Was ist Sine?

Komplette Arbeitsplatzsoftware für Besucher, Auftragnehmer, Mitarbeiter, Studenten und Kuriere. Wird von JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas und Tausenden von Organisationen weltweit eingesetzt. Geschäftige, häufige Nutzer können sich mit ihrem Smartphone „einchecken“, Besucher vorab registrieren und sich per SMS, E-Mail oder über die Sine-App über die Besucherankunft benachrichtigen lassen. Sofortige Einrichtung, einfach zu bedienen. Die gesamte Hardware wird über den globalen Online-Shop bereitgestellt. 24-Stunden-Support und 30-Tage-Testversion. Keine Kreditkarte erforderlich.

Wer verwendet Sine?

Besucher- und Auftragnehmer-Management-Markt

Wo kann Sine bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Sine
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 10 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Sine
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 10 weitere

Sprachen

Englisch

Sine – Videos und Bilder

Sine Software - 1
Sine Software - 2
Sine Software - 3
Sine Software - 4
Sine Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Sine
Sine Software - 1
Sine Software - 2
Sine Software - 3
Sine Software - 4
Sine Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Sine vergleichen

49,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
99,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
49,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

Sine Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anlagegegenstand-Management
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragnehmer-Datenbank
  • Berichterstattung / Analyse
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Compliance Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Formularverwaltung
  • Geräte-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Merkliste
  • Qualifikations-Tracking
  • Raumverwaltung
  • Registrierungs-Management
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Sicherheitsmanagement
  • Störfallmanagement
  • Subunternehmen-Management
  • Vorabregistrierung
  • Workflow-Konfiguration
  • Zeitverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Sine

Webbasierte Lösung, die Terminplanung, Arbeitszeitpläne, Aufgaben und Kommunikation vereinfacht und Transparenz und Kontrolle über die Mitarbeiter bietet
Besuchermanagement-Lösung: Web-Dashboard für Personal, Empfang und Sicherheit, Welcome iPad App für Besucher, Today iPhone-App für Personal Erfahre mehr über Proxyclick
Lösung für die Mitarbeitereinsatzplanung, die Unternehmen bei der Verwaltung von Schichten, Gehaltsabrechnungen, Abwesenheiten, Überstundenberechnungen und mehr unterstützt.
Cloudbasierte EHS-Plattform zur Erfüllung aller Sicherheitsanforderungen. Einfache Verwendung für Belegschaft, einfache Anpassung für Führungskräfte. Probiere es aus.
WHS Monitor is a modular, cloud-based Work Health and Safety compliance management software. Trusted by over 2500+ businesses!
A single platform to manage the risk, compliance and safety of your entire workforce.
Biete kontaktlose Sicherheit und sichere Onsite-Erlebnisse für deine Besucher mithilfe einer datenzentralisierten Cloud-Plattform. Unbegrenzte Geräte und Besucher.
Eine Planungsplattform für Geräte, Labore, Besprechungsräume, Arbeitsplätze, Freizeiteinrichtungen, Fitnesseinrichtungen und mehr.
INControl is a configurable platform solution focusing on a digital document and operational process management.
Digicuro is a suite of tools designed to improve the experience of managing commercial properties
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Führe mit BigChange, dem 5-in-1-System für Auftragsverwaltung, ein produktiveres, effizienteres und profitableres Serviceunternehmen.
Innovative, configurable, intelligent real estate management software. Covering, property, assets, facilities, projects & programs

Bewertungen über Sine

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
39%
3
7%
2
1%
1
0%
Dave P.
Dave P.
Network Supervisor in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great product

5 vor 4 Jahren

Kommentare: We were looking for a local solution with better support when required, the support over the trial process was great, I was able to get answers to questions and was lots offered support to help me get going, with that in mind the setup was straight forward little support was needed.
We looked at Sine with the view that we could use to check in/out staff at a later date (via the app), helping us keep track of who is on/off site in emergency situations, the SMS function is a great way to also assist here for unaccounted visitors

Vorteile:

Simple to setup and get operational and simple to use from the end point, The App for signing in works a treat for our contractors, also the email alerts when their is an issue like the printer stops helps us be proactive to fix. overall very easy to setup and deploy Recommend checking it out.

Nachteile:

Jump in price between the Medium and Enterprise, another level for "large" I feel would be a good idea. for now the medium plan works for us, so not an issue, bulk SMS is another feature I would like to see in the future

Verifizierter Rezensent
Associate, Data Services in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Feeling safer already!

4 vor 3 Jahren

Vorteile:

We've been using Sine for about six months now, and have mostly great reactions to report. The ease of use and universality of the iPad is one of my favorite things, as it didn't take much at all to get used to and the iPad could serve us multiple purposes. We have been utilizing the name badge printer on a daily basis as well. Sine has overall improved our visitor management and given us a much-needed peace of mind.

Nachteile:

We do wish that the printer was more user-friendly; we can't connect it to our wi-fi since we require usernames and passwords, and therefore have had a harder time setting the printer up manually. Maybe in the future, colored badges would be an option, since the lighting isn't always the best and some of our black-and-white badges either wash out or appear too dark. In general, I will say Sine is very easy to use and the customer service is very responsive.

Warwick D.
Security in Australien
Sicherheit & Untersuchungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Review - MDC.

3 vor 5 Jahren

Kommentare: Some people visiting say question in contractors field a bit complex - also floor level only allows level 1 entry details. Stylus pen does not work on panel well.

Vorteile:

Its ok, but don't know why we still also have to fill in paper based registers as well. Doubling up of workload. Needs area for card numbers to be placed by visitors, so we can reconcile card audit at end of day.

Nachteile:

Some people have put details in and when go to use it again details not there, so they have to restart again whole process. Seems to happen at times after a software update.

Antwort von Sine

vor 5 Jahren

Thanks for taking the time to review and provide some feedback, Warwick. We don't provide stylus pens, but reach us at hello@sine.co and we'll gladly make some recommendations on the best options. :) Provided your returning visitors use the same mobile or email on the returning visit, their details will be remembered and pre-populated; offering a fast check in experience. Our scan and track function would make card allocations a lot easier for you. View this guide and let us know if it's of interest. https://help.sine.co/knowledge-base/scan-track/ Also, any existing paper based systems and registers can be incorporated into our system. Reach us any time via online chat, email or phone and we'll gladly discuss where we can help. Full support page via https://help.sine.co/

Ivan harris T.
Ivan harris T.
Gender and Development Research Officer in Philippinen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Staatsverwaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

My Review for Sine

4 vor 3 Monaten

Vorteile:

What I like the most about Sine is its facial recognition feature that allows the user to identify the visitors without the need of presenting valid proof of identification. I also love its geo-fencing capability to ensure that all visitors are within the vicinity of the building, ensuring their safety at the same time. Finally, it has a user-friendly interface, enabling users like me to utilize the software in its best potential.

Nachteile:

Despite its facial recognition feature, the software produces very unclear copies of photos. I have also noticed that it consumes a lot of power, draining my phone instantly when in use.

Andrew C.
Chief Operating Officer in Australien
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy setup and great functionality

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Sine have been good to work with on initial setup and are easy to reach when needed. I have been disappointed that they dismiss our dashboard requirements as this is functionality that is standard with every other offering I have used.

Vorteile:

Very quick and easy to setup. Interface looks good and i've found functionality to be better than the alternatives.

Nachteile:

We need a customer visible dashboard to display number of people on-site which Sine cannot do and they don't have it on their roadmap. Talking to them about adding this basic functionality has not yielded positive results.