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Was ist Aiveo?

Eine Cloud-basierte Lösung für Einzelpersonen und kleine bis mittelgroße Teams. Funktionen beinhalten die Zeiterfassung und Aufgabenverwaltung.

Wer verwendet Aiveo?

Aiveo wurde für kleine bis mittelgroße Softwareentwicklungsteams konzipiert.

Aiveo Software - 1
Aiveo Software - 2

Du bist nicht sicher, ob Aiveo das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Aiveo

Aiveo

4,4 (151)
1,00 CA$
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
18
1
4,4 (151)
4,6 (151)
4,3 (151)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
7,75 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
160
20
4,0 (14.005)
4,3 (14.005)
4,2 (14.005)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Aiveo

Jira
Am besten bewertete Funktionen
Agile Methodiken
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Termin-Fristenmanagement
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Konfigurierbarer Workflow
Überstunden-Berechnung
Bugzilla
Am besten bewertete Funktionen
Audit Trail
Workflow-Management
Redmine
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Priorisierung
Statusverfolgung
Trello
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Datensicherheit
Mitarbeitermanagement
ClickUp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Notizen verwalten
Projektplanung/Terminierung
Smartsheet
Am besten bewertete Funktionen
Formularerstellung und -design
Projekt-Nachverfolgung
Umschuldung

Bewertungen über Aiveo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
44%
3
6%
Lonnie
Lonnie
Chief Executive Officer in Republik Moldau
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

My favorite tool for bug reporting and feature selection

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Simple template designs that are easy to customize. Kanban and Scrum compatible. Easy to visualization work loads. Quick results for identifying sprint shortcomings and ahead of schedule. Its free for small teams.

Nachteile:

There are times when I wanted to use algorithms for calculating time.

Omondi
Omondi
Associate Programs Coordinator in Kenia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Forschung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

It offers the Solutions to Project Management Problems

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Can help a project manager to determine and understand the inefficiencies in a project and work on improving them.

Vorteile:

It can support both individual and teamwork planning. Managers can also use it to track the progress of a project, give recommendations and adjust timelines to suit the needs of the project. It is also relatively cheap to acquire.

Nachteile:

Cannot work offline, since it is a cloud-hosted. Adding a new task involves a lot of processes and tends to be time-consuming.

Jean-Baptiste
Developper in Kanada
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Nice but not complete

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: The design is simple and efficient. The user experience can be improved: for example, changing the status of a task is not visual enough - (example: http://imgur.com/a/5WFMS in Bugify that I use) Key missing and important functions for me :
- No API available in Aiveo, my Bugify system is connected via an API to all the applications that I develop (Filemaker apps, apps with React Native, projects under Laravel in PHP)
- Aiveo does not allow you to create custom fields in the tasks screen. For example, web browser, operating system, client number. Each project has different custom fields.
- Be able to link Aiveo to other platforms: Toggl, Teamweek, etc.
- Create new tasks by sending to an email address for each project (better for my customer)
Task Board is a nice feature that i have not on Bugify.

Vorteile:

Tasks board, design easy, customizable workflows

Nachteile:

No API, application feel closed and not connected with other services

Madeleyne
Madeleyne
Asistente Administrativo in Venezuela
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

AIVEO excellent administrator and bug tracker.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: In my personal opinion this tool has been used very little time and has given me great results, Thanks to its basic functions make my work much more professional being punctual at the time of completing my projects in the stipulated time.

Vorteile:

AIVEO has been the most powerful software that I have used, it has helped me to work with ease detecting any failure that my projects may have. Allowing me to solve them in time and thus be able to complete my tasks as a team in a short time.

Nachteile:

I can say that one disadvantage that I have been able to find from AIVEO is that it is usually slow when it comes to updating.

Lars
Lars
Owner in USA
Telekommunikation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Lightweight, easy to use...but could use some finesse still

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: I really enjoy Aiveo's overall interface, but there could be some more granular control over the ticket editing itself. For example, to be able to change priority from the list of tickets rather than having to click a ticket and THEN click Edit in the top right would be so awesome...those extra clicks can become tiresome if you have a lot of tickets to modify. Same goes for other attributes. Or, at least being able to edit the ticket when you click into it (somewhat like a Live Edit mode). In addition, having some text formatting options within the ticket such as bolding, italics and underline, checklists and ordered/unordered lists would really be welcome...and inline images! Basically, a WYSIWYG editor seems like it would suffice more here than just a standard text area field. Otherwise, it's a great system with a lot of control and ability to organize how you see fit.

Vorteile:

Lightweight, fast, easy to read

Nachteile:

Too many clicks to edit a ticket, the description box is just a standard text area.