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Was ist TenFold?

Tenfold Next Generation CTI lässt sich in alle wichtigen CRMs integrieren, darunter Salesforce, Microsoft Dynamics und Telefonsysteme wie Cisco, Avaya und Genesys. Durch die Anbindung deines Telefonsystems an das CRM kannst du mit Tenfold deine Kunden zum Zeitpunkt der Interaktion erkennen und dementsprechend reagieren. Mit Funktionen wie Bildschirm-Popups, einem einheitlichen Kundenprofil, Click-to-Dial, automatischer Anrufprotokollierung, Local Presence Dialing und vielem mehr unterstützt Tenfold Vertriebs-, Support- und Serviceteams für bessere Kundengespräche.

Wer verwendet TenFold?

Kundenorientierte Teams mit mehr als zehn Mitarbeitern, die einen schnellen Weg suchen, effizienter zu werden, den Umsatz zu steigern und die Kundenerfahrung zu vereinheitlichen.

TenFold Software - 1
TenFold Software - 2
TenFold Software - 3
TenFold Software - 4

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TenFold

TenFold

4,7 (151)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
52
14
4,8 (151)
4,6 (151)
4,8 (151)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
99,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
142
13
4,8 (9)
4,7 (9)
4,7 (9)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TenFold

LeadDesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Agile CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
PhoneBurner
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen
Ameyo
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
InfoFlo
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Proaktiver Chat
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontakt-Datenbank
Warteschlangenmanagement

Bewertungen über TenFold

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
21%
3
3%
2
1%
Jason
Jason
Manager, Trade Program at Wayfair in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great App for a Growing Sales Team

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Scalable UX and UI software to implement at SFDC launch. Greatly improved productivity metrics shortly after launch (30% increase in KPI) Less failure down time due to excellent customer support.

Vorteile:

We have been able to implement, improve and track Sales actitivities, vastly increasing our ability to correlate production with sales performance. The Tenfold dashboard provides an excellent real time view of my sales team's production by hour and connection percentage, both at a high level and granular views. My team enjoys the Dashboard's lighthearted terms for high performers (Overclocker= most phone time, Good Sumaritan = most call notes) and it encourages healthy competition. Tenfold's customer service is fast and effective. They are consistently improving the product are great at implimenting fixes based on feedback.

Nachteile:

UI can lag infrequently. I would like to see more customized views on the Dashboard in the future although this may affect ease of use.

Joel
Joel
Technology Consultant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Product, needs a few options

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The popup was great. It worked as expected.

Vorteile:

I love the idea of a popup when a phone call comes in. The ability to see the information you need about the incoming call before you answer it is extremely valuable. The software performed as expected. The sales team and tech support team were all very friendly and took care of all the issues I had. Good response time and an overall good experience with the company as a whole.

Nachteile:

There is no ability to customize the popup. It is stuck in one place (bottom right) and can't be moved. Just adding something as simple as being able to move it up and down would make a world of a difference. I don't know how many times the popup got in the way of other information I was trying to look at. It would, of course, be a much better product if the popup were it's own app that could be docked anywhere on the screen. Tying the popup to Chrome really keeps this software from being the best it could be.

John
Co-Founder | Director of Client Solutions and Technology in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Worse support response than Comcast or any company I've dealt with

3,0 letztes Jahr

Kommentare: Overall experience is not great and that is 100% attributed to their support response rate.

Vorteile:

When it works it is great for tracking phone call communications and activity.

Nachteile:

Their support response is horrendous. Typically a 2-3 week turnaround time between responses via email.

Michael
Michael
Sales Associate in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

easy and beautiful

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Increased sales, improved service, and more confidence.

Vorteile:

It's easy of use, user friendly interface, and it's incredible customer support. With the ability to use special commands, Tenfold is an awesome call capture system. The data of any client can be pulled up easily or just done in an instant. It provides a user friendly interface, with a great set of tools hidden behind. The implementation of instant email, voicemail drops, and magic commands can help you achieve excellent results in whatever field you're in. They have an awesome customer service team that will even check up with you after awhile to see how it's going. Their service is very unique in an industry without a face.

Nachteile:

It can be a little glitchy. Not to the point where it becomes a detriment, but only a bit annoying. Sometimes it won't respond for a few seconds. But I believe the pros outweight the cons.

Jack
Jack
Manager, Account Management | Trade in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Clean UX and UI! Easy to use!

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

We needed a great platform to record and track all of our calls in a non invasive and easy solution, Tenfold definitely solves for this issue. UI and UX are very important to me in day to day operations of a product. The tenfold pop up has exactly what it needs to have, no more, no less. The popup pops up almost instantly. The reporting and gamification dashboard is easy to use as well!

Nachteile:

From a reporting standpoint, there is sometimes a discrepancy between the # of minutes on the physical handset, the tenfold pop up and the data that is in Salesforce. I wish that was a manager override button that I could input a call with a specific call length so it feeds into Tenfold and Salesforce. It’d be great if there was a snooze function, where the pop up wouldn’t pop up for a given time in the event one of my reps need to focus on another task at hand.