ShipTrack

von ShipTrackApp

5 / 5 4 Bewertungen
ShipTrack

Wer nutzt diese Software?

Transportunternehmen, Einzelhändler, Hersteller, Logistikdienstleister oder andere Organisationen mit Anforderungen an die Bewegung von Material.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • ShipTrackApp
  • http://www.shiptrackapp.com
  • Gegründet 2013

Über ShipTrack

ShipTrack bietet Sichtbarkeit und Echtzeit-Kontrolle über die Bewegung von Materialien. ShipTrack bietet eine komplette Lösung mit folgenden Funktionen: - Eine mobile App - Dispatching - Mapping - Routenoptimierung - Bewertung und Rechnungsstellung - Fahrerabrechnung - Fahrzeuginspektion/Fahrer-T&L - BOPIS - Stockroom - Und vieles mehr ShipTrack ist auf deine bestehenden Geschäftsanforderungen konfigurierbar und wird von einem großartigen Team unterstützt. Erfülle die Anforderungen des heutigen eCommerce-Kunden mit ShipTrack.

ShipTrack Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Auftragserfassung
  • Entschädigungsmanagement
  • Etikettendruck
  • Kundendatenbank
  • Routing
  • Telefon-Support
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Zuordnung der Auftragsverwaltung
  • Barcode-Scanning
  • CASS zertifiziert
  • Designer von grafischen Mailelementen
  • Dupliziertes Management
  • Intelligente E-Mail-Unterstützung
  • Job-Management
  • PAVE zertifizierte Vorsortierung
  • Paket-Nachverfolgung
  • Unterschriften-Erfassung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Für E-Commerce
  • Für Fracht
  • Lieferschätzungen
  • Statusverfolgung
  • Webseitenintegration
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Auftragsmanagement
  • Fahrer-Management
  • Flotten- / Ausrüstung-Management
  • Kundenmanagement
  • Lastmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versand-Management
  • Versandmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Auftragsmanagement
  • Computergestützter Versand
  • Fahrtenbuch
  • Fahrzeug-Nachverfolgung
  • Kraftstoff-Management
  • Kundendatenbank
  • Notfall-Versand
  • Routing
  • Terminplanung

Die hilfreichsten Reviews für ShipTrack

Works well for us. Pay as you go!

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.3.2017
Bill R.
President
Paket- & Frachtlieferung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We use ShipTrack everyday for our small business. We have clients that also use this system, but we have yet to interface with them. Our drivers use the app on their smart phones which is simple to use. The data entry is a bit cumbersome at times for the dispatcher when entering jobs. It has a client portal so they can track their packages.
PROS: Easy to use app for drivers. They can bring up a job and use the app to bring up GPS to their delivery. It has scanning functions on the phone and allows for signatures. Has the ability to print up labels to apply to package and cross reference ability for invoices, etc.
CONS: Entering jobs can be a hassle at times, especially when you get busy and have multiple jobs to enter. Once you create a job, there is no going back and you will be charged for it so be careful! We were told that they could enter our reoccurring jobs so we would not have to, but we have not seen that happen, even after many times trying to get their support team to do so. We just gave up, hence, the 3 star rating on customer support! They did work well with us as far as getting this off the ground for us and gave us over a month to use it for free to get our drivers and office staff oriented with the program.
Overall, I would recommend the program for small companies as it is a pay as you go system so their is no monthly bill to pay if you don't use it, which we like! Give it a try, it may work well for your business too!

Amazingly versatile tool packed with functionality. Transformed our operations for e-commerce!

Mit Google übersetzen Bewertet am 17.10.2017
Jason T.
Field Operations Manager - Ontario Region
Einzelhandel
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This software allowed us to completely transform and modernize our customer order handling and pick-up process.

Vorteile: Shiptrack software is very flexible in both what it can do and how it can be used. For example, we were able to easily use it on mobile technology selected for scanning our inbound customer orders for pickup. Then, using the customization web portal we had all of the required information at our fingertips to take care of the customer at the pick-up desk.
Support from the whole Shiptrack team while implementing and operating the solution was phenomenal. As a vendor partner, the Shiptrack team was fully committed to whatever was requried to drive success in using their software to achieve our results.

Nachteile: One area for possible improvement would be the handling of offline errors. When a scanning device went offline (Due to wifi coverage issues), it was not always clear if the scans were being captured and later uploaded.

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