Wer nutzt diese Software?

- Improve your SaaS trial conversions - Drive customer adoption - Reduce customer churn - Offer the right up-sell at the right time - Collaborate with all departments

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 3.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • Amity
  • http://www.getamity.com
  • Gegründet 2012

Über Amity

Amity provides the world's most powerful Customer Success software. Amity, senses changes in customer health or rhythms, recommends the right actions and measures effectiveness. The combination of real-time playbooks, intelligence and automation helps customer success organizations scale quickly and efficiently.

Amity Funktionen

  • Analytik
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Prädiktive Analytik
  • Survey/Poll Management
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement
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Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Amity

Monitoring health, actions, tasks and interactions in one place

Bewertet am 16.2.2018
Amanda B.
Head of Customer Success
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I like that we can easily get an overview of what are customers and users are doing and not doing, hence enabling us to take action and reach out to customers when needed. Also being able to track what has been done and what's coming up in an easy task management system helps us to ensure that we're on top of things. The support during the set up has also been immensely helpful, with our CSM helping us all the way and supporting us properly throughout the process.

Nachteile: The most tricky part for us has been setting up the health score, but that's partly due to our own business model.

Easy to use and functional

Bewertet am 10.3.2018
Marissa H.
Marketer
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Amity allows us to manage the customer lifecycle from a single platform - from tracking customer engagement to proactively managing customer value

Nachteile: Not much for what we use it for. There can be a bit of clutter because the system is quite robust, but it just needs to be optimized for the uses your team has.

Bewertet am 25.11.2015
Adrien L.
Founder
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
1/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Bewertet am 3.12.2015
Punit S.
Product Marketing Manager
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Very functional

Bewertet am 17.6.2019
Verifizierter Rezensent
Market Research
Marktforschung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like the fact that you can understand customers' behavior very easily.

Nachteile: I did not use it long enough to find out about the cons.

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