eSPACE

eSPACE

von Cool Solutions Group

Wer verwendet eSPACE?

Das Unternehmen bietet eine Vielzahl von Systemanwendungen für Schulen, Kirchen, religiöse Organisationen, Kommunen, Büronutzer*innen, Hausverwaltungen und Zulieferunternehmen an.

Was ist eSPACE?

eSPACE bietet erstklassigen Kundenservice und kontinuierliche Entwicklungsunterstützung. Das Arbeitsauftragsverwaltungsmodul ist die umfassendste Facility-Management-Software auf dem Markt! Einige der zentralen Funktionen sind:

- Arbeitsaufträge, -anweisungen und Bestandskontrolle
- Robuste Berichterstattungsoptionen und Geräteverfolgung
- Vorbeugende Wartung
- Lieferantenportal

Teste die Anwendung 30 Tage lang kostenlos oder fordere noch heute eine kostenlose Demo an!

eSPACE – Details

Cool Solutions Group

http://eSPACE.cool

Gegründet 2009

eSPACE – Kostenübersicht

eSPACE bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von eSPACE ist ab 50,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

50,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

eSPACE Funktionen

Auftragsmanagement Software
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragserstellung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Routing
Terminplanung
Versandmanagement
Vertragsmanagement
Vorbeugende Wartung
Wiederkehrende Termine
Abrechnung & Rechnungsstellung
Inventarverwaltung
Kalibriermanagement
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Schlüssel & Schloss-Management
Techniker-Management
Vorbeugende Wartung

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Abzeichen-Management
Aussteller- / Lieferanten-Management
Block-Management der Räumlichkeiten
Budgetierung
Freiwilligen-Management
Gamification
Hochzeiten / Feiern
Kartenverkauf
Konferenzen/Tagungen
Promotion in sozialen Medien
Sponsoren-Management
Umfragen & Feedback

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Arbeitsauftragsverwaltung
Aufgabenliste
Einkauf
Erinnerungen
Inspektions-Management
Lieferanten-Management
Mobiler Zugriff
Prädiktive Wartung
Wartungsplanung
Zustandsüberwachung

eSPACE – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 422 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,2/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Bradd J.
Facility Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.3.2018

"Highly satisfied, improved operational efficiencies, better organized multi-site management "

Vorteile: We have been very pleased with the transition over to eSpace. The software has helped us to be much more effective across six campus locations and managing work requests that originate from our 150+ clients. The Preventative Maintenance function makes future planning easy so that I can focus on the proactive responsibilities of my job, rather than trying to remember when the boiler inspection is due. The Life Cycle Calculator is also a valuable tool for budget planning. There are other opportunities to advance our efficiencies such as the HVAC integration that we have not yet capitalized on, but is evident to us of a greater level of intentionality more than just work requests and asset inventory. The support team is always available for our questions and responds typically by the end of day. Working with the Cool Solutions Team feels very much like a partnership to fulfill our churches Mission and Vision from the sticks and bricks to all the nations.

Nachteile: The cons more come from our side in that so many functions are available to us that we under utilize for the betterment of our facilities. Without much time spent within the software, it can feel overwhelming. But this in no way reflects our overall satisfaction of the product.

Antwort des Softwareanbieters

von Cool Solutions Group an 5.3.2018

Bradd...thanks for the feedback. Let us know if any additional training is needed for your team.

Tim Cool

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.3.2018
Christine B.
Building and Grounds Admin. Asst.
Eventservice, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.12.2019

"Great Software Package"

Kommentare: Our experience has been great. We came from a clunky system where it was hard to search and find items or work orders or equipment. We are able to take full advantage of most of the program and it works well with our maintenance and grounds keeping needs.

Vorteile: The ease of use and storage of information.

Nachteile: The un-customizable pieces within a work order.

Antwort des Softwareanbieters

von Cool Solutions Group an 7.1.2020

Christine: Thank you for the review.

I would welcome your input on which components of the work order should/could be customizable.

Thanks

Tim Cool
Founder

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.12.2019
Bonnie M.
Communications Coordinator
Religiöse Einrichtungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.11.2018

"My review"

Kommentare: I love how fast and easy it is to contact support. They are always quick and polite with responses. I love the conversation option within events which is very helpful especially with staff turnover to have the notes all in one spot.

Vorteile: I like the calendar view and for the most part the ease of use with setting up an event. Some details are harder to remember to include with my events especially when I don't enter events often.

Nachteile: Some of the reporting is quirky and incomplete. For example: An event that spans over 2-3 days consecutively only shows the first day of the event in the set up report so I need to be extra careful to look in other places to make sure I have all the info. I would love a report that shows all the info of an event in one spot as I export this info to a PDF to share with my team as our tasks are split up per event.

Antwort des Softwareanbieters

von Cool Solutions Group an 15.11.2018

Bonnie: Thank you for the input. I have asked Lorrie from our team to reach out and see if she can be of assistance.

Tell Jason Powell I said HEY!

Tim Cool
tim@coolsolutionsgroup.com

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.11.2018
David H.
Young Adults Pastor
Religiöse Einrichtungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.2.2020

"eSpace is so helpful"

Kommentare: eSpace is helping solve double booking, and it is saving us money on utility.

Vorteile: eSpace allows us to easily manage and control spaces within our facility. It also allows us to control HVAC and prevent double booking.

Nachteile: eSpace is sometimes difficult to use across a variety of different platforms and devices. Outdated devices will have trouble interfacing with it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.2.2020
Eric F.
Director of Operations
Religiöse Einrichtungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.1.2020

"Great customer support"

Kommentare: Customer support from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] specifically has been fantastic. She's been prompt, courteous and helpful as she answers my rudimentary questions.

Vorteile: It's user friendly while still having the available options for all our event and building schedule needs.

Nachteile: I'm still new to the software so I can't really pick out anything as of yet. The one part I had trouble with is figuring out the 'route' a request takes once submitted. It would be a nice feature to designate the order of specific individuals the request has pass through during the approval process.

Antwort des Softwareanbieters

von Cool Solutions Group an 7.1.2020

Eric: Thank you for the review and feedback.

Please feel free to let our team know of any feature enhancements we can help with.

Tim Cool
Founder

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.1.2020