Was ist Tangicloud?

Tangicloud Fundamentals offers Nonprofits & Governments comprehensive and industry focused Business Management Solutions powered by Microsoft Dynamics 365 Business Central. If you're looking for secure cloud-based features like fund balancing, grant management, line allocations, approvals, commitments, encumbrances and more contact us today: www.tangicloud.com. We help you work anywhere, any time, and off most any device.

Wer verwendet Tangicloud?

We primarily work with all sizes of Nonprofit and Government Organizations.

Tangicloud – Details

Tangicloud Technologies

2015 gegründet

Tangicloud – Details

Tangicloud Technologies

2015 gegründet

Tangicloud – Videos und Bilder

Tangicloud Software - 1 - Vorschau
Tangicloud Software - 2 - Vorschau
Tangicloud Software - 3 - Vorschau
Tangicloud Software - 4 - Vorschau
Tangicloud Software - 5 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie Tangicloud vergleichen

Startpreis

199,00 $/Monat
Nicht verfügbar
499,00 $/Monat
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja

Tangicloud – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Funktionen von Tangicloud

  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anlagegegenstand-Management
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestell-Management
  • Buchhaltung
  • Budgetierung/Prognosen
  • CRM
  • Cash Management
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Einkauf & Empfang
  • Einkommen & Bilanz
  • Elektronische Zahlungen
  • Finanzanalyse
  • Finanzberichterstattung
  • Finanzmanagement
  • Fondsrechnung
  • Forderungen
  • Gewinn-und Verlustrechnung
  • Hauptbuch
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kontaktmanagement
  • Kontenabgleich
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Währungen
  • Projektbuchhaltung
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • Scheck Druck
  • Spenden-Tracking
  • Subventions-Management
  • Umsatzsteuer-Management
  • Verbindlichkeiten
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • für gemeinnützige Organisationen

Siehe die vollständige Buchhaltungssoftware für gemeinnützige Organisationen Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anlagegegenstand-Management
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Asset Lifecycle Management
  • Audit Trail
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Buchhaltung
  • Budgetierung/Prognosen
  • CRM
  • Cash Management
  • Cash-Flow-Management
  • Compliance Management
  • Diagramm-Erstellung
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Einkauf & Empfang
  • Einkommen & Bilanz
  • Elektronische Zahlungen
  • Finanzanalyse
  • Finanzberichterstattung
  • Finanzmanagement
  • Forderungen
  • Hauptbuch
  • Inventarverwaltung
  • Kontenabgleich
  • Kostenverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mobiler Zugriff
  • Partnerschaft-Buchhaltung
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • Scheck Druck
  • Spenden-Tracking
  • Spender-Management
  • Spesenabrechnungen
  • Verbindlichkeiten
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Überwachung

Siehe die vollständige Fondsbuchhaltung Software Liste

  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Ausschuss-Management
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Formularverwaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Gebühren-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Registrierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Social-Media-Management
  • Spender-Management
  • Subventions-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • für gemeinnützige Organisationen

Siehe die vollständige NPO Software (Non-Profit-Organisationen) Liste

Alternativen für Tangicloud

Mehr Alternativen zu Tangicloud

Erfahrungen mit Tangicloud

Alle 3 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,7
Funktionen
4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
1
4
2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Sabine M.
Finance and Operations Director in Südafrika
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent and comprehensive analysis not only of accounting but reporting data

5 vor 4 Jahren

Kommentare: Already explained

Vorteile:

Possibility for comprehensive analysis of data thanks to the dimension and funds structure. Forces one to apply a consistent logic.

Nachteile:

Reporting formats still require a lot of manual intervention. Especially on a MAC the reporting is only working based on xls downloads. Budget still complicated to be added and to be compared to. Proposal/Grants function not yet set up. One does need to understand the backbone (administration) of this software in order to ensure that it works correctly.

Nancy R.
Controller in USA
Non-Profit-Organisation Management, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Initial conversion was frustrating ... but I'm actually loving the software now.

4 vor 4 Jahren

Vorteile:

Probably my favorite features are the ease with which to import Journals for posting (i.e. Sales Journal, Cash Receipts Journals, Journal Entries, etc.). I love how easy it is to export data. Another favorite feature is the ability to set up recurring vendor invoices and customer sales invoices. All of these features are such time savers on day to day entries, and also allows for consistent posting (cuts down on misposts). Recently started using the Post/Email feature for customer invoices and Emailing ACH remittance advices on vendor payments. Love this feature. Bank reconciliations are a breeze. I love the Jet reports feature, some reports are still a challenge to create (I find it easier to use templates already set up). Customer support has been great at customizing/tweaking some reports and some functions to work better for our needs. Some of the enhancements have really helped streamline our workload. The beginning bugs/frustrations have all been taken care of and we (myself and one staff) are actually loving the software now. We have been able to streamline our day to day operations so much with the functions that I mentioned in this post.

Nachteile:

Although some of their reports are very nice to have, I am still disappointed that this system does not provide a Trial Balance in the format that I need to see it. It does not have a basic trial balance all on one page in a format that CPA's and auditors like to see. It prints each department on a separate tab of the workbook and it downloads with cells merged, etc. which makes it time consuming to copy and paste everything onto one sheet to get it the way that I need it. Right now, I just download all GL entries to Excel and create my own Trial Balance the way that I need to see it. I do NOT find the software to be user friendly (i.e. there is no user guide and not much in the way of on screen help). I usually have to contact support each time I want to do something I haven't used before... or am not sure if it's available. I prefer to look things up in a manual or help guide... but I rarely find what I'm looking for in the limited help guide they have online. I always try to wing it first because I am a hands on do it yourself personality... but usually end up contacting support to find out what I'm doing wrong. They really need to establish a good user guide.

Sharon F.
Staff Accountant in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

As a Staff Accountant I find Tangicloud easy to use for accounts receivable & payable functions.

4 vor 4 Jahren

Vorteile:

Easy to use for recording/posting donations received and posting EFT's in accounts payable module. The reverse function is very convenient when you make a mistake on the journal entries. And I use the history function a lot and sort by the date/document number or description.

Nachteile:

All journal entries show up on the bank reconcilation under the deposits column whether they are a debit or credit.