Was ist Spira ORP?

Spira is a cloud-based, mobility-driven field intelligence platform that measurably improves DSO, revenue capture, and decision insight. It offers various features such as invoicing, data capture, bid management and more.

Wer verwendet Spira ORP?

Spiras ORP is changing the way organizations gather, distribute and analyze information from their operations by digitally- linking the field and the office.

Wo kann Spira ORP bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Spira Data
  • Ansässig in Calgary, Kanada
  • 2004 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Über den Anbieter

  • Spira Data
  • Ansässig in Calgary, Kanada
  • 2004 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

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Spira ORP – Videos und Bilder

Spira ORP Software - 1
Spira ORP Software - 2
Spira ORP Software - 3
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Spira ORP

Nicht verfügbar
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149,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
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Spira ORP Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Felder
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragskostenrechnung
  • Auftragsänderungsmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Budgetierung/Prognosen
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Unterschrift
  • Formularverwaltung
  • GPS
  • Gebot-Management
  • Geräte-Management
  • Inspektions-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Job-Planung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kostenschätzung
  • Logistik-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeiter-Kalender
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • OSHA-Protokollierung
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektmanagement
  • Projektplanung
  • Risikobewertung
  • Routing
  • Störfallmanagement
  • Terminplanung
  • Timesheet Management
  • Unfalluntersuchung
  • Versandmanagement
  • Vorfall-Berichterstattung
  • Workflow-Management
  • Zeitverfolgung

Alternativen für Spira ORP

simPRO ist eine leistungsstarke Softwarelösung für das Außendienstmanagement, mit der Handwerksfirmen den Betrieb rationalisieren und den Gewinn steigern können.
Deine Angebote, Rechnungen, Einkäufe und mehr in einem System. Bürozugriff und App, elektronische Formulare und Zertifikate. 30 Tage kostenlos testen.
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Mit ConstructionOnline kannst du schneller, intelligenter und besser bauen.

Bewertungen über Spira ORP

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
40%
Verifizierter Rezensent
Digital Media Strategist in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Super Functional

5,0 letztes Jahr

Kommentare: It cost less than we thought, it works better than we thought and looking back, we don't really know how we operated without it. For anyone looking for Field Sevice Software, this is it!

Vorteile:

After our FREE demo session, Spira's highly knowledgable team, we realized how much we could increase our workflow using the computers and devices we already had. Being able to instantly submit tickets from the field, saved us so much time and headaches.

Nachteile:

It as not as playful or colourful as other demos we looked at from other companies, however, the functionality and customer support won in the end!

Eugene
Controller in Kanada
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great flexible probram

4,0 letztes Jahr

Kommentare: our requested application was very unique and ground breaking but the Spira team kept adapting to changes. Sales team really needed to be more aware of product and that would have cut implementation time drastically.

Vorteile:

Huge amount of flexibility in the design and implementation to help meet many business needs. Great customer support from the development team

Nachteile:

Sales team not 100% familiar with product limitations which caused implementation hurdles. Product could use some better macros to reduce clicking andprovide a more user friendly environment.

Christine
Ops Manager in Kanada
Öl & Energie, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent Customer Service

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

Reports are very easy to run. Customer service and customization is great.

Nachteile:

Still working on bugs from Beacon to Web

Russell
President in Kanada
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Spira Review

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Scheduling and job costing are some of the strongest features for our business. We have not had success in rolling out the dispatching of jobs/tickets as the process still seems too cumbersome. We are hoping the process gets polished soon so we can implement that element into our business.

Vorteile:

Being able to copy tickets is a great feature.

Nachteile:

We have several issues with Spira that we wish we could change. Things like being able to have the job board color coded for each job type. Also being able to view the job board on an actual calendar layout would be very useful. Another issues is when copying tickets the items do not always stay in the same order which defeats the whole purpose of copying a ticket in the first place. Those are a couple issues that come to mind at the moment.

Beverly
Controller in USA
Öl & Energie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Field Ticketing Solution

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Great to work with and accommodated specific company nuances.

Vorteile:

Fit our needs exactly. Needed dispatch, field tickets and office accounting integration. System can control field discounts, track all expenses, tracks revenues, and monitors utilization. Great team helped with specific nuances we needed and were very "hands on." Price point of software met our budget and was more value for the dollar than compared software companies.

Nachteile:

We implemented during some software changes on Spira's side so the administrator software side was a little fragmented between two different places. They were merging those two platforms though so that issue was resolved.