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Was ist Tidio?

Tidio ist eine leistungsstarke All-in-one-Kundenservice-Plattform, die deine Kundenbetreuung verbessert und für mehr Umsatz sorgt. Ein leicht zugängliches Live-Chat-Widget macht dein Unternehmen 24/7 verfügbar, während KI-gestützte Chatbots deine Kunden in Echtzeit ansprechen, damit du mehr verkaufen kannst.

Darüber hinaus kannst du Messenger, Instagram, Live-Chat und E-Mail mit Tidio Multichannel verbinden und alle Nachrichten von einem Ort aus beantworten, auch auf dem Handy. Lässt sich problemlos in beliebige Websites und Plattformen integrieren.

Wer verwendet Tidio?

Geboten werden Kommunikatoren für eine Vielzahl von KMU auf der ganzen Welt. Tausende von Unternehmen nutzen Tidio, um mit ihren Kunden zu kommunizieren.

Tidio Software - 1
Tidio Software - 2
Tidio Software - 3
Tidio Software - 4
Tidio Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Tidio das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Tidio

Tidio

4,7 (438)
15,83 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
96
26
4,6 (438)
4,5 (438)
4,6 (438)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
15,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
128
85
4,5 (3.233)
4,4 (3.233)
4,5 (3.233)

Weitere gute Alternativen zu Tidio

Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Salesboom CRM Suite
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Drift
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Gist
Am besten bewertete Funktionen
Ticket-Management
Verfolgung von Interaktionen
Wissensbasis-Management
Wix
Am besten bewertete Funktionen
Bearbeiten in Echtzeit
Design-Management
Website-Management
Re:amaze
Am besten bewertete Funktionen
Self-Service Portal
Ticket-Management
Wissensbasis-Management
Zipwhip
Am besten bewertete Funktionen
MMS
Nachrichten-Personalisierung
Zwei-Wege-Messaging
MessageBird
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
Nachrichten-Personalisierung
SMS-Nachrichtenversand
BenchmarkONE
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Leadmanagement
Marketing-Automatisierung

Bewertungen über Tidio

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
80%
4
16%
3
3%
2
0%
1
1%
Pascal
Ceo in Deutschland
Logistik & Lieferkette, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Petfekte Lösung für Email Marketing

5,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

Wir nutzen es für Email Marketing und sind sehr zufrieden

Nachteile:

Alles ist super es gibt nichts zu verbessern

Jessica
Jessica
Inbound Marketing Consultant in Argentinien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy, fast and amazing!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I started working as a consultant for a company, and their first project was to add a chatbot to their homepage. At the moment, they had a bot that redirected to WhatsApp, and it wasn't very user friendly. They also have HubSpot's' free account, but the functions that the chatbot offers are very basic. So, I started searching for good chatbot software and came upon Tidio. From the beginning, it was really easy to use and create what I had in mind. When I showed the team the final version of the bot, they LOVED it! It was easy to understand, easy to use, and easy to implement. Overall, I had a really good experience, and I will continue considering Tidio for future clients.

Vorteile:

I was impressed by how easy it was to set up our multilanguage home page chatbot! In just one day, it was set up and running, and leads were coming in. Oh, and can't forget to mention that we also got to integrate it with our HubSpot account. Amazing, right?

Nachteile:

One of the things I had difficulty with was with keeping the lines that connect each action of the bot straight. It took me a considerable amount of time moving them around and making sure it had the correct spacing. Just as an idea, I've used other software where it automatically straightens the lines for you and adds the correct spacings between actions and branches.

Antwort von Tidio

vor 3 Jahren

Hi there, Thank you so much for a thorough review! We are very proud that you like our product so much! Thank you for the feedback about our Chatbots too. I will be happy to forward it to our developers for further evaluation. If anything, we're here for you! :)

Marianela
Marianela
Water Treatment and Environmental Management Consultant in Panama
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Chemikalien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Tidio, an interactive platform aimed at increasing the service process and increasing sales.

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Tidio is an efficient and stable platform, it has analytical tools to understand the behavior of our customers and make constant improvements in our service processes, on the other hand, it integrates with third parties to increase the experience with customers and within our organization. It records visitor history and makes it easy for us to follow up to convert leads into customers, and in general, makes the job of customer service agents a lot easier.There is no doubt that TIDIO's live chat software empowers interaction effectively and offers the fastest and easiest way to help our website visitors.

Vorteile:

The Tidio implementation process is simple and fast, and after a quick installation, we can start interacting in real-time with our leads and clients or offline. The widget to interact offline indicates to the user that there is no service agent at this time and the offline status is distinguished with a brief note so that our customers know that they can contact us with a form that will allow us to serve them as soon as possible. brevity.With Tidio, the offline email notification option is very useful as it allows us to receive queries from our website visitors directly in our email. And in the event that we are online, we can receive automatic notifications about new chats, new messages, and data about visitors who enter our website.

Nachteile:

Tidio is a very stable and efficient platform when it comes to registering and providing a service process in real-time or offline in a web environment, for small and medium-sized companies. In general, it provides all the mechanisms to monitor for continuous improvement. It also favors analytics-based tracking, which is really the biggest advantage of using this type of platform and as long as we're not talking about large corporations, Tidio will be able to cover all our needs.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Tidio

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Tidio is a good software to use especially for this who want a simple software to communicate with clients from their website

Vorteile:

It had live chat and with that you can access text or messages sent by visitors or clients who need help in our business

Nachteile:

What I don't really like is the quality of the payment plan and what's involved in the package

Fon
Fon
CPO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Support team is like waiting for Christmas

1,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: I got sucked into the Tidio marketing, got excited, decided to add it to our website, and then it would not connect to my domain. I followed the available tutorials, but still couldn't connect it to our domain. I asked for support days ago, and it's been crickets.

Vorteile:

Not sure. I can't even get the app working, and the support team has been unavailable for days - another bad sign.

Nachteile:

I least like never getting a response from the support team. I can't even tell if this is a good app on not.