Was ist Accelevents?

Für nur 99 $ plus 1 $ pro Teilnehmer automatisiert Accelevents die manuelle Arbeit, die mit deiner stillen Auktion verbunden ist. Deine Teilnehmer können selbst über Textnachrichten oder Online-Zahlungen bieten und bezahlen, wodurch für jeden ein reibungsloses und effektives Erlebnis geschaffen wird. Erreiche ein größeres Publikum, akzeptiere jederzeit Gebote nimm mehr Geld ein.

Wer verwendet Accelevents?

Virtuelle, hybride und persönliche Veranstaltungen aller Art und Größe.

Wo kann Accelevents bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Accelevents
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Australien, Barbados, Belarus und 64 weitere

Sprachen

Englisch

Accelevents Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Accelevents bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Accelevents
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Australien, Barbados, Belarus und 64 weitere

Sprachen

Englisch

Accelevents – Videos und Bilder

Accelevents Software - 1
Accelevents Software - 2
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Videos zu Accelevents
Accelevents Software - 1
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Accelevents Software - 5

Accelevents Funktionen

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abzeichen-Management
  • Agenda verwalten
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebot in sozialen Medien
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Formulare
  • Aufzeichnung
  • Aussteller- / Lieferanten-Management
  • Barcode / Tickets scannen
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Bildbibliothek
  • Brief-Gebote
  • Daten-Import / -Export
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Chat
  • Event-Ticketing
  • Eventplanung
  • Eventregistrierung
  • Freiwilligen-Management
  • Gebot-Management
  • Gruppenanmeldung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kartenverkauf
  • Kiosk-Kartenverkauf
  • Kontaktmanagement
  • Kundenbetreuung
  • Kundendatenverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead Benachrichtigungen
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Live-Streaming
  • Marketing-Automatisierung
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Check-in
  • Mobiler Zugriff
  • Networking
  • Online-Anmeldung
  • Online-Buchung
  • Online-Gebote
  • Online-Versteigerung
  • Online-Zahlungen
  • Onlineformulare
  • Option "Jetzt kaufen"
  • Persönliche Nachrichten
  • Pfand-Management
  • Rednerprofile
  • Registrierung vor Ort
  • Registrierungs-Management
  • Reservierte Plätze
  • Reservierung-Management
  • Sitzplan
  • Social-Media-Integration
  • Spender-Management
  • Sponsoren-Management
  • Suchen / filtern
  • Teilnehmer-Management
  • Teilnehmer-Tracking
  • Teilnehmerprofile
  • Ticket-Reservierungen
  • Tracking von Beiträgen
  • Veranstaltungskalender
  • Veranstaltungsmanagement
  • Veranstaltungspläne
  • Verkaufspunkt POS
  • Virtueller Empfangsbereich
  • Website-Management
  • Wiederkehrende Spenden
  • Zahlungsabwicklung
  • für gemeinnützige Organisationen

Alternativen für Accelevents

Pathable ist eine führende mobile Event-App für Konferenzen, Messen und Veranstaltungen.
Event-Software für Fundraising, einschließlich stille Auktionen, Live-Auktionen, Online-Gebote, mobile Gebote und mehr.
Event-Management-Software auf Unternehmensebene für Corporate-Event-Teams, die ein Portfolio von Veranstaltungen aller Art und Größe verwalten.
Reimagining what webinars can be. Maximize engagement, generate leads and grow your business with WorkCast.
Die neue kombinierte Plattform bietet moderne Funktionen und erstklassige Dienstleistungen, um die Spendensammlung zu vereinfachen.
Komplett individualisierbare Marken-Apps für Veranstaltungen, Konferenzen und Messen. Einfach zu erstellen. Schwer aus der Hand zu legen. Die Teilnehmer*innen werden die App lieben.
Event management solution with virtual event capabilities that can host multiple live streams at once with calendar management views.
Hubb ist eine Softwareplattform, die Konferenz- und Meeting-Planern einen Ort bietet, um ihre Veranstaltungsinhalte zu sammeln, zu verwalten und zu vermarkten – alles an einem Ort.
vFairs ist eine virtuelle Veranstaltungsplattform, mit der Unternehmen Online-End-to-End-Veranstaltungen hosten und relevante Zielgruppen ansprechen können. Erfahre mehr über vFairs

Bewertungen über Accelevents

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7 (134)
Benutzerfreundlichkeit
4,6 (134)
Kundenservice
4,8 (134)
Funktionen
4,5 (134)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7 (134)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
18%
3
2%
2
1%
1
1%
Sierra S.
Sierra S.
Development Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Darstellende Künste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Super affordable and effective for silent auctions.

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The price is right! Easy to include images, easy to process payments, easy to edit and update. Overall user-friendly.

Nachteile:

Their sales/customer reps are obnoxious! Originally, they offered me a coupon to join and then wouldn't let me use it. Now I keep getting emails from them even though I've unsubscribed.

Michele E.
Fundraising Committee in USA
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Accelevents Saved our Auction!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Accelevents really did save our spring auction. When COVID hit and we had to cancel our live event, we knew our fundraising efforts were going to take a big hit. Then we found Accelevents and the staff helped us get our event online quickly and easily. Our virtual auction was a big success! Now we are using Accelevents again for our holiday auction. We are very happy with the platform and the fantastic customer support!

Vorteile:

Very easy to use, fast and easy to learn, wonderful customer service, very knowledgeable staff that answered all my questions quickly, and a great price.

Nachteile:

Would love a bit more customization options for how the website looks and feels. It would be nice to be able to add a short paragraph of verbiage at the top of the auction and fund a need pages. In addition, we would like to be able to reorder the "tabs" so the About tab was first, then the bid on auction items tab, and then the fund a need tab. In other words, we wanted to be able to say a little bit about our organization on the first page that people see rather than having the auction items be the first thing they see.

In Betracht gezogene Alternativen: Greater Giving und OneCause

Gründe für den Wechsel zu Accelevents: Accelevents was a more cost-effective choice for our small non-profit and had all the functionality that we needed for our virtual event.

Claudia D.
Demand Generation Manager in USA
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Adequate Event Platform for 1 Off Events

3,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

Ease of platform use. Live chat and support.

Nachteile:

Analytics - They are completely limited and no easy to get the actual information that has value. Integrations - There no integrations to Salesforce and Hubspot are minimal with the necessary tracking requirements not possible to pass through. Registration Source Tracking - There is none if you have host your event on your own landing page. You cannot track where a registration comes from i.e. social media, direct, etc. Does not support events streamed in multiple time zones in any efficient and organized way

Vanine G.
Vanine G.
Executive Assistant in Armenien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Personalwesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Interactive online event platform

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall we had a great event and got a lot of positive feedback from the participants.

Vorteile:

1. The customer service was great: any time we had a question, a problem, or a bug, we got a quick response from the team and an immediate solution. Guys, you rock! Thanks a lot. 2. The pricing is pretty well calculated - the per participant per day payment makes it much easier for us to calculate our cost per participant and makes smaller online events possible and affordable.

Nachteile:

1. The constant updates that are happening in the backstage - some features were coming and going and after some updates the platform was not functioning well. Which was frustrating, but the supportive team was always there to help out. 2. The platform does not have a mobile or PC app.

In Betracht gezogene Alternativen: vConferenceOnline, vFairs, Pathable, Webex Events (Formerly Socio) und Whova

Gründe für den Wechsel zu Accelevents: Because of the features, pricing, and quick response from the team

Antwort von Accelevents

vor 2 Jahren

Hi Vanine, we are happy to hear that you had a great event! We have since added release notes for all updates to the studio and throughout the platform! I hope this helps in the future. We look forward to working with you again.

Emily P.
Web and Graphic Designer in USA
Versicherung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

GREAT option for a first time virtual event

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: As a first timer running a totally virtual event, Accelevents was perfect and very affordable for what we needed to do. I loved that you can use either pre-recorded or live videos, and the integrations are very helpful. I would absolutely use this for future events, even if we have a hybrid (in-person and virtual) event in the future.

Vorteile:

The amount of features was perfect for what we needed and the support was extremely responsive and helpful! Our attendees (mostly seniors) had very few issues navigating (with some help from us), and the issues they had were mostly user error with just a couple kinks from the platform itself.

Nachteile:

It seems like the platform is still working out some kinks, as if it is newish. There are a few features I wish worked differently, and there were a few features that I were surprised I couldn't enable, like not allowing one email address to register more than once.

In Betracht gezogene Alternativen: Attendease

Gründe für den Wechsel zu Accelevents: Their platform had a nicer, sleeker design that seemed easier to use.