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Was ist Honeywell Forge Visitor Management?

Erstelle mit Honeywell Forge Visitor Management ein professionelles, nutzerfreundliches Check-in-Erlebnis für deine Besucher und Gäste.

Komplett mit vollständig anpassbarem Branding, Ausweisdruck, SMS-Benachrichtigungen und Notfallwarnungen. Flexible Pläne und Preise sind für jeden Arbeitsplatz verfügbar.

Wer verwendet Honeywell Forge Visitor Management?

Besucher- und Auftragnehmer-Management-Markt

Wo kann Honeywell Forge Visitor Management bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Honeywell
  • 1885 gegründet

Support für Honeywell Forge Visitor Management

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Arabisch, Baskisch, Bulgarisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell) und 42 weitere

Honeywell Forge Visitor Management Kosten

Startpreis:

69,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Honeywell Forge Visitor Management bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Honeywell Forge Visitor Management ist ab 69,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Honeywell
  • 1885 gegründet

Support für Honeywell Forge Visitor Management

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Arabisch, Baskisch, Bulgarisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell) und 42 weitere

Honeywell Forge Visitor Management – Videos und Bilder

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Videos zu Honeywell Forge Visitor Management
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Honeywell Forge Visitor Management Funktionen

  • Abzeichen-Management
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anlagegegenstand-Management
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragnehmer-Datenbank
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Compliance Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Digitale Unterschrift
  • Dokumentenmanagement
  • Drag-and-Drop
  • Drahtlose Internetzugangskontrollen
  • Echtzeit-Daten
  • Formularverwaltung
  • ID Scannen
  • Inspektions-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Lieferanten-Management
  • Merkliste
  • Mobiler Zugriff
  • Qualifikations-Tracking
  • Raumverwaltung
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Scanfunktion
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Störfallmanagement
  • Subunternehmen-Management
  • Suchen / filtern
  • Vorabregistrierung
  • Workflow-Konfiguration
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Alternativen für Honeywell Forge Visitor Management

Teste ein Besucherverwaltungssystem, das Zwei-Wege-SMS-, E-Mail- und Slack-Kommunikation sowie schaltflächenbasierte Besucherworkflows bietet.
Lösung für die Mitarbeitereinsatzplanung, die Unternehmen bei der Verwaltung von Schichten, Gehaltsabrechnungen, Abwesenheiten, Überstundenberechnungen und mehr unterstützt.
Schütze die Personen und Orte, die dein Unternehmen vorantreiben – mit WhosOnLocation.
iLobby vereinfacht die Anmeldung von Besuchern und bietet ein zusätzliches Maß an Sicherheit und Compliance, sogar in streng regulierten Einrichtungen.
Besuchermanagement-Lösung: Web-Dashboard für Personal, Empfang und Sicherheit, Welcome iPad App für Besucher, Today iPhone-App für Personal
Webbasierte Lösung, die Terminplanung, Arbeitszeitpläne, Aufgaben und Kommunikation vereinfacht und Transparenz und Kontrolle über die Mitarbeiter bietet
Willkommen in der modernen Lobby! Envoy erleichtert die Verwaltung von Gästen.
Mit einer sicheren, kontaktlosen Anmeldelösung, die deine Besucher, Mitarbeiter, Lieferungen und Schreibtische verwaltet, kannst du dein Unternehmen sicher betreiben. Erfahre mehr über SwipedOn

Bewertungen über Honeywell Forge Visitor Management

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
39%
3
7%
2
1%
1
0%
Dave
Dave
Network Supervisor in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great product

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We were looking for a local solution with better support when required, the support over the trial process was great, I was able to get answers to questions and was lots offered support to help me get going, with that in mind the setup was straight forward little support was needed.
We looked at Sine with the view that we could use to check in/out staff at a later date (via the app), helping us keep track of who is on/off site in emergency situations, the SMS function is a great way to also assist here for unaccounted visitors

Vorteile:

Simple to setup and get operational and simple to use from the end point, The App for signing in works a treat for our contractors, also the email alerts when their is an issue like the printer stops helps us be proactive to fix. overall very easy to setup and deploy Recommend checking it out.

Nachteile:

Jump in price between the Medium and Enterprise, another level for "large" I feel would be a good idea. for now the medium plan works for us, so not an issue, bulk SMS is another feature I would like to see in the future

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Feeling safer already!

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

We've been using Sine for about six months now, and have mostly great reactions to report. The ease of use and universality of the iPad is one of my favorite things, as it didn't take much at all to get used to and the iPad could serve us multiple purposes. We have been utilizing the name badge printer on a daily basis as well. Sine has overall improved our visitor management and given us a much-needed peace of mind.

Nachteile:

We do wish that the printer was more user-friendly; we can't connect it to our wi-fi since we require usernames and passwords, and therefore have had a harder time setting the printer up manually. Maybe in the future, colored badges would be an option, since the lighting isn't always the best and some of our black-and-white badges either wash out or appear too dark. In general, I will say Sine is very easy to use and the customer service is very responsive.

In Betracht gezogene Alternativen: Envoy , SwipedOn , iVisitor und The Receptionist for iPad

Gründe für den Wechsel zu Honeywell Forge Visitor Management: Availability of customer service, pricing, minimal hardware, easy subscription terms, ease of use

Warwick
Security in Australien
Sicherheit & Untersuchungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Review - MDC.

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Some people visiting say question in contractors field a bit complex - also floor level only allows level 1 entry details. Stylus pen does not work on panel well.

Vorteile:

Its ok, but don't know why we still also have to fill in paper based registers as well. Doubling up of workload. Needs area for card numbers to be placed by visitors, so we can reconcile card audit at end of day.

Nachteile:

Some people have put details in and when go to use it again details not there, so they have to restart again whole process. Seems to happen at times after a software update.

Antwort von Honeywell

vor 7 Jahren

Thanks for taking the time to review and provide some feedback, Warwick. We don't provide stylus pens, but reach us at hello@sine.co and we'll gladly make some recommendations on the best options. :) Provided your returning visitors use the same mobile or email on the returning visit, their details will be remembered and pre-populated; offering a fast check in experience. Our scan and track function would make card allocations a lot easier for you. View this guide and let us know if it's of interest. https://help.sine.co/knowledge-base/scan-track/ Also, any existing paper based systems and registers can be incorporated into our system. Reach us any time via online chat, email or phone and we'll gladly discuss where we can help. Full support page via https://help.sine.co/

Andrew
Chief Operating Officer in Australien
Telekommunikation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy setup and great functionality

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Sine have been good to work with on initial setup and are easy to reach when needed. I have been disappointed that they dismiss our dashboard requirements as this is functionality that is standard with every other offering I have used.

Vorteile:

Very quick and easy to setup. Interface looks good and i've found functionality to be better than the alternatives.

Nachteile:

We need a customer visible dashboard to display number of people on-site which Sine cannot do and they don't have it on their roadmap. Talking to them about adding this basic functionality has not yielded positive results.

In Betracht gezogene Alternativen: WhosOnLocation

Warum Honeywell Forge Visitor Management gewählt wurde: I like the Sine mobile functionality and tablet sign-in interface

Zuvor genutzte Software: WhosOnLocation

Sanice
Marketing & Operations Associate in Australien
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to implement

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Very easy to implement and customise - highly rate how helpful the team was in getting this deployed quickly as part of our Covid response plan.

Nachteile:

Everything works well. Some extra customisation would be nice but not essential.

In Betracht gezogene Alternativen: Envoy

Gründe für den Wechsel zu Honeywell Forge Visitor Management: We remembered that Sine had pitched to us for investment a couple of years ago and liked the product.