Wer verwendet Yotpo?

Yotpo unterstützt die weltweit am schnellsten wachsenden Marken wie GoPro, MVMT, Pura Vida und viele mehr. Es gibt einen Grund, warum die Besten Yotpo wählen. Erfahre mehr.

Was ist Yotpo?

Yotpo hilft Marken, Kundenbewertungen und Fotos während des gesamten Käuferprozesses wirksam einzusetzen, um Vertrauen, soziale Beweise und Umsätze zu erhöhen. Mit Yotpo können Unternehmen jede Art von nutzergenerierten Inhalten sammeln und verwenden, um eine stärkere Marke und bessere Kundenerfahrung zu aufzubauen.

Partnerschaften mit Such- und sozialen Plattformen wie Google, Facebook und Instagram und Integrationen mit HubSpot, Salesforce und mehr verhelfen Unternehmen, die Ergebnisse aus allen Kanälen zu verbessern, um zu wachsen.

Yotpo – Details

Yotpo

https://www.yotpo.com

Gegründet 2010

Yotpo – Preisübersicht

Yotpo bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Yotpo findest du unten.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Yotpo Funktionen

B2B-E-Commerce-Plattformen
Angebotsmanagement
Berichterstattung / Analyse
Bestandskontrolle
Bulk Ordering
Kommunikationstools
Mobiler Zugriff
Nachbestellung
SEO-Management
Versand-Management
Zahlungsoptionen
Analytik
Befragungs-/Umfragemanagement
Dashboard
Empfindungsanalyse
Kundensegmentierung
Multichannel-Datenerfassung
Negatives Feedback Management
Prädiktive Analytik
Textanalyse
Wissensmanagement
Aktivitäts-Verfolgung
Bonus-Verwaltung
CRM
Geschenkkarten-Management
Kundenkarten
Mitglieder-Portal
Mitgliedschaft-Management
Treueprogramm
Zugriffsquellen-Verfolgung
Abwanderungsraten-Management
Analytik
Community-Management
Feedback-Sammlung
Gamification
Inhalt-Syndizierung
Kommunikationsmanagement
Live-Chat
Video-Inhalte
360-Grad-Feedback
Analytik
Berichterstattung über Anrufe
Feedback-Sammlung
Umfrage-Management
Überwachung der Beschwerden
Empfindungsanalyse
Gamification
Kampagnenmanagement
Reaktions-Management
Sammeln von Nutzerbewertungen
Social Media-Kennzahlen
Social Media-Überwachung
Überprüfung bewerten
Affiliate-Marketing
Bonus-Verteilung
Feedback-Management
Kampagnenmanagement
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Mitarbeiterempfehlungs-Management
Partner-Verweisliste
Treueprogramm
Dashboard
Empfindungsanalyse
Kampagnenmanagement
Negatives Feedback Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
Nutzerbewertungs-Notifikation
Reaktions-Management
Teilen in sozialen Medien
Überprüfung bewerten
Berichterstattung / Analyse
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Kurzwahlnummern
MMS
Massen-SMS
Mobile Coupons
Mobile Keywords
Nachrichten-Personalisierung
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Umfragen/Abstimmungen
Zwei-Wege-Messaging

Yotpo – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 205 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.4/5
Kundenservice
4.5/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.8/5
Travis R.
Ecommerce Consultant
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.11.2017

"Delivers reviews, easy to use!"

Kommentare: It makes my client's money every day and increases engagement. It makes me look good every time I recommend it and Yotpo is a great company to deal with.

Vorteile: Yotpo is easy to install if you're using a major eCommerce cart provider like Magento, Shopify, etc. There are some other copy cats out there that promise the world but they have all fallen short or simply miss things. I'm using the incentive coupons to get more reviews with some clients and it's awesome. The review moderation is easy to use, makes sense and we use it every day. As an eCommerce consultant I recommend Yotpo to all my clients and see the results first hand.

Nachteile: Yotpo can be a powerful tool in the right hands. It has a ton of features and you can get lost during setup on which are the most important.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.11.2017
Abraham B.
CEO
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.8.2019

"Great functionality but..."

Kommentare: Onboarding experience was great. Like the personal touch everything gets.

Vorteile: I like that with Yotpo I own my reviews and I get much more control over design. When onboarding Yotpo provided a personal dev team to design my Review portal to make it match the feel and look of my store.

Nachteile: I was hoping that Yotpo will increase reviews and customer engagement however the case seems to be that less people are leaving reviews and engaging with the reviews and Q&A. I also don't like that the Q&A section doesn't have a search bar when the Q&A section is separate for the reviews tab. And finally the app is very expensive and especially if in getting less activity with the reviews and Q&A I don't know if the cost is worth it.

Antwort des Softwareanbieters

von Yotpo an 19.9.2019

Hi Abraham, thank you so much for leaving a review! We really appreciate your feedback and are constantly working on finding ways to improve our product and better serve our customers. We hear your frustration and have reached out to one of the team members on your account - they'll be getting in touch to work together on easing some of these concerns.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.8.2019
Tiffany P.
Marketing Director
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.2.2020

"Great Product, but too Expensive. "

Kommentare: I think Yotpo is great overall, I just think you can get a very similar product for much less.

Vorteile: I really liked how easy this was to integrate into our site and it had great functionalities. Plus it looked nice on the product pages.

Nachteile: It was WAY TOO EXPENSIVE. After working with Yotpo for 2+ years we switched to a competitor because we got mostly all the same features, but for less than half the price.

Antwort des Softwareanbieters

von Yotpo an 26.2.2020

Hi Tiffany, thank you so much for taking the time to leave a review. We really appreciate your feedback, please know that is has not gone unseen and is a huge part of how we continue to develop our roadmap. Our pricing is created to scale with companies & their needs- whether they're just getting started or have been around for decades. With that said, we are continuously expanding our packages to better suit the needs of each and every company out there. We're sorry to hear that you weren't able to experience our platform to the fullest & recommend looking at the other brand examples and case studies on our site should you choose to work with Yotpo again in the future.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.2.2020
Elizabeth M.
Many hats
Gesundheit, Wellness & Fitness, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.3.2020

"The best way to help improve your business."

Kommentare: In today's world, people HAVE to see real people, verified people, who are talking about your product. This is the easiest and best way to do it.

Vorteile: Users can search by keywords that are used frequently. The widget can easily be installed into a website (I am not a tech person and did it myself). The support is super helpful and truly wants you to love the product. And overall, every retail website should be using this to help their customers make informed decisions and ask questions directly. The dashboard makes it super easy to answer those questions and help interested buyers.

Nachteile: The email integration is not seamless with Hubspot.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.3.2020
Albin O.
Back Office Agent
Internet, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.11.2019

"Feels quite basic, but lacks functionallity"

Kommentare: We have used Yotbo for a few years, and since it's implemented on our website it is hard for us to abandon Yotpo, although we really want to.

Vorteile: A lot of automatic features, and the software takes care of most things.

Nachteile: 1. In the Q/A-section there is a "Send to past shoppers"-button. We absolutely hate this button, and there is no option to hide or remove it. It's very easy to accidentally press the button and then an e-mail is sent to hundreds of customers saying our company needs help answering the question. When this happens, we get a lot of angry e-mails from customers asking what we are doing and telling us how incompetent we are.
Sometimes people provide personal information in their questions, and if we accidentally send these questions (and personal information) to other customers, we might get sued.
2. There were two of us working in Yotpo, and it was a bit problematic. During the summer there were six of us, and we had to come up with our own solutions to prevent two or three of us not to answer the same reviews, or four of us trying to find the answer to the same question. There is no way to see what questions your colleagues are working with, and no way to make notes on a question or review. We usually spend an hour every day copying all the questions to a separate online document, and all the reviews (with rating, user e-mail address, and order number) to another document to be able to handle it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.11.2019