Djubo

Djubo

von Djubo

Wer nutzt diese Software?

DJUBO ist eine Cloud-basierte Hotel-Tech-Plattform, die für die globalen Märkte entwickelt wurde und von Unterkunftsanbietern aller Art und Größe genutzt werden kann.

Durchschnittliche Bewertung

49 Bewertungen
  • Gesamt 4.6/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5/5
  • Kundenservice 4.2/5
  • Funktionen 4.3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5/5

Produktinformationen

  • Startpreis 25,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Djubo
  • http://www.djubo.com
  • Gegründet 2014

Über Djubo

Die Hotel-Tech-Suite von DJUBO hilft dir dabei, das Online- und Offline-Angebot deines Hotels mit automatischem Channel-Manager und CRS zu maximieren, um deine Einnahmen zu steigern, dein Hotel mit Google Hotel Ads, TripAdvisor-Integrationen besser als mit herkömmlichen OTAs und Direct Booking Engines zu vermarkten, rationalisiere den Betrieb mit seinem integrierten Property Management-System und verwalte den Online-Ruf deines Hotels und Bewertungen und verbessere deine Entscheidungsfindungsfähigkeiten mit den Verkaufsanalysen- und Marktintelligenz-Tools.

Djubo Funktionen

  • CRM
  • Catering
  • Einzelne Immobilie
  • For Vacation Rentals
  • GDS-/OTA-Integration
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt
  • Empfindungsanalyse
  • Gamification
  • Kampagnenmanagement
  • Reaktions-Management
  • Review-Generierung
  • Social Media-Kennzahlen
  • Social Media-Überwachung
  • Überprüfung bewerten
  • Bestandskontrolle
  • Dynamische Preise
  • Empfehlung-Maschine
  • Ertragsmanagement
  • Für Fluggesellschaften
  • Für das Gastgewerbe
  • Preisoptimierung
  • Prognose
  • Wettbewerbsanalyse
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Kampagnenmanagement
  • Negatives Feedback Management
  • Nutzerbewertungs-Anfrage
  • Nutzerbewertungs-Notifikation
  • Reaktions-Management
  • Teilen in sozialen Medien
  • Überprüfung bewerten

Die hilfreichsten Reviews für Djubo

DJUBO IS BEST CAN B E BETTER

Bewertet am 20.7.2018
Janvi C.
Trainee
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: djubo is best , easy to function excellent service thank you so much djubo..hope it comes up more features to make our work easier

Vorteile: we can track booking, cancel and block using djubo from anywhere and the best part is its mobile friendly

Nachteile: It should have auto release feature, like if we have blocked some room and we have set some cut off so it should have a feature of auto release everyday djubo sents front desk report list of checkin thatz great djubo could be lot more better if they could send us outstanding payment remainder daily or weekly...

Antwort des Softwareanbieters

von Djubo an 20.7.2018

Dear Ma'am, we already have the auto release feature. We will contact your shortly to give you a demo of this feature. Regards.

Easy to use channel manager

Bewertet am 30.10.2019
Athul S.
Business Development Executive
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Djubo reduced our workload by 90% in updating rates and availability on various OTAs.
Makes it easy to get reports and data, prompt notifications and reminders.
Billing and POS solutions are also included in their package.

Vorteile: Djubo is our to channel manager for our properties. We found Djubo to be easy to use and their customer support top notch. We have had a few cases of connectivity issues which are negligible. They also have a lot of add ons for productivity like booking engine, revenue reports and forecasts etc.

Nachteile: Connectivity issues with a few OTAs and most importantly Airbnb compatibility as they do not have a proper solution for Airbnb yet and it is expected to be solved by API connection with Airbnb.

Good product with not so good support team

Bewertet am 14.9.2016
Krishna raja T.
MD
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very good product and ever improving product. Definitely recommended
Very good product and ever improving product. Definitely recommended

Vorteile: Android app .

Nachteile: Customer service executives do not respond to any requests promptly. We need to remind them repeatedly to get the job done . Not many OTA especially FOREIGN OTA are NOT configured in this channel manager.

Antwort des Softwareanbieters

von Djubo an 15.9.2016

Hello Krishna,

Thank you for the great review and also for the suggestions. However, I would just like to highlight that we have almost all major international OTAs, such as Expedia, Agoda, Booking.com, among others. You can go ahead and take a look at our available channels here - http://www.djubo.com/distribution/

Regarding your concern for lack of support, we have informed the support team and you should be receiving a call from our associate within the hour. Please do share the need to connect to more OTAs, with him along with any other issues you might be facing.
We take pride in the customer support we offer, and believe it is among the best in our niche. We would definitely not want you to feel otherwise.

Thank you and have a great day! :)

Worst Customer Service : Once they sell it to you, they don't respond

Bewertet am 16.10.2018
Rahul G.
Partner
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I will never recommend anyone or use it ever again.

Vorteile: The software is built considering each and everything that you may encounter at your hotel. It has all the functionality one generally needs to operate hotel

Nachteile: The software is very difficult to operate. The processes are so lengthy that you tend to forget the ones that are not in daily use. Its a really difficult task if you want to change the policies a bit. The worst thing is the customer support you get from these people. They assign you a person who will help you with all your tasks during the working hours. My RM would never take my call, never respond on mail and even after several requests of changing her, they will say that she is overburdened with our other projects(Is that my fault?). Overall very bad experience. I have used other softwares and the customer support is one thing everybody takes care of.

You pay for what you get

Bewertet am 8.3.2019
Maxime G.
Owner
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I moved with Djubo from Hoteliga because the price was a bit lower. I signed up for 1 year contract to get the best price, but since then I regret because the customer service is very slow and it's always have some technical issues. As I said : You pay for what you get and now I know that is better to pay a little bit more to have a better system and more professional customer service.

Vorteile: Cheaper than competition with a one year package with the full option of PMS (CRS) + Booking engine + CM + POS + Stats

Nachteile: A lot of technical problem and very slow reaction from the team to get help. Hotel management system suppose to make you save time, but I spend more time than before for fixing problem and sometime get overbook. The booking engine for the website is very poorly design and many guests give up before complete the reservation.

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