Wer verwendet Tidio?

Geboten werden Kommunikatoren für eine Vielzahl von KMU auf der ganzen Welt. Tausende von Unternehmen nutzen Tidio, um mit ihren Kunden zu kommunizieren.

Was ist Tidio?

Tidio ist ein Kommunikator für Unternehmen. Er hält Live-Chat, Messenger und E-Mail an einem Ort. Jetzt dauert es Sekunden, um mit deinen Kunden zu kommunizieren. Lasse keinen Kunden zurück! Hole dir den besten Live-Chat auf E-Commerce-Plattformen für dein Geschäft. Steigere den Umsatz und die Zufriedenheit, indem du die Besucher in Echtzeit mit Mobile Apps für iOS und Android einbindest, um Kundengespräche auf allen Geräten flüssig zu halten. Kann in Sekunden installiert werden und ist einfach zu bedienen. Keine Registrierung oder Codierung erforderlich.

Tidio – Details

Tidio

https://www.tidio.com/

Gegründet 2013

Tidio – Preisübersicht

Tidio ist verfügbar ab 15,00 $/Monat. Tidio bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Tidio findest du unten.

Startpreis

15,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Tidio Funktionen

Kundenzufriedenheit Software
360-Grad-Feedback
Analytik
Berichterstattung über Anrufe
Feedback-Sammlung
Umfrage-Management
Überwachung der Beschwerden
Bildschirm teilen
Geo-Zielgruppenerfassung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Offline-Formular
Proaktiver Chat
Transfer / Weiterleitung
Vorformulierte Antworten
Websitebesucher-Nachverfolgung

Tidio – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 118 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Kundenservice
4.7/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Stuart G.
Stuart George
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.5.2019

"Want leads - Ultimate Support Get Tidio"

Kommentare: We have been a conversion by conversation company since the get-go. Tidio has been our latest secret weapon to talk and help more. Support is incredible the app is lightweight and available on desktop and mobile. We just can't fault it - don't just read this ... go get it! https://www.ckpcreative.com.au/get-tidio

Vorteile: Our Tidio salesperson minds the shop while we get on with running the company... if there is a question beyond our get in touch, we can then fully engage with the site visitor! Or you can have a staff member right there on hand to start that incredible customer experience journey... Great coms = even better client experiences. Turn visitors to clients by asking all the right questions - and yes it even has BOTS waaahgt! So, get cracking download tidio for free here -> https://www.ckpcreative.com.au/get-tidio

Nachteile: I can find anything to complain about it apart from not having it for the last 10 years

Antwort des Softwareanbieters

von Tidio an 29.5.2019

Wow! Thank you so much, we're really proud!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.5.2019
Tanya T.
Sales Manager
Eventservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.7.2019

"Tidio for online support"

Kommentare: Tidio helped us to engage with our customers and to answer their question which led to more sales.

Vorteile: It is easy to install and use, fast customer support helps to deal with your problems quickly. Pricing is also reasonable compared with other software.

Nachteile: Some features are free in different chats but paid in Tidio. Users have to enter their emails which sometimes prevents them to ask any question.

Antwort des Softwareanbieters

von Tidio an 20.8.2019

Thank you very much for the review!
You can turn off the Pre Chat Survey in the Channels section of your Tidio panel, and your visitors won't have to put in their email address :-)
Have a great day!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.7.2019
John elias H.
IT Specialist
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.2.2020

"Simple but Powerful"

Kommentare: We're able to offer a live chat experience to our customers at an affordable price. Can definitely make up the cost of implementation quickly!

Vorteile: Easy to use, has a clean interface and has a surprising amount of features. Especially appreciate how in-depth their bot and automation can get without requiring heavy technical knowledge.

Nachteile: Not much to complain about considering the features you get for the price. I'd have to be nitpicking to really give you any cons. Something like, I can't find a way to delete contact properties, but I also haven't contacted support about it as it wasn't affecting our day to day operations.

Antwort des Softwareanbieters

von Tidio an 3.3.2020

Hi there John, thank you for an excellent review. Feel free to contact our world-class support team - I'm confident they will be happy to help you out and answer all of your potential Tidio questions :-) Have a great day!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.2.2020
Seth H.
Director
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.1.2020

"An unbelievable blend of ease, style, features and price"

Kommentare: We run an overnight summer camp and connecting with parents (our customers) is of top importance to us to establish that we care and answer questions. Even as I was writing this review, I had the opportunity to answer a parents questions on Tidio.
There are lots of options out there : Olark, Zoho, Zendesk etc. I found Tidio to be not only the most affordable, but also the highest functioning.

Vorteile: I love how easy it is to use. It's easy to use for both the customer and for the client on the website. Their app is fantastic for both android and IOS.

Nachteile: Honestly, I love everything about it. There are a few features that I would use on a higher tiered paid version, but I love it!

Antwort des Softwareanbieters

von Tidio an 9.1.2020

Hi there Seth,

Thank you for an exquisite review. I'm thrilled that you found Tidio so useful for your business. If you have any questions regarding Tidio - don't hesitate to reach out to our Support team at support@tidio.net or via our live chat on www.tidio.com. We would love to get the perfect score here and change the "unspecified" rate to 5 stars :-)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.1.2020
Dominick P.
Founder
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.12.2017

"Looks great on the outside but features not fully completed"

Vorteile: The app looks great on the outside: email, chat, Facebook messenger, integrations. But once you fully test the product you notice the many flaws.

Nachteile: 1. When a user leaves your page and an operator responds the user will not be notified.
2. The message box is only refreshed when the page is open, so if a visitor is using multiple tabs they will not receive replies.
3. Integrations are all manual, which means. You have to reopen all conversations, open the user profile, press the preferences and send the log to the integration. Imagine doing that to your crm, sync app and maybe email list.
4. I was mainly interested in Helpscout integration, and integration to integrate Facebook messenger with the app I use to manage several email accounts. Turns out, tidio created the integration but they decided not to integrate the mailbox feature. Which means if I send a chat log to help scout it be be places in a random mailbox because their app doesn't specify the mailbox. Explain this to support but got the responds: we're not looking to change integrations.
5. Validation messages aren't accurate. Sometimes you will get the message 'Saved to integration' or 'Message send' but an error prevented this from completion. I contacted support about this and time and time again there was an excuse but its my believe that I shouldn't have gotten a succes validation message, right. Support simply didn't respond to my question.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.12.2017