Wer verwendet Nutshell?

Vertriebsteams von Kleinunternehmen, die eine erschwingliche, einfach zu bedienende CRM- und Vertriebsautomatisierungsplattform benötigen, die tatsächlich hilft, Geschäfte abzuschließen, und die nicht in Wochen, sondern in wenigen Tagen, vollständig implementiert werden kann.

Was ist Nutshell?

Nutshell ist die raffinierte und leistungsstarke CRM- und Vertriebsautomatisierungsplattform, die Vertriebsteams hilft, mehr Geschäfte anzuschließen.

Nutshell ist einfach genug für jeden Nutzer und raffiniert genug für jedes Unternehmen. Das Tool bietet preisgekrönte Funktionen, zeitsparende Integrationen, unbegrenzten Datenspeicherung und erstklassigen Live-Support.

Vertraue nicht nur diesen Aussagen, sondern auch denen von Tausenden Unternehmen, die jeden Tag mit Nutshell wachsen.

„Wir brauchen bloß ein CRM, das kann, was wir brauchen und gut funktioniert, und das ist Nutshell.“ – Kristen Hay, Bloomerang.

Nutshell – Details

Nutshell

http://www.nutshell.com

Gegründet 2009

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Nutshell – Preisübersicht

Nutshell bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Nutshell ist ab 19,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

19,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Nutshell – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Nutshell Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Lead-Generierung
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

Siehe die vollständige CRM-Systeme Liste

  • Gemeinsame Kontakte
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakte importieren/exportieren
  • Leadmanagement
  • Planungs-Tools
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen

Siehe die vollständige Kontaktmanagement Software Liste

Nutshell Alternativen

Mehr Alternativen zu Nutshell

Nutshell – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,2/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,2
Kundenservice 4,2
Funktionen 3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,2

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Marilyn H.
Global Sales Director
Finanzdienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.3.2020

"Bang for your Buck"

Kommentare: Great! It helps the team stay on track whether it's sales or implementation.

Vorteile: Reporting and filtering reports.
Keeping a track record of our leads.

Nachteile: Have to move over to pro to get more then one sales process. Pro is so expensive.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.3.2020
Madalynn P.
IT/Projects Manager
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 24.10.2019

"An Elegant Yet Powerful CRM"

Kommentare: We are now better organized with our sales process and are more collaborative. This allows us to keep our important information in one place that is easy to use and work as a team to get things done!

Vorteile: I love the filtering ability with our companies and people lists. It allows us to really drill down and get the exact metrics we want. We are better able to see a lot of information at a glance in a dynamic way.

Nachteile: I would love more options when emailing groups of people in the system. Currently, I need to only use templates when emailing groups and I would like to be able to type out the email in one shot instead.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 24.10.2019
Prescott P.
President
Metallabbau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    2 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.5.2017

"leads don't allow you to easily sell services, only products. After sale service is hindered."

Kommentare: We get a cost effective CRM that frees up cash flow for use elsewhere in our business.

Vorteile: Nutshell offers a unique ability to tag people in activities and run reports on calling activities for my sales reps.

Nachteile: Every lead typically has a company or contact. But if you don't save the activity in the lead, and instead under the company or individual contact, you can't see it when your client calls in regarding the sale they want service for, so your customer service is hindered and your sales people look like they don't know the history of the account. It's embarrassing to use this software because Nutshell says they are only helping to land the sale, not support it, but this mindset about how they build their software results in a horrible disconnect with regards to how we are forced to serve our customers, and thus we are using a CRM that doesn't support the full life cycle of a sale. We keep hoping Nutshell will fix this and improve because their customer service is great, and their people mean well, but after several years of patiently waiting, we are concerned that we may never see this problem fixed. The mobile app also has so many glitches with the UX that it can't even compare the experience to how you can use leads in a web browser. Further, when we have a customer call in to ask about their account, the recent leads puts the oldest first in the list, which means we have to scroll through several hundred orders just to open the last order we did for that client. If you are trying to sell to a major corporate account with multiple facilities / departments, forget it with Nutshell; linking subcompanies / vendors / partners / other locations is a nightmare in Nutshell.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.5.2017
John G.
Managing Partner
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.7.2020

"A Full Featured Sales CRM"

Kommentare: Our sales staff was apprehensive at first as there were lots of bells & whistles and a little worn out with the previous jumps from one CRM to the other. But within two weeks everyone fell in love with Nutshell and completely on board significantly contributing to an increased close ratio.

Vorteile: This CRM walks the less experienced sales rep through the entire sales process even recommending when to follow up even suggesting additional steps should be taken to get to the close. Upon close it automatically updates the customer database and the task management features facilitate the onboarding process. It also has a neat "Click-to-Call" feature that calls and optionally records directly from your prospect list providing an excellent sales training vehicle.

Nachteile: We would like to have seen the developers respond more quickly to feature suggestions but as a Sales CRM it is untouchable.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.7.2020
Steven S.
Chief Engagement Officer
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.11.2017

"Fantastic small/medium-sized-biz CRM"

Kommentare: New sales people are able to jump right in with minimal training. Workflows are customizable, and tracking prospect information is a breeze.

Vorteile: Nutshell has been great for our software firm as it grew from a startup to a mid-market company. Nutshell is very similar to us in age, culture, feature philosophy, etc. so I always enjoy interacting with the team. The Support (via chat and email) is excellent and they are always willing to hear new feature ideas and requests. The affordability makes it a great first CRM for new and small businesses.

Nachteile: Importing can sometimes result in a lot of duplicate leads, so data cleanliness becomes a bit of an issue as you grow. Reporting has some room to grow but it's not too bad right now.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.11.2017