Was ist Assignar?

Assignar ist eine Plattform für Compliance, Asset- und Workforce-Management für Bau-Subunternehmen. Mit Assignar kannst du deine Terminplanung, Versand, Zeiterfassung, Datenerfassung und Kommunikation mit deinem Außendienstpersonal und den von ihnen betriebenen Schwergeräte vereinfachen. Mit Integrationen in Gehaltsabrechnungs- und Buchhaltungssysteme bietet dir Assignar Transparenz, Kontrolle und rationalisiert deine Abläufe.

Wer verwendet Assignar?

Bau-Subunternehmen und Generalunternehmen mit Self-Performance-Fähigkeit.

Wo kann Assignar bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Assignar
  • Ansässig in Denver, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • Assignar
  • Ansässig in Denver, USA
  • 2014 gegründet
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Assignar – Videos und Bilder

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Assignar

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69,95 $/Monat
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19,00 $/Monat
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Assignar Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Audit Trail
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragnehmer-Management
  • Auftragsänderungsmanagement
  • Automatisierte Terminplanung
  • Bedarfsplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung / Projektverfolgung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Budgetverfolgung / Auftragskostenrechnung
  • Compliance-Verfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Planung
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • GPS
  • Genehmigungsmanagement
  • Geolokalisierung
  • Gerätenachverfolgung
  • Inspektions-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Job-Planung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontrollprüfung
  • Kundendienst-Historie
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile Zeiterfassung
  • Mobiler Zugriff
  • Nutzungsberichte
  • Online-Zeiterfassung
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektmanagement
  • Projektplanung
  • RFI und Vorlagen
  • Ressourcen-Planung
  • Risikomanagement
  • Schätzung
  • Self-Service Portal
  • Stechkarte
  • Störfallmanagement
  • Terminplanung
  • Timesheet Management
  • Urlaubsverwaltung
  • Versandmanagement
  • Versionskontrolle
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Vorfall-Berichterstattung
  • Wartungsplanung
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Zeit & Anwesenheit

Alternativen für Assignar

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Bewertungen über Assignar

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
12%
1
4%
Andrew
Andrew
Director in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Awesome team to work with and very responsive

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The product is very current and in turn makes it user friendly. It can be hard when it comes to implementing new systems into an established team, Assignar allows a friction free process for any kind of team member.

Candice
Candice
Compliance & Systems Consultant in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Compliance Management in one basket

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Amalgamating personnel, plant and equipment records into one manageable system. Allows the Workshop Team to schedule their weeks out more effectively as they have better insight into plant and equipment servicing and compliance requirements. Job creation is faster too, allowing jobs to be scheduled more efficiently.

Vorteile:

The compliance management is the key feature that has been the most beneficial for the client I set Assignar up with. It makes managing plant and personnel compliance very easy. It allows all associated plant documents (along with scans and images) and service to be easily accessed in the field by our workers if their client requests to see more information. The same goes for worker's qualifications and licences. It keep them all in the one place, easily accessed from an app. The digital forms have also been adopted quickly and saves time on site, not dealing with paper records. Underground asset management and safety is key in this client's industry, so allowing Dial Before you Dig drawings to be uploaded directly to a job saves alot of time printing out the plans, or even if you weren't printing them you'd still need to take a long time going through all the emails each Utility Company sends through. So it also acts well as a document repository for project specific documents. This saves fieldworkers needing to access the other cloud platforms (e.g. Sharepoint) - it's all accessible in Assignar.

Nachteile:

There is a decent learning curve when learning how to set up the program. The support and training was delivered very well though. I do think though that a business would still need someone 'driving' this platform on a regular basis. It's not a set and forget system for a small operator. Like most online systems, it only works as well as the data that is put into in and who is looking after and monitoring that data.

Jillian
Office Manager in USA
Elektrische/elektronische Fertigung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Do not trust Assignar

1,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Everything seemed great and seamless until Assignar did not meet our original request, integrating with our accounting software. They led us to believe they could seamlessly integrate, but as we got further into our experience with them their promises fell short. Assignar never successfully integrated with our accounting software (our #1 request) and then blamed their unmet promises on us. Terrible customer support and lack of ownership for their wrong doings and oversight. I do not recommend this company. They refuse to give us any refund even though they did not give us a product we could successfully use or implement into our company processes.

Vorteile:

Unfortunately, with how they handled our business, there is nothing we like most.

Nachteile:

Please see my overall experience below.

Antwort von Assignar

vor 6 Monaten

Hi Jillian, Thank you for taking the time to share your review. At Assignar, we take pride in delivering excellent customer support and driving productivity for our customers, which is why we are disheartened to hear about your experience. We will use your feedback to continue to improve our customer service efforts in the future. We welcome the opportunity to continue this conversation offline if you would like to chat further. Regards, The Assignar Team

Lanny
Office Manager in Kanada
Elektrische/elektronische Fertigung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Product

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We have solved a lot of our timesheet issues, we continually adapting to the scheduler and now we are beginning to adapt the program to our safety needs. Win Win!

Vorteile:

I like software because it has many functions that help our time management, payroll, and safety needs. The software does so much more then first expected. There is a lot of deep level stuff that we are continually rolling out throughout the time have been using it. We've been able to adapt more and more to help save time, energy and money for our company. Their customer assistance is really like no other I've seen. All of them are great and have a lot of knowledge of Assignar capabilities. But I'd like to give a shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]! She has been of great assistance in our transition and continues to give great support. She's quick to respond has great knowledge and is kind, courteous and will to help with all our needs! Shes the reason we stuck with the program till we had fuller knowledge in allowing the software to shine.

Nachteile:

Its not a really negative, but it just takes time to unpack everything. There is so much and it takes time to figure it out.

Andrew
Marketing in Australien
Bau, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Here at Perfect Hire love Assignar!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Managing our large workforce of over 250 field workers would not be possible without Assignar. It allows us to track and monitor everything, we can ensure we follow all SWMS and Inductions and comply with all safety regulations. We get alerts on all expiring licenses and competency. Also with the Field Worker app it makes it easy for us to get all data necessary from our field workers in real-time from uploading time sheets and site safety forms to getting performing site safety inspection forms and accepting allocations. Assignar has been essential to the rapid growth of our company. https://perfecthire.com.au

Vorteile:

Ease of use Field Worker App Alerts Custom Forms Compliance Notifications License Expiry Notifications Allocations and Job Bookings SMS Communications

Nachteile:

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