Inspection Support Network

Was ist Inspection Support Network?

Das Inspection Support Network (ISN) ist die laut Hersteller vertrauenswürdigste Softwarelösung der Branche für die Hausinspektion. Mit dem Portfolio einfach zu bedienender Tools ermöglicht ISN den Inspektoren, ihre Geschäfte zu vereinfachen, zu rationalisieren und zu erweitern. Unabhängig davon, ob du Einzelunternehmer bist oder ein Team von mehr als 20 Mitarbeitern hast – ISN kann dir helfen, deine Marke aufzubauen, deinen Workflow zu automatisieren und deine Kunden- und Agentenbeziehungen zu verwalten.

Wer verwendet Inspection Support Network?

Inspektionsunternehmen und Inspektoren, die ihre Inspektionsunternehmen automatisieren und ausbauen möchten. ISN rationalisiert Geschäftsprozesse und automatisiert Inspektionstools, um Zeit und Geld zu sparen.

Wo kann Inspection Support Network bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Inspection Support Network
  • Ansässig in Seattle, USA
  • 2002 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Inspection Support Network
  • Ansässig in Seattle, USA
  • 2002 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Inspection Support Network – Videos und Bilder

Inspection Support Network Software - 1
Inspection Support Network Software - 2
Inspection Support Network Software - 3
4 weitere anzeigen
Videos zu Inspection Support Network
Inspection Support Network Software - 1
Inspection Support Network Software - 2
Inspection Support Network Software - 3

Kosten ähnlicher Produkte wie Inspection Support Network vergleichen

Inspection Support Network

6,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
99,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
99,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Inspection Support Network Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Barcode / Tickets scannen
  • Bericht-Zusammenfassung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichtsvorlagen
  • Fotos hinzufügen und bearbeiten
  • Inspektions-Management
  • Kundendatenbank
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Terminverwaltung
  • Versandmanagement
  • Vorlagen
  • Wohnungsinspektionen

Alternativen für Inspection Support Network

Property Inspect - Professional Property Management & Inspection Software
Für HLK-Unternehmen für Wohn- und Gewerbeimmobilien, die Sanitär- und Elektroindustrie, die ihren Umsatz steigern und Geschäftsabläufe optimieren möchten.
Mehr als 10 Nutzer. Web-Mobile-Plattform, die den operativen Austausch zwischen Teams durch maßgeschneiderte mobile Anwendungen zentralisiert.
We're a leading software provider to the Commercial, Private and Insurance Job Market, helping Builders and their Service Providers.
Commusoft ist eine All-in-one-Servicesoftware für Klempner, HLK, Elektrik und sonstige Wartungsunternehmen ab drei Mitarbeitern.
eBASE bietet Bildungseinrichtungen, Kommunen und Unternehmen eine robuste und einfach zu bedienende Software-Suit für Anlagenmanagement.
Deine komplette Immobilienverwaltungssoftware-Lösung, damit du deinen Arbeitstag optimieren und dich auf dein Endergebnis konzentrieren kannst.
Manage field service, automate workflows and modernize your mobile workforce with a fully integrated asset management platform.
Führe mit BigChange, dem 5-in-1-System für Auftragsverwaltung, ein produktiveres, effizienteres und profitableres Serviceunternehmen.
Verwalte mobile Mitarbeiter mit der Synchroteam Field-Service-Management-Software (FSM). Erstelle deine kostenlose Testversion in weniger als einer Minute. Live-Support. Erfahre mehr über Synchroteam
Cloudbasiertes CMMS, das Arbeitsaufträge und Gebäudemanagement optimiert. Erstelle Projekte, weise Arbeitsaufträge zu und verwalte Anlagen.
Give field operators the ability to be more efficient.
Die schnellste, einfachste und preiswerteste Service-Management-Software, mit der du vom ersten Kundenkontakt bis zur Bezahlung alles automatisieren kannst.

Bewertungen über Inspection Support Network

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
12%
3
2%
2
1%
1
1%
Verifizierter Rezensent
Owner / Professional Inspector in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

ISN is great for inspectors

5 letztes Jahr

Kommentare: Overall I enjoy the software. Some learning still to do and some improvements still needing to be made in the software to make it more use friendly. It simply has a ton of features but many that I don't use or don't really know how to use.

Vorteile:

ISN has been a great addition to our business. I like the automation aspect it brings to scheduling and customer follow-up.

Nachteile:

I feel tutorials on the various items in the software would be very helpful. I'd also like to see multiple options for charges by square footage. I'd like to set some types of inspections to be charged a fee based on a range of square footage (i.e., $200 for 1500sf) as well as being able to setup another type of inspection that might be charged just by square footage (i.e., Warehouses get charge $0.10 per square foot). As it is now, I have to calculate a range and can't that level of drill down while having another calculation method. It's manageable but at the time it can be better.

Brian C.
Owner/Inspector in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

ISN is indespensable for all home inspectors

5 vor 5 Monaten

Kommentare: ISN is a must have component of our business. The support staff is outstanding.

Vorteile:

The ease of administration is beyond reproach. Adding, editing, and removing users is very simple. ISN is THE one-stop-shop for all things inspection office related. It has saved us from being forced to hire office staff.

Nachteile:

The reporting is a little rigid and a little generalized for our liking. We are still able to extract all the data required but it would be much nicer to have a pre-formatted template instead of having to reinvent the wheel with several of our reports.

Antwort von Inspection Support Network

vor 5 Monaten

Hi Brian, We appreciate your review, we are happy to hear that ISN has been easy to use and has saved you from having to hire an office staff. We're always looking for ways to improve customer experience, we'll be sure to get your reporting suggestion in front of our developers! Thank you for being apart of the ISN family. Best, The ISN Team

Dennis M.
President in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best support team out there!

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Absolutely Excellent! Best support team I have ever encountered.

Vorteile:

Flexibility, ease of use, on-line scheduler, tracking & reports mechanisms. Mostly the support. This team is one of the best I have ever worked with in the last 40 yrs.

Nachteile:

Have not found anything yet. Given a few more years I may find something, but so far, nothing negative at all.

Antwort von Inspection Support Network

vor 2 Monaten

Hi Dennis, Thanks you for the ISN review! We're happy that you're seeing the flexibility of the software, and that our support team have been top notch as well! We're always looking for ways to improve customer experience! Feel free to reach out with any ideas about the system to make ISN better. We appreciate you being apart of the ISN family. All the best, The ISN Team

Brian M.
Chief Visionary Officer in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ISN Review

2 vor 6 Monaten

Vorteile:

Inspection scheduling and analytical reporting are the most important features. The idea for features is good but the implementation is lacking.

Nachteile:

It seems to have been written in the 90s and never updated. Features are not intuitive and require redundancy to implement. Inspection types and services are confusing. Any time I want to add or modify a service I need to configure types, services, fees, agreements, and probably more. Needs to be more streamlined.

Antwort von Inspection Support Network

vor 6 Monaten

Hi Brian, We appreciate your feedback and understand the desire for a modernized look and feel, which is a big focus for us in 2022. Feel free to reach out to us anytime at help@inspectionsupport.com with any further suggestions, we would love to hear from you! Best, The ISN Team

Nick B.
Owner in USA
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Service

5 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall ISN has been super helpful in running my business. Any time I need tech support or assistance, they are very helpful and friendly any time I need them.

Vorteile:

I love that this software helps my business run systematically which alleviates a lot of leg work daily.

Nachteile:

There is actually so many things you can do with this software, that I don’t even utilize half of it. But this is not a bad thing, it just takes time to getting used to and in slowly revising as my company grows.

Antwort von Inspection Support Network

vor 3 Monaten

Hi Nick, We really appreciate the review! Happy to hear that you've enjoyed the functionality of the ISN and our support team! We're always looking for ways to improve customer experience! If you come across or think of something that can make ISN even better feel free to reach out. Thank you for being apart of the ISN family. Best, The ISN Team