Wer verwendet Yotpo?

Yotpo unterstützt die weltweit am schnellsten wachsenden Marken wie GoPro, MVMT, Pura Vida und viele mehr. Es gibt einen Grund, warum die Besten Yotpo wählen. Erfahre mehr.

Was ist Yotpo?

Yotpo hilft Marken, Kundenbewertungen und Fotos während des gesamten Käuferprozesses wirksam einzusetzen, um Vertrauen, soziale Beweise und Umsätze zu erhöhen. Mit Yotpo können Unternehmen jede Art von nutzergenerierten Inhalten sammeln und verwenden, um eine stärkere Marke und bessere Kundenerfahrung zu aufzubauen.

Partnerschaften mit Such- und sozialen Plattformen wie Google, Facebook und Instagram und Integrationen mit HubSpot, Salesforce und mehr verhelfen Unternehmen, die Ergebnisse aus allen Kanälen zu verbessern, um zu wachsen.

Yotpo – Details

Yotpo

https://www.yotpo.com

Gegründet 2010

Yotpo – Kostenübersicht

Yotpo bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.

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Yotpo video
Play
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Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Yotpo Funktionen

B2B-E-Commerce-Plattformen
Angebotsmanagement
Berichterstattung / Analyse
Bestandskontrolle
Kommunikationstools
Massenbestellungen
Mobiler Zugriff
Nachbestellung
SEO-Management
Versand-Management
Zahlungsoptionen
Aktivitäts-Verfolgung
Bonus-Verwaltung
CRM
Geschenkkarten-Management
Kundenkarten
Mitglieder-Portal
Mitgliedschaft-Management
Treueprogramm
Zugriffsquellen-Verfolgung
360-Grad-Feedback
Analytik
Berichterstattung über Anrufe
Feedback-Sammlung
Umfrage-Management
Überwachung der Beschwerden
Empfindungsanalyse
Gamification
Kampagnenmanagement
Reaktions-Management
Sammeln von Nutzerbewertungen
Social Media-Kennzahlen
Social Media-Überwachung
Überprüfung bewerten

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Dashboard
Empfindungsanalyse
Kampagnenmanagement
Negatives Feedback Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
Nutzerbewertungs-Notifikation
Reaktions-Management
Teilen in sozialen Medien
Überprüfung bewerten
Berichterstattung / Analyse
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Kurzwahlnummern
MMS
Massen-SMS
Mobile Coupons
Mobile Keywords
Nachrichten-Personalisierung
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Umfragen/Abstimmungen
Zwei-Wege-Messaging

Yotpo – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 213 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Travis R.
Ecommerce Consultant
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.11.2017

"Delivers reviews, easy to use!"

Kommentare: It makes my client's money every day and increases engagement. It makes me look good every time I recommend it and Yotpo is a great company to deal with.

Vorteile: Yotpo is easy to install if you're using a major eCommerce cart provider like Magento, Shopify, etc. There are some other copy cats out there that promise the world but they have all fallen short or simply miss things. I'm using the incentive coupons to get more reviews with some clients and it's awesome. The review moderation is easy to use, makes sense and we use it every day. As an eCommerce consultant I recommend Yotpo to all my clients and see the results first hand.

Nachteile: Yotpo can be a powerful tool in the right hands. It has a ton of features and you can get lost during setup on which are the most important.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.11.2017
Justin H.
Director of Daily Operations
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2019

"Easy To Use"

Kommentare: It's been great for the most part.

Vorteile: I like that I get notified of every review that comes in or if there is a negative review that need attention. I also like that there is a feature for a customer to select they did not receive their product if they did not receive it.

Nachteile: I don't like that I don't believe there is an option for users to amend their reviews. If somebody leaves a negative review but we take care of them, it would be nice to send a follow up prompt saying something like. "It looks like the company was able to resolve your issue or concerns, would you like to amend your review?" It's very unlikely that the person will go back and write a new review since they are now no longer prompted to do a review.

Antwort des Softwareanbieters

von Yotpo an 6.10.2019

Hi Justin, thank you so much for leaving a review! We really appreciate hearing your feedback and are happy to hear you're having a positive experience with Yotpo. As far as changing or updating reviews, we absolutely understand your frustration, but to confirm- do not offer that capability. What you can do is resend an Automatic Review Request email which will replace the existing review that's no longer relevant. Here's a link that should help: https://support.yotpo.com/en/article/resending-an-automatic-review-request-email

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2019
Stephen V.
Digital Experience Manager
Konsumgüter, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.7.2020

"Mature But Expensive Reviews Platform"

Kommentare: We've been able to collect a lot of reviews quickly with the tool and it's been great to be able to customize to the exact look and feel we want. But it is expensive and missing some features I would want like a review request send integration with our ESP.

Vorteile: The platform has a lot of mature features including some interesting AI-driven tools to display review hightlight. You can do advanced customization of the widget CSS to style it with your fonts and get it looking exactly how you want. We're collecting a good rate of reviews at around 6%.

Nachteile: It's very expensive relative to competitors like Okendo or Stamped — double, almost triple the price. It has a few additional features like Google Seller Ratings for Google text ads and the AI-driven highlights, but aside from that, the value is questionable compared to those options. I also don't like that I can't send review requests with our ESP, Klaviyo. I would really love the aggregate analytics on email sends by sending with one platform. It would also allow us to segment users by country or purchase easier since Klaviyo has far superior segmentation tools.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.7.2020
Albin O.
Back Office Agent
Internet, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.11.2019

"Feels quite basic, but lacks functionallity"

Kommentare: We have used Yotbo for a few years, and since it's implemented on our website it is hard for us to abandon Yotpo, although we really want to.

Vorteile: A lot of automatic features, and the software takes care of most things.

Nachteile: 1. In the Q/A-section there is a "Send to past shoppers"-button. We absolutely hate this button, and there is no option to hide or remove it. It's very easy to accidentally press the button and then an e-mail is sent to hundreds of customers saying our company needs help answering the question. When this happens, we get a lot of angry e-mails from customers asking what we are doing and telling us how incompetent we are.
Sometimes people provide personal information in their questions, and if we accidentally send these questions (and personal information) to other customers, we might get sued.
2. There were two of us working in Yotpo, and it was a bit problematic. During the summer there were six of us, and we had to come up with our own solutions to prevent two or three of us not to answer the same reviews, or four of us trying to find the answer to the same question. There is no way to see what questions your colleagues are working with, and no way to make notes on a question or review. We usually spend an hour every day copying all the questions to a separate online document, and all the reviews (with rating, user e-mail address, and order number) to another document to be able to handle it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.11.2019
Ben P.
Ecommerce Manager
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.7.2020

"Has helped our business"

Vorteile: Yotpo has allowed us to gather thousands of customer reviews that help provide social proof to drive new customer purchases. We have been using the softeware successfully for over 2 years and have now signed up to their SMS marketing platform.

Nachteile: The Facebook advertising integration is very basic and does not allow for well crafted adverts to be launched.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.7.2020