Wer nutzt diese Software?

SpaceRunner ist eine Online-Lösung für die Planung und das Management visueller Ressourcen für alle Unternehmen in allen Branchen.

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Xyicon
  • http://www.xyicon.com/
  • Gegründet 2000

Über SpaceRunner

SpaceRunner ist eine webbasierte Planungs- und Verwaltungslösung, die Geräte, Assets und andere Daten auf virtuellen Bildern, Karten oder Grundrissen visualisiert. Du hast einen Raum. Du musst Informationen über diese Dinge in diesem Raum verfolgen. Informationen wie Garantie, Wartung, Teilenummern und Seriennummern. Du speicherst diese Informationen wahrscheinlich in Kalkulationstabellen, Ordnern und Verzeichnissen. SpaceRunner speichert all diese Informationen und mehr!

SpaceRunner Funktionen

  • Abschreibungsmanagement
  • Asset Accounting
  • Audit Trail (Prüfpfad)
  • Barcode / RFID
  • Bestandsverfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Entsorgungswirtschaft
  • Vermögensanlagen-Lebenszyklus-Management
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Barcode / RFID
  • Check-in / Check-out
  • Entsorgungs-Nachverfolgung
  • Inventarverwaltung
  • Kundendienst-Historie
  • Nachverfolgen von Abschreibungen
  • QR-Code
  • Reservierungen
  • Standortverfolgung
  • Wirtschaftsprüfungs-Verlauf
  • 2D-Zeichnung
  • 3D-Modellierung
  • Design-Modellierung
  • Dokumentenmanagement
  • Für das Gebäudemanagement
  • Kollaboration
  • Mobiler Zugriff
  • Terminplanung
  • Tracking von Konflikten
  • Veränderungsmanagement
  • Belegungsmanagement
  • Design-Management
  • Für Büros
  • Grundrisse und Karten
  • Nutzung-Nachverfolgung / -Analytik
  • Planogramm
  • Platzreservierung
  • Regalplanung
  • Veränderungsmanagement
  • für den Einzelhandel
  • Bedarfsmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Compliance-Verfolgung
  • Instandhaltungsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Konfigurationsmanagement
  • Kostennachverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Wirtschaftsprüfung-Management

Die hilfreichsten Reviews für SpaceRunner

Awesome tool...makes my life a lot easier

Mit Google übersetzen Bewertet am 15.4.2019
Cheryl S.
IT Design Consultant
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I have used Spacerunner for 15 different projects of varying scales and scopes. The tool has made all of the data management much easier and has allowed me to make updates in one place. Generally, our organization is accustomed to using spreadsheets to manage the project asset and configuration data. Spacerunner allows me to manage the data in the Spacerunner database, then export the necessary data into a spreadsheet. I can then pass the spreadsheet on to the technicians doing the work, then they can update their information and return the filled out spreadsheet. I then upload the data straight into spacerunner using their Excel Plug-in. Now when my Project Manager asks for a report with specific information, I can just pull another spreadsheet and give them everything that they are asking for.
I also like that we have the capability to create new data objects in the database. We have our own governance structure over the changes to the database objects, but it's a lot better than having to wait for "enhancements" to be programmed. I will be very sad if they took away my access to spacerunner.

Vorteile: The software is easy to use and requires minimal training. There is on-line support as well as support over the telephone. Response times for requests for assistance have been excellent. I like having the ability to set up my own projects in the tool and generate all of the documentation that I need by myself. I like sharing the responsibilities with other team members for update and maintenance of the database.

Nachteile: Unfortunately, in my organization, the cost for access to the application is cost prohibitive. I wish there was a better way to structure the pricing, so that I could use this tool all the time for every project

It's a great tool to utilize for projects. Saves time, risks and BP's love the visual display.

Mit Google übersetzen Bewertet am 27.7.2018
Donna L.
Implementation Project Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The vendor engagement and support are top notch. This tool has allowed us to capture requirements directly on the floor plans and run detailed reports to a variety of groups. (cabling, assets, details, equipment counts, mapping devices, linking devices). It has reduced our time and cost savings significantly. Our Business Partners are able to view each room in detail, it has been a much better experience than reviewing a lengthy excel spreadsheet. It's real time for all users assigned to the project. The tool is very user friendly. I am thrilled to be utilizing this tool at Kaiser Permanente.

Nachteile: I really don't have any cons at this point. The vendor has worked diligently with our teams to enhance and add features based on other tools we are required to use. They are currently working on additional interfaces and reports that will minimize risks, and save more time!

Lies weitere Bewertungen