Chatra

Chatra

von Chatra

Wer verwendet Chatra?

E-Commerce, Software und andere Unternehmen, die ihren Besuchern und Kunden zugänglich sein müssen. Zu den Kunden zählen auch Finanz-, Rechts- und Automobilunternehmen.

Was ist Chatra?

Moderne Live-Chat- und Messaging-Lösung zur Erleichterung der persönlichen Kommunikation zwischen Unternehmen und ihren Kunden. Chatra begrüßt potenzielle Käufer mit den Gesichtern deines Teams und lädt dazu ein, sich durch freundliche, zielgerichtete automatische Nachrichten zu verständigen. Es ist viel einfacher, eine schnelle Sofortnachricht zu senden, als eine formelle, überladene E-Mail von einer Kontaktseite zu schicken. Antworte vom Agenten-Dashboard in deinem Browser, deiner Desktop-App oder mobilen App – so einfach ist das.

Chatra – Details

Chatra

https://chatra.io/

Gegründet 2014

Chatra – Preisübersicht

Chatra ist verfügbar ab 15,00 $. Chatra bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Chatra findest du unten.

Startpreis

15,00 $

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Chatra Funktionen

Live Chat Software
Bildschirm teilen
Geo-Zielgruppenerfassung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Offline-Formular
Proaktiver Chat
Transfer / Weiterleitung
Vorformulierte Antworten
Websitebesucher-Nachverfolgung

Chatra – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 418 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Pedro G.
Senior Global Digital & eCommerce Manager
Konsumgüter, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.11.2018

"Very good chat solution"

Kommentare: It was really good, only used he paid version during the trial period but then I kept using the free version,

Vorteile: They have a free version of the software that has enough functionality to allow a SMB to use it on their site to do customer support. Really easy to integrate through Google Tag manager making it simple even if you don't have technical knowledge. Also allows you to setup business hours and then has a log. Also it has a mobile app.

Nachteile: On the free version only one user is allowed at the same time and also it lack a lot of integrations with other tools. In the case they leave you missed messages the interface could be better.

Antwort des Softwareanbieters

von Chatra an 13.11.2018

Thanks for the feedback, Pedro!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.11.2018
Joseph T.
Scsm
Computer- & Netzwerksicherheit, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.2.2020

"Chat tastic!!"

Kommentare: I use chatra to stay in touch with our customers questions and needs.

Vorteile: Chatra is easy to use with support and ease of access

Nachteile: There are no cons that i have encountered.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.2.2020
Capri S.
Accounting
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2019

"Company chats made easy!"

Kommentare: Excellent - communication is easy as well as getting work done!

Vorteile: Very easy to communicate with our office instead of picking up the phone and calling each other, we can just send instant messages.

Nachteile: Nothing at all. This software makes it very easy to be in touch with coworkers without having to leave your desk.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2019
Debjit B.
Freelancer
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2019

"All-in one chat engine for solo or team."

Kommentare: I love the simplicity and integration capibility. Just add the code to footer and thats it now my site has a live chat. Free forever helps me to try their service and it really good chat engine,

Vorteile: I love the simple arrangement of it. Register login and start using the software. Just paste and use it any of your website. No need to validate and less hassle. I love the forever free plan for one persoion free chat enable. Lots of my customer just need one agent to use be used with their site. This just solve lots of my problem. Sometime app stops working but the app is simple and update fast. There is kind of delay to reply but it is not that much. Awesome and very good featured chat engine

Nachteile: The chat is laggy and takes some time to update. The app when using with VPN is really takes time to show online and chat update.

Antwort des Softwareanbieters

von Chatra an 2.4.2019

Thanks for the review, Debjit! As for the chat being "laggy", could you send us more details to support@chatra.io?

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2019
Verifizierter Rezensent
Breakpack Orderfiller
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Unrated
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.12.2019

"Great for Small Businesses"

Kommentare: This has been a great live chat option for us as a smaller business, giving us the features we need while being affordable enough for us to justify the expense.

Vorteile: The free trial includes full functionality, so you can test the full version of the product for a while before you have to commit to buying it. The alerts it sends when a message comes in are nice, so you don't have to keep the browser window or the app open constantly.

Nachteile: There's not really anything negative to say about it. It crashed once or twice while I was using it, but that has not been a recurring issue (it's been working just fine since).

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.12.2019