Wer verwendet Djubo?

DJUBO ist eine Cloud-basierte Hotel-Tech-Plattform, die für die globalen Märkte entwickelt wurde und von Unterkunftsanbietern aller Art und Größe genutzt werden kann.

Was ist Djubo?

Die Hotel-Tech-Suite von DJUBO hilft dir dabei, das Online- und Offline-Angebot deines Hotels mit automatischem Channel-Manager und CRS zu maximieren, um deine Einnahmen zu steigern, dein Hotel mit Google Hotel Ads, TripAdvisor-Integrationen besser als mit herkömmlichen OTAs und Direct Booking Engines zu vermarkten, rationalisiere den Betrieb mit seinem integrierten Property Management-System und verwalte den Online-Ruf deines Hotels und Bewertungen und verbessere deine Entscheidungsfindungsfähigkeiten mit den Verkaufsanalysen- und Marktintelligenz-Tools.

Djubo – Details

Djubo

http://www.djubo.com

Gegründet 2014

Djubo – Kostenübersicht

Djubo bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Djubo ist ab 25,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

25,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Djubo Funktionen

Hotelsoftware
CRM
Catering
Einzelne Immobilie
Für die Ferienvermietung
GDS-/OTA-Integration
Instandhaltungsmanagement
Integrierte Buchführung
Marketing-Automatisierung
Mehrere Immobilien
Mitarbeitermanagement
Online-Buchung
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Verlängerter Aufenthalt
Empfindungsanalyse
Gamification
Kampagnenmanagement
Reaktions-Management
Sammeln von Nutzerbewertungen
Social Media-Kennzahlen
Social Media-Überwachung
Überprüfung bewerten
Bestandskontrolle
Dynamische Preise
Empfehlung-Maschine
Ertragsmanagement
Für Fluggesellschaften
Für das Gastgewerbe
Preisoptimierung
Prognose
Wettbewerbsanalyse
Dashboard
Empfindungsanalyse
Kampagnenmanagement
Negatives Feedback Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
Nutzerbewertungs-Notifikation
Reaktions-Management
Teilen in sozialen Medien
Überprüfung bewerten

Djubo – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 49 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,2/5
Funktionen
4,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Janvi C.
Trainee
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.7.2018

"DJUBO IS BEST CAN B E BETTER"

Kommentare: djubo is best , easy to function excellent service thank you so much djubo..hope it comes up more features to make our work easier

Vorteile: we can track booking, cancel and block using djubo from anywhere and the best part is its mobile friendly

Nachteile: It should have auto release feature, like if we have blocked some room and we have set some cut off so it should have a feature of auto release everyday djubo sents front desk report list of checkin thatz great djubo could be lot more better if they could send us outstanding payment remainder daily or weekly...

Antwort des Softwareanbieters

von Djubo an 20.7.2018

Dear Ma'am, we already have the auto release feature. We will contact your shortly to give you a demo of this feature. Regards.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.7.2018
Athul S.
Business Development Executive
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2019

"Easy to use channel manager"

Kommentare: Djubo reduced our workload by 90% in updating rates and availability on various OTAs.
Makes it easy to get reports and data, prompt notifications and reminders.
Billing and POS solutions are also included in their package.

Vorteile: Djubo is our to channel manager for our properties. We found Djubo to be easy to use and their customer support top notch. We have had a few cases of connectivity issues which are negligible. They also have a lot of add ons for productivity like booking engine, revenue reports and forecasts etc.

Nachteile: Connectivity issues with a few OTAs and most importantly Airbnb compatibility as they do not have a proper solution for Airbnb yet and it is expected to be solved by API connection with Airbnb.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2019
Rahul G.
Partner
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.10.2018

"Worst Customer Service : Once they sell it to you, they don't respond"

Kommentare: I will never recommend anyone or use it ever again.

Vorteile: The software is built considering each and everything that you may encounter at your hotel. It has all the functionality one generally needs to operate hotel

Nachteile: The software is very difficult to operate. The processes are so lengthy that you tend to forget the ones that are not in daily use. Its a really difficult task if you want to change the policies a bit. The worst thing is the customer support you get from these people. They assign you a person who will help you with all your tasks during the working hours. My RM would never take my call, never respond on mail and even after several requests of changing her, they will say that she is overburdened with our other projects(Is that my fault?). Overall very bad experience. I have used other softwares and the customer support is one thing everybody takes care of.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.10.2018
Krishna raja T.
MD
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.9.2016

"Good product with not so good support team "

Kommentare: Very good product and ever improving product. Definitely recommended
Very good product and ever improving product. Definitely recommended

Vorteile: Android app .

Nachteile: Customer service executives do not respond to any requests promptly. We need to remind them repeatedly to get the job done . Not many OTA especially FOREIGN OTA are NOT configured in this channel manager.

Antwort des Softwareanbieters

von Djubo an 15.9.2016

Hello Krishna,

Thank you for the great review and also for the suggestions. However, I would just like to highlight that we have almost all major international OTAs, such as Expedia, Agoda, Booking.com, among others. You can go ahead and take a look at our available channels here - http://www.djubo.com/distribution/

Regarding your concern for lack of support, we have informed the support team and you should be receiving a call from our associate within the hour. Please do share the need to connect to more OTAs, with him along with any other issues you might be facing.
We take pride in the customer support we offer, and believe it is among the best in our niche. We would definitely not want you to feel otherwise.

Thank you and have a great day! :)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.9.2016
Verifizierter Rezensent
Business Development
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.7.2018

"Djubo with us last Two Years"

Kommentare: As I said, I'm using Djubo last Two or more years and We are revenue management and Marketing base co. Djubo is with us from the day one for all our properties what we are developing in all destination and professional software. I am thankful toSales Manager of Djubo who introduced me the same.

Vorteile: Djubo is an excellent channel manager with wonderful additional features which is required for all type of Hotels / Resorts / Home stay.

Nachteile: Sorry i wont find anything negative from my expereice

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.7.2018