Wer verwendet AppZen?

Appzen helps your finance team focus on the problematic ~5% of spend, while feeling confident that 100% of spend is validated prior to any payment.

Was ist AppZen?

AppZen delivers the worlds leading AI platform for modern finance teams. Starting with business spend, we automate manual process, uncover problems, and optimize decisions for enterprises around the globe, including one-fourth of the Fortune 500. Our platform is a must-have for finance leaders to reduce spend, comply with policy, and streamline process.

AppZen – Details

AppZen

https://www.appzen.com/

Gegründet 2012

AppZen – Preisübersicht

AppZen bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für AppZen findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

AppZen Funktionen

Audit Software
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Auditplanung
Aufgabenmanagement
Compliance Management
Dashboard
Formularverwaltung
Mobiler Zugriff
Problemmanagement
Risikobewertung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Workflow-Management
Archivierung & Aufbewahrung
Compliance-Verfolgung
Einhaltung von Umweltvorschriften
FDA-Compliance
HIPAA konform
ISO-Compliance
OSHA-Compliance
Prozess-/Workflow-Automatisierung
Risikomanagement
Sardanes-Oxley-Compliance
Störfallmanagement
Testen von Steuerelementen
Umfragen & Feedback
Versionskontrolle
Wirtschaftsprüfung-Management
Chatbot
Für E-Commerce
Für den Vertrieb
Mehrsprachig
Prozess-/Workflow-Automatisierung
Prädiktive Analytik
Virtueller persönlicher Assistent (VPA)
für das Gesundheitswesen
Abrechnungsportal
Anpassbare Rechnungen
Kontakt-Datenbank
Kontingenz-Abrechnung
Mahnwesen-Management
Mehrere Währungen
Mobile Zahlungen
Online-Abrechnung
Online-Zahlungen
Projekt-Abrechnung
Steuer-Rechner
Stündliche Fakturierung
Wiederkehrende Zahlungen / Abonnement-Abrechnung
Zahlungsabwicklung
Belegmanagement
Erstattungs-Management
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Kosten-Kontrolle
Mehrere Währungen
Workflow-Management
Zeit & Kosten Verfolgung

AppZen – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 6 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.7/5
Benutzerfreundlichkeit
3.5/5
Kundenservice
4.2/5
Funktionen
3.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3/5
Esme V.
Sr. Finance Analyst
Halbleiter, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.10.2018

"Second pair of eyes...smart, easy and informative "

Kommentare: AppZen has been a easy tool to manage. Our customer rep has been great to work with and has always answered our questions and action items in a timely manner. So far, great experience.

Vorteile: Detects transactions that are following company's policy and in case there are any questions, AppZen provides an overview of the policy and why it was flagged. AppZen is continually adjusting and improving their program.

Nachteile: Reporting, it would be great if AppZen was able to provide a downloadable reporting tool where users/admins can view "live" reports. For example, what expenses were approved/rejected in certain categories.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.10.2018
Verifizierter Rezensent
Accounts Payable Specialist Corporate Card and Expense
Automotive, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2018

"Recommend"

Kommentare: Overall experience with AppZen satisfactory. The system improved our audit process and we don't have plans to switch back to the older process. I recommend it.

Vorteile: The software is very friendly and easy to use, we have people starting auditing and picking up in speed very quick. The artificial intelligence saves the time of the whole team, so we can focus the attention only on real problems. We have been finding expenses out of the policy that we were not able to find before, such as Flight Upgrades and Car Rental Upgrades.

Nachteile: It is still a new software, and there are some cases that we can't fully audit in Appzen, and the reporting tool is still limited. But they are making improvements constantly, they have deployments every 2 weeks, and we can notice that the system is getting better over time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2018
Megan M.
Accounts Payable Specialist
Automotive, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2018

"Review"

Kommentare: My experience has been positive overall. There are opportunities for the program to be further developed and improved, but I've been pleased with what it's allowed us to find while auditing thus far. Our main point of contact at AppZen, two of the representatives has been incredibly responsive and great to work with.

Vorteile: The functionality, for example, it's ability to find duplicate expenses. The amount of effort to catch things like that were near impossible previously.

Nachteile: We'd like more robust reporting capabilities.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2018
Chris K.
Travel & Expense Coordinator
Internet, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2018

"Just being honest"

Vorteile: it flagged a lot of expenses that we normally do not check.

Nachteile: does not recognize international dates, cannot calculate different currencies

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2018
Verifizierter Rezensent
Human Resources Manager
Medienproduktion, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.9.2018

"Better than most expense tools"

Vorteile: It's easy to figure out how to input in receipts and mileage without any upfront training. It's intuitive enough to figure out on your own which is nice. My expenses are routed quickly through the system, approved, and paid out quicker than other expense tools I've used in the past.

Nachteile: No real weak spots to mention. I suppose the user interface could use a face lift on the desktop version.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.9.2018