine formelle, überladene E-Mail von einer Kontaktseite zu schicken. Antworte vom Agenten-Dashboard in deinem Browser, deiner Desktop-App oder mobilen App – so einfach ist das.

Wer verwendet Chatra?

E-Commerce, Software und andere Unternehmen, die ihren Besuchern und Kunden zugänglich sein müssen. Zu den Kunden zählen auch Finanz-, Rechts- und Automobilunternehmen.

Chatra – Details

Chatra

2014 gegründet

Chatra – Details

Chatra

2014 gegründet

Chatra – Videos und Bilder

Videos zu Chatra
Chatra Software - 1 - Vorschau
Chatra Software - 2 - Vorschau
Chatra Software - 3 - Vorschau
Chatra Software - 4 - Vorschau
Chatra Software - 5 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie Chatra vergleichen

Startpreis

15,00 $/Jahr
38,00 $/Monat
Nicht verfügbar
15,00 $/Jahr

Kostenlose Version

Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Ja

Gratis Testen

Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja

Chatra – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Windows (On-Premise)
  • Linux (On-Premise)
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Live Online
  • Dokumentation

Funktionen von Chatra

  • @mentions
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenplanung
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildschirm teilen
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Datei-Verwaltung
  • Dateitransfer
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Echtzeitüberwachung
  • Einmalige Anmeldung
  • Etikettierung
  • Filesharing
  • Fortschrittsverfolgung
  • Geotargeting
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Meeting-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Suchen / filtern
  • Supportticket-Management
  • Transfer / Weiterleitung
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Videokonferenzen
  • Vorformulierte Antworten
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Überwachung

Siehe die vollständige Live-Chat Software Liste

Alternativen für Chatra

Mehr Alternativen zu Chatra

Erfahrungen mit Chatra

Alle 432 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
339
4
81
3
11
2
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Eugene B.
Eugene B.
CEO in Thailand
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

nice chat for the website

5 vor 2 Jahren

Vorteile:

Simple has a free plan, applications are well made and the interface is nice to work in.

Nachteile:

Skipped webchats moved to another tab which is accessible with 2 clicks (should be 1 click max)

Sheldon S.
Website developer and English language teacher in UK
E-Learning, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great customer chat software with equally outstanding App

5 vor 2 Jahren

Kommentare: This is the perfect software for chatting to customers. If you want more features, the paid subscription is great, but if you just want the basics, the free option works a treat.

Vorteile:

This software is great if you are starting out small, since the free package (which I'm using) is fully functional and serves all live chatting needs. The App is also great and sends phone alerts when a conversation is started, meaning you don't need to stay logged in on a browser the whole time. I live and work in China and a perennial problem here is the great firewall of China (all things Google are a no-no) but it works super-fast here because there are no calls to googleapis (for JavaScript files), the downfall of many websites and software products. The emailed transcript of conversations is also a nice feature (though I believe standard, for this type of software). The company is also not pushy, so while there are occasional emails about the product and services, they are not bombarding you with emails to upgrade to a paid or more expensive option.

Nachteile:

There isn't really anything I dislike about the software. The only thing is maybe the free trial, which gives you full functionality (useful for trying), so if you are going for a free or lower tier subscription, you might get attached to some features which later disappear.

Debjit B.
Freelancer in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

All-in one chat engine for solo or team.

3 vor 3 Jahren

Kommentare: I love the simplicity and integration capibility. Just add the code to footer and thats it now my site has a live chat. Free forever helps me to try their service and it really good chat engine,

Vorteile:

I love the simple arrangement of it. Register login and start using the software. Just paste and use it any of your website. No need to validate and less hassle. I love the forever free plan for one persoion free chat enable. Lots of my customer just need one agent to use be used with their site. This just solve lots of my problem. Sometime app stops working but the app is simple and update fast. There is kind of delay to reply but it is not that much. Awesome and very good featured chat engine

Nachteile:

The chat is laggy and takes some time to update. The app when using with VPN is really takes time to show online and chat update.

Antwort von Chatra

vor 3 Jahren

Thanks for the review, Debjit! As for the chat being "laggy", could you send us more details to support@chatra.io?

Karen S.
owner in USA
Kosmetik, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Worked Well for Me

5 vor 9 Monaten

Kommentare: I enjoyed using Chatra.

Vorteile:

Chatra worked well for me, but I wasn't able to afford to upgrade to obtain the features I found most useful.

Nachteile:

None really, it was a good program; but I found one that was more relevant to what I needed, for less money.

Abb-d C.
Abb-d C.
Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Design, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

One of the Best Free Engagement Tools

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Using chatra has been great, we had an increase of engagement and enquiries as a result.

Vorteile:

It's free, easy of use, comes with a desktop and mobile app for easy access and gives you enough customisation options to make it feel like part of your website.

Nachteile:

Slightly more customization around the button would be ideal. Though this is a small compromise.