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Was ist TenFold?

Tenfold Next Generation CTI lässt sich in alle wichtigen CRMs integrieren, darunter Salesforce, Microsoft Dynamics und Telefonsysteme wie Cisco, Avaya und Genesys. Durch die Anbindung deines Telefonsystems an das CRM kannst du mit Tenfold deine Kunden zum Zeitpunkt der Interaktion erkennen und dementsprechend reagieren. Mit Funktionen wie Bildschirm-Popups, einem einheitlichen Kundenprofil, Click-to-Dial, automatischer Anrufprotokollierung, Local Presence Dialing und vielem mehr unterstützt Tenfold Vertriebs-, Support- und Serviceteams für bessere Kundengespräche.

Wer verwendet TenFold?

Kundenorientierte Teams mit mehr als zehn Mitarbeitern, die einen schnellen Weg suchen, effizienter zu werden, den Umsatz zu steigern und die Kundenerfahrung zu vereinheitlichen.

TenFold Software - 1
TenFold Software - 2
TenFold Software - 3
TenFold Software - 4

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TenFold

TenFold

4,7 (151)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
52
14
4,8 (151)
4,6 (151)
4,8 (151)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
178
138
4,6 (1.630)
4,7 (1.630)
4,7 (1.630)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TenFold

LeadDesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Proaktiver Chat
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Kundenmanagement
Marketing-Automatisierung
Agile CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kundendatenbank
PhoneBurner
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen
InfoFlo
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
ClickPoint
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
E-Mail-Management
Kalender-/Erinnerungssystem
NOLA
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über TenFold

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
21%
3
3%
2
1%
Sarah
Sarah
Senior Trade Account Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Tenfold the Timesaver!

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Time is money in sales. Tenfold is an extremely reliable software that I rely on throughout my work day. It's shortcuts allows me to work through my day without any interruptions. I am able to take notes while on a call with my clients, linking them to project opportunities that I am currently working on. If I am on the phone for a majority of my day, I am able to backtrack throughout my call history to link the calls to my clients. It is an easy system that is crucial to our teams success.

Atul
Atul
Technical Team Lead in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Keeping an eye on your application development and sales reviews

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: By comparing where we were previously and where we are now with Tenfold, I have discovered that we have actively been growing our daily outbound calls. I can also check how many individuals I reached out to each day and use it as a benchmark for how many I should reach out to the next day. I would strongly advise utilising Tenfold to automate some of the tiresome tasks, like calling and memorising contacts, if you want to enhance productivity in the office.

Vorteile:

Once everything is said and done, I adore the analytical data that Tenfold offers. It integrates with all of the popular CRMs, is simple to set up, and offers a tonne of automation. I appreciate how easy it is to set up and how well a phone system works with our Salesforce CRM. It offers unparalleled speed compared to its rivals. I enjoy how easily it can be done using the pop-out feature and the little window that is available.

Nachteile:

I think double dials should be given their own category since they should not be counted towards analytics and may cause results to be skewed. They have been difficult to contact in customer service and do not frequently update. I enjoy these modest upgrades, but I could live without them. Direct dialling or incoming calls are not tracked by it. It would be the ideal programme if it could in some way do that.

Kevin
Account Manager in USA
Konsumgüter, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Streamlines Communication

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The feature runs rather smoothly when working.

Nachteile:

Consistently breaks down. Customer support has been helpful.

Kenneth
Kenneth
Account Executive in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Tenfold helps me connect my calls directly to my CRM software, making it seamless and quick.

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Helps organize each call with a specific sales rep and identify what deal you are specifically working on.

Vorteile:

I like how Tenfold allows me to make notes on each phone call and file that phone call with a specific "opportunity" within that contact. I work several deals often with one sales rep, and this allows me to categorize that accordingly. It's a great tool to have, and keeps me organized.

Nachteile:

I wish it was easier to record a conversation through Tenfold. The administrator has the ability to record calls easy; it seems like we have to sign ourselves up to do so.

Jeremy
Jeremy
Specialized Onboarding Business Account Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very helpful tool with a few pinchpoints

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

This software helps me keep a clean record of my book of business. Often I don't have to think about logging my calls and it helps me keep track of ongoing projects and the notes associated with them. Many of my peers use this tool to keep detailed notes on their accounts very quickly.

Nachteile:

The product can be glitchy. Calls can log for much longer or shorter than the actual call. The auto population of contacts fails sometimes causing me to have to search for the client, rather than just wrapping the call. I always have to refresh my salesforce page to log changes to the contact and account after wrapping calls. This adds up to allot of time on my end waiting for the page to reload.