Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Iterable?

Iterable ist eine Growth-Marketing-Plattform, mit der du personalisierte Nachrichten in großem Maßstab über Kanäle hinweg senden kannst. Erfahre, wie du maßgeschneiderte Kampagnen für eine Vielzahl von Anwendungsfällen kanalübergreifend erstellen kannst, einschließlich Begrüßungskampagnen und Wiederanstellungskampagnen. Mit Iterable kannst du wiederkehrende Kampagnen planen oder datenaktivierte Kampagnen auslösen.

Wer verwendet Iterable?

Das Unternehmen richtet sich an Growth-Marketer in Verbraucherunternehmen in den Bereichen E-Commerce/Einzelhandel, Unterhaltung, Lieferung, Bildung und Rekrutierung.

Wo kann Iterable bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Iterable
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2013 gegründet

Support für Iterable

  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Andorra, Australien, Belarus, Belgien und 51 weitere

Sprachen

Englisch

Iterable Kosten

Startpreis:

500,00 $/Monat
  • Keine Gratisversion

Iterable bietet keine Gratisversion. Die kostenpflichtige Version von Iterable ist ab 500,00 $/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • Iterable
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2013 gegründet

Support für Iterable

  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Andorra, Australien, Belarus, Belgien und 51 weitere

Sprachen

Englisch

Iterable – Videos und Bilder

Iterable Software - 1
Iterable Software - 2
Iterable Software - 3
Iterable Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu Iterable
Iterable Software - 1
Iterable Software - 2
Iterable Software - 3
Iterable Software - 4

Iterable Funktionen

  • A/B-Tests
  • Abonnenten-Management
  • Anpassbare Vorlagen
  • Berichterstattung / Analyse
  • CAN-SPAM-Compliance
  • Daten-Import / -Export
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Tracking
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundensegmentierung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Kampagnen
  • Multi-Channel-Attribution
  • Multichannel-Marketing
  • Push-Benachrichtigungen
  • ROI-Tracking
  • SMS-Marketing
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Websitebesucher-Nachverfolgung

Alternativen für Iterable

ActiveCampaign kombiniert die Leistung von E-Mail-Marketing, Marketing-Automatisierung und Vertrieb / CRM-Automatisierung.
Mailchimp ist die führende Marke für E-Mail-Marketing und -Automatisierung, die Empfehlungen zur Steigerung von Öffnungen, Klicks und Umsatz gibt.
Klaviyo ist eine moderne Marketingplattform, die es E-Commerce-Marken ermöglicht, unbegrenzt hochwertige Beziehungen über E-Mail und soziale Netzwerke aufzubauen.
E-Mail-Marketingplattform für Unternehmen, die Push-Benachrichtigungen, Transaktions-E-Mails, Marketingnachrichten usw. versendet.
Cheetah Messaging ist ein Tool für das Management von Werbe-Kampagnen auf verschiedenen Kanälen über eine Benutzeroberfläche.
Braze soll Firmen die Interaktionen mit Kunden zur Optimierung von Kundenbeziehungen durch Kampagnen und Analysen erleichtern.
Alle Marketing-Tools, Funktionen und Expertenanleitungen, die du benötigst, um erfolgreich zu sein – alles an einem Ort. Erstelle deine kostenlose Website.
Campaign Monitor ist der führende Anbieter von professionellem E-Mail-Marketing und von Automatisierungssoftware für wachsende Unternehmen.
Eine integrierte Marketing-Plattform, die für Einzelhändler entwickelt wurde, um folgende Ergebnisse zu erzielen: mehr Engagement, Umsatz und Loyalität an jedem Kontaktpunkt.

Bewertungen über Iterable

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
49%
4
39%
3
8%
1
4%
Alan
Alan
Content Marketing Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Fantastic email marketing software with great workflows

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall we've had a very positive experience with Iterable that has given me autonomy over email marketing and have had not to rely too much on developers to help me achieve my email marketing goals.

Vorteile:

The WYSIWYG editor for emails is really nice because I can build emails without any code and make them look on brand and functional. The workflow tool is also really powerful for building automatic campaigns that continually perform well.

Nachteile:

Iterable feels like it just slow sometimes. Loading campaigns, saving templates, navigating to different parts of the software. If the pages and elements loaded faster it would feel a lot more snappy.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Leading the marketing automation pack

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

There is no one tool in marketing automation that is perfect, but Iterable checks the most boxes today out of any of them. Customer support is fantastic. Segmentation is fantastic. UI is improving. The tool's overall power for users with little technical background is superb.

Nachteile:

I think the reporting tools could be a bit better. Supports MMS through Twilio would also be a huge bonus.

In Betracht gezogene Alternativen: Braze und Customer.io

Zuvor genutzte Software: Klaviyo

Gründe für den Wechsel zu Iterable: Customer support and overall flexibility of the platform

Kim
Director of Engineering in USA
Verbraucherdienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Rainbows and unicorns promised

1,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Automatic blame deflection of any issues we've raised, canned responses and total failure to meet promised value

Vorteile:

Cart abandoner targeting promised, non-engineer self-service of complex marketing and retargeting campaigns.

Nachteile:

Blaming Segment for failure to merge anonymous events with identified users, blaming Segment for integration failures that caused significant loss of data. Awful limitations of workflows. No ability of non-engineers to actually successfully self-service on pretty much any features. Zero interest on actually enabling us to leverage the service to create value

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Tool for CRM Beginners

4,0 vor 11 Monaten

Kommentare: When I first started using Iterable at my new job, I wasn't a fan. The capabilities were restricted especially in terms of analytics compared to other CRM tools. However, over the last 3 years, they have been adding new features slowly and catching up to other tools. My main problem with Iterable is regarding its UX and usability. As an everyday user, I find Iterable hard to use as you need too many clicks to achieve anything you are doing. I work fast and need to be able to generate campaigns swiftly. Iterable doesn't allow this and you sometimes need to click 5-6 different buttons to open a window.

Vorteile:

It is a simple tool that's easy to use and easy to figure out. Great for simple use cases. Email template building experience and features are better than other CRM tools.

Nachteile:

The platform is very click-dependant, meaning that you need so many clicks to perform a single function. Navigation is complex. Doesn't allow much flexibility when setting up campaigns.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use with potential for powerful customization

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall, I would definitely recommend Iterable. As much as SFMC and others have dominated the market, their data structures and backend setup are more archaic and not easily scalable without custom implementation (SFMC frequently has to shuffle databases around based on client volume since many share instances and the larger ones can take an entire instance down). Although I think Iterable has some catching up to do in terms of more robust customization capabilities, and certain platform capabilities, I still think it's an innovative new tool that has a promising future to bring more powerful function than the old school platforms can keep up with.

Vorteile:

The interface is intuitive and easy to use. Having no prior experience, I was able to jump in quickly and navigate through setting up an email blast within a day. The object based data setup is also easy and intuitive to understand, despite coming from a traditional "relational tables" platform and background.

Nachteile:

There are certain key features of an Email Platform that I find lacking for Iterable. Nothing show stopping, but things that I would have thought would be intuitively built in: no auto-suppression can be applied based on send classification (transactional vs. marketing), basic date comparison logic is not available (should be easy for eng to build, given they just need to set additional functions), no re-usable global content blocks available (think of SFMCs Content Areas, where you can house snippets of code, or static html, and wherever needed pull that content in to multiple emails, without having to recreate the same code over and over again - universal footer, header, etc).