Wer nutzt diese Software?

Originally built for Electricians. 360e manages workflow for all small-medium sized contractor businesses trying to improve operations for office management and technicians/ employees in the field.

Durchschnittliche Bewertung

15 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • 360 Enterprises
  • http://my360e.com
  • Gegründet 2015

Über 360e

Originally created for electrical contractors, 360e is an all-in-one quoting, scheduling, tracking and billing software that is designed by contractors, for contractors. 360e bolsters efficiency and profit while eliminating the daily operational headaches that kill profits. Powerful, flexible and easy-to-use, 360e manages everything from service calls to larger bid jobs through a single system while seamlessly connecting office and field operations. Designed for small-medium sized companies.

360e Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Kundendatenbank
  • Mobiler Zugriff
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement
  • Zeitverfolgung
  • kommerziell / Industriell
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online Stempeluhr
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst

Die hilfreichsten Reviews für 360e

Happy customer

Bewertet am 19.8.2019
Cameron B.
President
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Accessibility to the product in the field and inter-company communication on project status

Vorteile: Great value, agile development/support team that is open to suggestions and working with you. Looking forward to seeing this product continue to develop and expand.

Nachteile: Implementation took longer than expected/hoped. Looking back, my timeline was unrealistic not realizing the development needed to tailor the product to our business and having enough time for our business to review and adopt the new software. Building an implementation timeline ahead of time would have mitigated this entirely.

I would have to attribute my businesses capacity for growth directly to this software

Bewertet am 10.7.2017
Joe S.
Owner/Operater
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: More efficient and intuitive estimating and invoicing tool, optimized scheduling, better internal communication both for field and office, and overall productivity for our billable guys in the field

Vorteile: 360e has connected my office team with the field, bringing everyone under one umbrella and as a result, we have managed to decrease a lot of the inefficiencies that were hurting our bottom line.

Nachteile: Sometimes data pushes on bigger files takes a few minutes to upload but night and day on what I was using previsouly

Great software and even better customer service

Bewertet am 4.4.2018
Dustin O.
Project Manager
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Saving money and time by letting the software do the heavy lifting in what is designed to do

Vorteile: Time saving and efficiency both in the office and out in the field. Ability to log on from anywhere with an internet connection. Customer Service, If any issues pop up the 360e guys jump on it quick and get it resolved.

Nachteile: There's not a whole lot that I don't like about the software. Most of the cons I've had have been resolved in updates to the software.

Quality Scheduling and Inventory Management

Bewertet am 4.4.2018
Jordan Y.
Service Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy to use scheduling software.

Vorteile: Interface is simple to grasp and is intuitive for both office and our field workers. Makes scheduling and keeping track of much easier than before. Customer Support might be outsourced to Australia(maybe can't tell ), but we have found that whenever issues arise they are quick to respond to our needs and super helpful.

Nachteile: Program is based on internet which takes up lots of cache space. When the program slows down you have to clear your cache, and this happens often. Wish this wasn't needed.

360e review

Bewertet am 17.7.2018
Jake K.
VP
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Scheduling is much more organized, I love having all the data at our fingertips.

Vorteile: TONS of job data can be entered & organizes jobs nicely. All data is accessible to everyone, both in the field and in the office. Time tracking is nice.

Nachteile: Wish it jived with Quickbooks seamlessly!
It could be a little more streamlined for billing/quoting.

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