360e

Wer verwendet 360e?

Ursprünglich für Elektrikfachleute entwickelt. 360e verwaltet Arbeitsabläufe für alle kleinen und mittelgroßen Auftragnehmerunternehmen, die versuchen, den Betrieb für das Büromanagement und die Technikprofis/Fachkräfte im Außendienst zu verbessern.

Was ist 360e?

360e wurde ursprünglich für Elektrikfachleute entwickelt und ist eine All-in-one Angebots-, Planungs-, Verfolgungs- und Abrechnungssoftware, die von Auftragnehmern für Auftragnehmer entwickelt wurde. 360e erhöht die Effizienz und den Gewinn bei gleichzeitiger Beseitigung der täglichen Betriebsprobleme, die Gewinne kosten. 360e ist leistungsstark, flexibel und einfach zu bedienen und verwaltet alles von Serviceanrufen bis zu größeren Angebotsjobs über ein einziges System, während es Büro- und Außendienstvorgänge nahtlos miteinander verbindet. Konzipiert für kleine und mittelgroße Unternehmen.

360e – Details

360 Enterprises

http://my360e.com

Gegründet 2015

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360e – Preisübersicht

360e bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

360e – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online

360e Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Für gewerbliche und/oder industrielle Elektroinstallateure
  • Kundenmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement
  • Zeitverfolgung

Siehe die vollständige Elektriker Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Zeiterfassung
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst

Siehe die vollständige Field Service Management Software Liste

360e Alternativen

Mehr Alternativen zu 360e

360e – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,6/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,4
Kundenservice 4,8
Funktionen 4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,7

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Robin K.
Office Manager
Elektrische/elektronische Fertigung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.7.2018

"Best Software we have tested and we have been using it for over a year"

Kommentare: Great support team, awesome response time, good value for the money spent.

Vorteile: The ease of converting our quotes to jobs. Making edits is very simple and user friendly. Our customers love the layout of the quotes and invoices.

Nachteile: At first, it was difficult to search for jobs, but they did correct that with a search bar that was more intuitive.

Antwort des Softwareanbieters

von 360 Enterprises an 26.7.2018

Thank you for the kind words Robin. We try our best!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.7.2018
Courtney C.
Marketing, Ops & Customer Service
Elektrische/elektronische Fertigung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.2.2020

"Robust AND Customizable"

Kommentare: Overall, the team is communicating more effectively and are on the same page about upcoming jobs or projects; additionally, we have a better understanding of our costs for jobs and where we can optimize spend and save. My favorite thing about 360e? Their customer support. If we do not understand HOW to do something, or would like something to function in a different way, you have people you can contact directly and they are people you can count on. Shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for making this transition which seemed IMPOSSIBLE very possible.

Vorteile: What I liked most about 360e was the ability to bring my business development team, project management team, accounting team, and field staff together on one platform.

Nachteile: What I like least about the software is that "alerts" and "tasks" are not automatic pop-up reminders; rather, you have to know where they will be and make it a point to look at them.

Antwort des Softwareanbieters

von 360 Enterprises an 18.2.2020

Thank you for the great review. We are delighted to be part of your success and will continue to work hard for you.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.2.2020
Tessa R.
Office Administrator
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.7.2018

"Review"

Vorteile: I find it nice that everything is in one place and easily accessible to other employees.

Nachteile: We have experienced many glitches and this has affected the accuracy of reports. Ultimately making them unreliable.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.7.2018
Cameron B.
President
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.8.2019

"Happy customer"

Kommentare: Accessibility to the product in the field and inter-company communication on project status

Vorteile: Great value, agile development/support team that is open to suggestions and working with you. Looking forward to seeing this product continue to develop and expand.

Nachteile: Implementation took longer than expected/hoped. Looking back, my timeline was unrealistic not realizing the development needed to tailor the product to our business and having enough time for our business to review and adopt the new software. Building an implementation timeline ahead of time would have mitigated this entirely.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.8.2019
Johnny G.
Service Manager
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.12.2019

"Game Changer"

Kommentare: 360 has improved our business processes in more ways than I can count. Before using 360 we used paper service tickets, Microsoft word documents for our proposals and paper time sheets. The ability to organize every aspect of our jobs within 360 saves us time and money. We have found as well that the ability to have real time job reporting and tracking has made us much better at becoming profitable estimators on every job we do. It was a tough transition from paper to digital but the decision to switch to 360 has proven to be one of the best investments we have made as a company. The tech support and customer service with 360 is also exceptional.

Vorteile: -real time tracking of hard costs per job
-easy to build small job quotes
-organizes jobs without the use of paper. All current and past job information at your fingertips
-keep track of employee time sheets per job
-profit and loss reporting per job and overall business
-ability to upload images and documents to quotes and jobs.

Nachteile: -minor glitches from time to time. More often than not it is operator error.

Antwort des Softwareanbieters

von 360 Enterprises an 2.1.2020

Nothing makes us happier at 360e than customer success stories. It's an absolute pleasure to support your business and to see the results in action.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.12.2019