Was ist Yotpo?

Yotpo hilft Marken, Kundenbewertungen und Fotos während des gesamten Käuferprozesses wirksam einzusetzen, um Vertrauen, soziale Beweise und Umsätze zu erhöhen. Mit Yotpo können Unternehmen jede Art von nutzergenerierten Inhalten sammeln und verwenden, um eine stärkere Marke und bessere Kundenerfahrung zu aufzubauen.

Partnerschaften mit Such- und sozialen Plattformen wie Google, Facebook und Instagram und Integrationen mit HubSpot, Salesforce und mehr verhelfen Unternehmen, die Ergebnisse aus allen Kanälen zu verbessern, um zu wachsen.

Wer verwendet Yotpo?

Yotpo unterstützt die weltweit am schnellsten wachsenden Marken wie GoPro, MVMT, Pura Vida und viele mehr. Es gibt einen Grund, warum die Besten Yotpo wählen. Erfahre mehr.

Wo kann Yotpo bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop)

Über den Anbieter

  • Yotpo
  • Ansässig in Tel Aviv, Israel
  • 2010 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Belgien, Brasilien, Deutschland, Dänemark und 13 weitere

Sprachen

Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch und 12 weitere

Yotpo Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Yotpo bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.

Preismodelle

Über den Anbieter

  • Yotpo
  • Ansässig in Tel Aviv, Israel
  • 2010 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Belgien, Brasilien, Deutschland, Dänemark und 13 weitere

Sprachen

Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch und 12 weitere

Yotpo – Videos und Bilder

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Videos zu Yotpo
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Yotpo Funktionen

  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bonus-Verwaltung
  • Content-Management
  • Dashboard
  • Datenvisualisierung
  • Diskussionen / Foren
  • Drittanbieter-Integration
  • Engagement-Tracking
  • Feedback-Management
  • Für kleine Unternehmen
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenkarten
  • Kundenmanagement
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kurzwahlnummern
  • Leistungskennzahlen
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Moderation
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Multichannel-Kampagnen
  • Multichannel-Marketing
  • Negatives Feedback Management
  • Nutzerbewertungs-Anfrage
  • Nutzerbewertungs-Notifikation
  • ROI-Tracking
  • Reaktions-Management
  • SMS Gewinnspiele
  • Sammeln von Nutzerbewertungen
  • Sentiment-Analyse
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Teilen in sozialen Medien
  • Terminplanung veröffentlichen
  • Textanalyse
  • Trend-Analysen
  • Treueprogramm
  • Umfragen & Feedback
  • Visuelle Analytik
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Überprüfung bewerten

Alternativen für Yotpo

Ermöglicht Einzelhändlern die Erfassung und Darstellung von Kundenbewertungen, Reviews, Profilen, Fotos, Videos, Fragen, Antworten und Kommentaren.
Most-trusted ecommerce loyalty app, powering over 80,000 brands around the world. Boost sales with points, referrals, and VIP rewards
Erfasst bis zu 10-mal mehr verifizierte Bewertungen und Beurteilungen von Kundenprodukten und Händlern als jede andere Bewertungsplattform, um den Umsatz zu steigern.
MailChimp bietet dir das Marketing-Tool, um auf höherem Niveau zu agieren.
Feefo hilft Unternehmen, sich mit ihren Kunden auszutauschen und ihre Bewertungen zu sammeln.
Marketingplattform für E-Commerce, die entwickelt wurde, um den Umsatz und die Kundenbindung durch Produktbewertungen und Kundenloyalitätsprogramme zu steigern.
LoyaltyLion ist eine datenbasierte Plattform für Kundenbindung und -engagement, der weltweit Tausende von eCommerce-Marken vertrauen.
Cloudbasierte Kundenempfehlungssoftware und E-Mail-Opt-ins für E-Commerce. Zu den Funktionen gehören Kampagnenoptimierung und kostenlose Vorlagen.
Helps businesses display user generated content from social media sources.

Bewertungen über Yotpo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
24%
3
5%
2
1%
1
1%
Travis R.
Travis R.
Ecommerce Consultant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Delivers reviews, easy to use!

5 vor 5 Jahren

Kommentare: It makes my client's money every day and increases engagement. It makes me look good every time I recommend it and Yotpo is a great company to deal with.

Vorteile:

Yotpo is easy to install if you're using a major eCommerce cart provider like Magento, Shopify, etc. There are some other copy cats out there that promise the world but they have all fallen short or simply miss things. I'm using the incentive coupons to get more reviews with some clients and it's awesome. The review moderation is easy to use, makes sense and we use it every day. As an eCommerce consultant I recommend Yotpo to all my clients and see the results first hand.

Nachteile:

Yotpo can be a powerful tool in the right hands. It has a ton of features and you can get lost during setup on which are the most important.

Kristopher L.
Director, Digital Marketing in USA
Konsumgüter, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy to use and great support

5 vor 8 Monaten

Kommentare: We took our time in getting the integration set up, but once the review emails started sending to consumers who purchased online the reviews came piling in. Yotpo helped organize and filter these reviews and we've been very happy with the results.

Vorteile:

Yotpo's setup process and continued support has made the addition of this review platform painless with a huge return on investment. We have received more consumer reviews since adding Yotpo 6 months ago then we did in the previous 6 years. Our success manager is quick to respond and makes great recommendations and adding widgets is easy for anyone on our team to do.

Nachteile:

We cannot currently share consumer reviews with the product team for an individual product. This would be valuable information for the product team to make adjustments during the growing/production season. It would also be great to have consumer reviews attached to records in our CRM which is also not currently available.

In Betracht gezogene Alternativen: PowerReviews und Trustpilot

Gründe für den Wechsel zu Yotpo: Ease of use, high conversion, quick implementation, and cost efficiency.

Antwort von Yotpo

vor 6 Monaten

Thank you for taking the time to leave your review. We are constantly working on improving our product and your input is incredibly valuable to us. If you are encountering any issues or have any questions, please feel free to reach out ot our customer service at any time and they will do their best to assist you.

Nicole G.
Director of Customer Experience in USA
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Yotpo Review

4 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Our experience has been decent. We don't typically hear from our rep to help us improve our reviews or to go over best practices.

Vorteile:

It's a nice review program that allows us to get a pulse on what's happening with our customer's orders and the feedback on what customers like.

Nachteile:

The software is limiting. We can't adjust the timeline for when the reviews go out based on domestic vs international orders. International orders take longer to arrive so trying to set the review for when the item arrives and leaving a review is top of mind becomes difficult. If we have a pre-order item we can't set a different timeline for these and when the customer receives a review before we have shipped it confuses the customer.

Albin O.
Back Office Agent in Schweden
Internet, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Feels quite basic, but lacks functionallity

3 vor 2 Jahren

Kommentare: We have used Yotbo for a few years, and since it's implemented on our website it is hard for us to abandon Yotpo, although we really want to.

Vorteile:

A lot of automatic features, and the software takes care of most things.

Nachteile:

1. In the Q/A-section there is a "Send to past shoppers"-button. We absolutely hate this button, and there is no option to hide or remove it. It's very easy to accidentally press the button and then an e-mail is sent to hundreds of customers saying our company needs help answering the question. When this happens, we get a lot of angry e-mails from customers asking what we are doing and telling us how incompetent we are. Sometimes people provide personal information in their questions, and if we accidentally send these questions (and personal information) to other customers, we might get sued. 2. There were two of us working in Yotpo, and it was a bit problematic. During the summer there were six of us, and we had to come up with our own solutions to prevent two or three of us not to answer the same reviews, or four of us trying to find the answer to the same question. There is no way to see what questions your colleagues are working with, and no way to make notes on a question or review. We usually spend an hour every day copying all the questions to a separate online document, and all the reviews (with rating, user e-mail address, and order number) to another document to be able to handle it.

Antwort von Yotpo

letztes Jahr

Thank you for taking the time to leave this review. Firstly, we'd like to apologize for any inconvenience, we absolutely understand your frustration. We are constantly working on improving our product, and your feedback is incredibly valuable to our process. Please know that our support team is at your disposal and are ready to help you with any issues you might be experiencing. Again, we'd like to thank you for sharing your feedback with us, it is a critical part of our ongoing efforts to improve.

Adam S.
CEO in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Reviews Sourced the Right Whey ~ AGN Roots

5 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Yotpo creates the best review app for Shopify without question. I Love the, Subscribe & Save, Reviews Features, Integrations, and most of all, the various stars at all levels, including customer-facing services. I get emailed daily by competitors and always respond, "If you can do it better than YotPo - I'm in" I have yet to consider changing services and find that working with the technical talents of YoTpo has raised my expectations too high to be emailed a 2nd time by competitors in the Shopify integration space.

Vorteile:

1. The people behind it the Apps 2. The technology software 3. The accreditation built over time

Nachteile:

I wish the google integration was more affordable (The ability to see my product ratings on Google Search). To pay several hundred per month for that feature is a bummer; that's not a software glitch, that's more of a Google is ripping Yotpo Off glitch & Yotpo has to cover their costs - I am but a humble business who donates processed and thus wants ALL the features for less :)