Was ist ChamberMaster?

Die ChamberMaster-Mitgliederverwaltungssoftware ist leistungsstark und benutzerfreundlich und zur Verwaltung aller alltäglichen Abläufe der Organisationen konzipiert. Tausende von Menschen in den Bereichen Kammern, Wirtschaftsentwicklungsunternehmen sowie Kongress- und Besucherbüros (CVBs) vertrauen ChamberMaster, um ihre wichtigsten Informationen zu verwalten und die von ihnen betreuten Gemeinden zu fördern und zu erweitern. Wenn du Teil einer Nicht-Kammer-Verbindung bist, probiere GrowthZone aus, das für alle anderen Arten von Mitgliedschaftsmanagement konzipiert ist.

Wer verwendet ChamberMaster?

Die Mitgliederverwaltungssoftware ist leistungsstark, nutzerfreundlich und wurde entwickelt, um den täglichen Betrieb von Kammern, Geschäfts- und Handelsorganisationen sowie Kongress- und Besucherbüros (CVBs) zu verwalten.

Wo kann ChamberMaster bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • GrowthZone
  • Ansässig in Nisswa, USA
  • 1996 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Anguilla, Antigua und Barbuda, Aruba, Bahamas und 31 weitere

Sprachen

Englisch

ChamberMaster Kosten

Startpreis:

249,00 $/Monat
  • Keine Gratisversion

ChamberMaster bietet keine Gratisversion. Die kostenpflichtige Version von ChamberMaster ist ab 249,00 $/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • GrowthZone
  • Ansässig in Nisswa, USA
  • 1996 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Anguilla, Antigua und Barbuda, Aruba, Bahamas und 31 weitere

Sprachen

Englisch

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ChamberMaster

249,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
25,00 $/Monat
Kostenlose Version
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59,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
160,00 $/Jahr
Kostenlose Version
Gratis Testen

ChamberMaster Funktionen

  • Anwendungsmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebühren-Management
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaftsarten
  • Mitgliedschaftsverlängerung
  • Self-Service Portal
  • Veranstaltungsmanagement
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für ChamberMaster

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Bewertungen über ChamberMaster

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
21%
3
16%
1
5%
Scott E.
Director, Business Advisor and Senior Bookkeeper in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Saves time and money

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

CM is a complete chamber platform. It has everything you need to run your chamber efficiently and cost-effectively. We elected to do the set up ourselves and it was quick and easy to set up. Where we did have difficulty, our implementation person was available and was very willing to help us out.

Nachteile:

- No direct access to Stripe - which meant that we were not able to implement a number of automations that we would have liked to. - Very US-centric. Would like it to be more 'international'. Stripe charges international credit card rates (2.75% instead of 1.75%). Can't enter non-US addresses in forms. US spelling of everything (Center, zip code)

John V.
John V.
Director of Membership and Operational Services in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

This created great connection to our members, transformed events, & gave us our own app without money

4 vor 5 Jahren

Kommentare: It made it easier for our organization to connect to our members in every way, from delivering group emails, to emailing invoices, to selling event tickets online, and more. It really helped make our Chamber more "current" with the technology the business consumers are used to using online.

Vorteile:

This software revolutionized how we held events, sold tickets, and displayed sponsorships on our website. It is easy to use, and embeds the data right in our website, making it look like our staff is on top of it all when it is really automated. It also made it extremely easy for Internet users to become members or buy tickets or add to our community calendar without taking up staff time. The online directory with catergories, sub-categories, and the ability of members to change information and upload links, photos, and video was a game-changer in value to our members. It also allowed us to easily facilitate member-to-member discounts online.

Nachteile:

There were not enough training videos and tutorials, both for staff and for members. We ended up spending over a year trying to train our members how to change their directory information on their own, and use all of the online features. Additionally, the mobile app for members is a bit clunky and is not as easy to use as the dashboard. It would have been nice to have the app focus on the discounts and other items so members can drive business to each other easily.

Suzanne B.
Owner in USA
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Poor customer support

3 letzte Woche Neu

Kommentare: They should do away with the ChamberMaster platform altogether and switch everyone to Growth Zone. Then the front end could be updated as any other wordpress website. As it exists now, it is impossible to make changes to the front end without the help of a level 2 tech person.

Vorteile:

membership management and directory information

Nachteile:

Ridiculously difficult and time consuming to get changes to pages implemented. It's been 6 days and I can't get the logos for our supporters to display properly on the welcome page. Task had to be sent up to a higher level of tech support!

Allen M.
President & CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Starter Software

4 vor 3 Jahren

Kommentare: When rebuilding my organization, I knew we needed a way to manage our members, our finances, and events. After searching and trialing multiple products, I settled with Chambermaster based on several selling points. First and foremost, the price point was hard to beat, especially for a non profit. The software provided the features we needed most, and was half the cost of its competitors. Chambermaster stood out on the front end design (website features), which were much more aesthetically pleasing than other options. It did fall short on back end user design (dashboard and user portal for database), however, recent updates have addressed this issue.

Vorteile:

Based on price point comparison with functionally, this was the absolute perfect starter software for my organization.

Nachteile:

Ease of use based on layout and navigation.

Tamara C.
Executive Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ChamberMasters: The ONLY Chamber Management Software you Need! A+++

5 vor 5 Jahren

Kommentare: Investing in ChamberMaster was, by far, one of our Chamber's absolute best decisions. I've worked for the Chamber for 21 years, and I can honestly say that implementing our Chamber Management Software and Website has not only made my job much easier and more efficient, but it has aided in increasing our membership & our revenue; increased our website traffic to more than 43,000 visitors per year; and has even taken our Chamber reputation to a new high within the local business community. From the very first program inquiries; to the website launching; to my many questions or an occasional concern; the staff has been cooperative, delightful, and downright neighborly! I couldn't ask for better customer service experiences!

Vorteile:

It is so easy to use and includes everything I need for member and website management all in one place.