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Was ist Djubo?

Die Hotel-Tech-Suite von DJUBO hilft dir dabei, die Online- und Offlinedistribution deines Hotels mit einem sich automatisch synchronisierenden Channelmanager und CRS (Computer Reservation System) zu maximieren. So kannst du deine Einnahmen steigern, dein Hotel mit Google Hotel Ads, TripAdvisor-Integrationen und einer Engine für direkte Buchungen besser als mit herkömmlichen Online-Reisebüros vermarkten, den Betrieb mit dem integrierten Immobilienverwaltungssystem rationalisieren, den Onlineruf und die Bewertungen deines Hotels verwalten sowie deine Entscheidungsfindungsfähigkeiten mit den Verkaufsanalyse- und Market-Intelligence-Tools verbessern.

Wer verwendet Djubo?

DJUBO ist eine Cloud-basierte Hotel-Tech-Plattform, die für die globalen Märkte entwickelt wurde und von Unterkunftsanbietern aller Art und Größe genutzt werden kann.

Djubo Software - 1
Djubo Software - 2
Djubo Software - 3
Djubo Software - 4
Djubo Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Djubo das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Djubo

Djubo

4,6 (55)
46,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
51
2
4,5 (55)
4,4 (55)
4,2 (55)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
30,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
41
2
4,7 (123)
4,7 (123)
4,7 (123)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Djubo

AxisRooms
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Kalenderverwaltung
Cloudbeds
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Raum-Inventar
Reservierung-Management
eZee Absolute
Am besten bewertete Funktionen
Front Desk Management
Online-Buchung
Reservierung-Management
Beds24
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management
Aiosell
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Dynamische Preise
Kanal-Analytik
ResNexus
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierung-Management
Zahlungsabwicklung
Hostaway
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management
RMS Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kundenbetreuung
Raten-Management
Reservierung-Management
WebRezPro
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Reservierung-Management

Bewertungen über Djubo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
65%
4
27%
3
5%
2
2%
janvi
janvi
Trainee in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

DJUBO IS BEST CAN B E BETTER

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: djubo is best , easy to function excellent service thank you so much djubo..hope it comes up more features to make our work easier

Vorteile:

we can track booking, cancel and block using djubo from anywhere and the best part is its mobile friendly

Nachteile:

It should have auto release feature, like if we have blocked some room and we have set some cut off so it should have a feature of auto release everyday djubo sents front desk report list of checkin thatz great djubo could be lot more better if they could send us outstanding payment remainder daily or weekly...

Antwort von Djubo

vor 6 Jahren

Dear Ma'am, we already have the auto release feature. We will contact your shortly to give you a demo of this feature. Regards.

Reischl
GM in Philippinen
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Searching for 4 years

5,0 letztes Jahr

Kommentare: stead cm (channel manager)

Vorteile:

very easy to learn and use. support is fantastisch not need pay extra and always available

Nachteile:

actually all around perfect. the support took over the easy import of all inventory

Rahul
Partner in Indien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Worst Customer Service : Once they sell it to you, they don't respond

2,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I will never recommend anyone or use it ever again.

Vorteile:

The software is built considering each and everything that you may encounter at your hotel. It has all the functionality one generally needs to operate hotel

Nachteile:

The software is very difficult to operate. The processes are so lengthy that you tend to forget the ones that are not in daily use. Its a really difficult task if you want to change the policies a bit. The worst thing is the customer support you get from these people. They assign you a person who will help you with all your tasks during the working hours. My RM would never take my call, never respond on mail and even after several requests of changing her, they will say that she is overburdened with our other projects(Is that my fault?). Overall very bad experience. I have used other softwares and the customer support is one thing everybody takes care of.

Athul
Business Development Executive in Indien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to use channel manager

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Djubo reduced our workload by 90% in updating rates and availability on various OTAs.
Makes it easy to get reports and data, prompt notifications and reminders.
Billing and POS solutions are also included in their package.

Vorteile:

Djubo is our to channel manager for our properties. We found Djubo to be easy to use and their customer support top notch. We have had a few cases of connectivity issues which are negligible. They also have a lot of add ons for productivity like booking engine, revenue reports and forecasts etc.

Nachteile:

Connectivity issues with a few OTAs and most importantly Airbnb compatibility as they do not have a proper solution for Airbnb yet and it is expected to be solved by API connection with Airbnb.

Krishna Raja
MD in Indien
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good product with not so good support team

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Very good product and ever improving product. Definitely recommended
Very good product and ever improving product. Definitely recommended

Vorteile:

Android app .

Nachteile:

Customer service executives do not respond to any requests promptly. We need to remind them repeatedly to get the job done . Not many OTA especially FOREIGN OTA are NOT configured in this channel manager.

Antwort von Djubo

vor 8 Jahren

Hello Krishna, Thank you for the great review and also for the suggestions. However, I would just like to highlight that we have almost all major international OTAs, such as Expedia, Agoda, Booking.com, among others. You can go ahead and take a look at our available channels here - http://www.djubo.com/distribution/ Regarding your concern for lack of support, we have informed the support team and you should be receiving a call from our associate within the hour. Please do share the need to connect to more OTAs, with him along with any other issues you might be facing. We take pride in the customer support we offer, and believe it is among the best in our niche. We would definitely not want you to feel otherwise. Thank you and have a great day! :)