Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Sapaad?

Sapaad eignet sich hervorragend für kleine Cafés bis hin zu Restaurants mit mehreren Ketten. Sapaad unterstützt Walk-ins, Bewirtung im Restaurant, Heimservice und Online-Bestellungen.

Ab nur 59 $ im Monat passen das Pay-as-you-go-Modell und die Tarifpläne in jedes Budget.

Sapaad ist nutzerfreundlich und geräteunabhängig. Ohne IT-Probleme.

Restaurantoptimiertes Inventarmanagement, Rezeptverwaltung, Menü-Engineering, Callcenter-Verwaltung, LIVE-Business-Dashboard mit umfangreichen Berichten, Küchen-Anzeigesystem und vieles mehr.

Probiere Sapaad noch heute kostenlos aus!

Wer verwendet Sapaad?

Entwickelt für Restaurants, Cafés und Fast-Food-Ketten aller Größen, von kleinen Cafés bis zu Restaurants mit mehreren Ketten und Franchise-Unternehmen. Einfache und kostengünstige Anmeldung auf Abonnementbasis ab nur 59 $.

Sapaad Software - 1
Sapaad Software - 2
Sapaad Software - 3
Sapaad Software - 4
Sapaad Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Sapaad das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Sapaad

Sapaad

4,4 (38)
39,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
68
3
4,5 (38)
3,8 (38)
4,6 (38)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
69,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
106
2
4,9 (11)
5,0 (11)
5,0 (11)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Sapaad

AB POS
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Mobiler Zugriff
Verkaufsberichte
CAKE POS
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
Rezku POS
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Verkaufsberichte
für Restaurants
SpotOn
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
HungerRush
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Elektronische Zahlungen
Verkaufsberichte
Linga rOS System
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Verkaufsberichte
für Restaurants
Fleksa
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
LS Retail
Am besten bewertete Funktionen
Barcode / RFID
Berichterstattung / Analyse
E-Mail Marketing
Veloce
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Sapaad

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
55%
4
34%
3
5%
2
5%
Baha
Baha
restaurant supervisor in Thailand
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

very good and easy to use.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I use it for orders for check bill for setup the menu for anything about the Restaurant.

Vorteile:

I'm using Sapaad almost for two years, and i like anything about Sapaad easy to learn and not complicated for using.

Nachteile:

all is good and im very happy to using Sapaad.

Zoltan
FnB Area Manager in Vereinigte Arabische Emirate
Essen & Trinken, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A POS that delivers.

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Sapaad is an excellent POS system that streamlines restaurant operations effortlessly. Its user-friendly interface makes managing orders, inventory, and sales a breeze. The integration with delivery platforms is seamless. Overall, Sapaad is a reliable and efficient solution.

Vorteile:

- User friendly interface - Delivery aggregator integration

Nachteile:

Difficulty to pull some customised reports, although with the new Vintage feature we can see improvements.

Mark
Food & Beverage Director in USA
Essen & Trinken, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Not Worth the Low Cost!!!

2,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I think the people at Sapaad want to do a good job, everyone I have talked to has been very polite. However kindness does not take away from the fact that this entire software is a Beta version at best and not ready for actual implementation in a full service restaurant. I don't even think it would be good for QSR. I

Vorteile:

Absolutely nothing. The inventory program is possibly the only redeeming quality of this product, but it is mediocre at best

Nachteile:

Where do I begin! - Unable to enter tips on Walk-In Orders - Unable to merge tables - Unable to make a floor layout for your dining room - KDS does not display servers names on ticket so kitchen has no idea who rang in the ticket - Servers have to log in using an email and password, no keycode for quick entry - If you would like to enter in discounts, server must either have full access to give discounts or they must log off and the manager must log in, in order to give discount - Tagging food items for proper reporting is a convoluted process - Inventory system is not designed to consider purchasing alcohol

Antwort von Sapaad

vor 3 Jahren

Hi Mark - We're sorry to hear that the product has not lived up to your expectations. We are continually iterating and working to improve our solutions. We would request you to contact our support team if you are still facing issues with the product.

Ivan
OP Manager in Vereinigte Arabische Emirate
Restaurants, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Recommended for a small and avarage size of bussineses.

5,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

Easy setting - prompt activation - understandable interface.

Nachteile:

That's a wonderfull system which exist a years on the market, and it has potential!

thiru
Sasles Director in Singapur
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Simple, Easy to use

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

POS Integration with 3rd Party, Online Ordering system

Nachteile:

1. don't have Nondiscountable items, when we have to give discounts for the total bill. it also affects the promo items. 2. SMS OTP issues, customers not willing to do this process, the login process is simple. 3. CRM does not collect more data and is not useful for promotion. like, retarget the customers. 4. it does not have many options for discounts in online ordering.. like buy 1 get 1 free, the second item 50% off 5. it does not have any feedback forms or surveys. 6. Do not have any option to share the invoice via WhatsApp / email. the still traditional way of printing 7. Sappad online, header section ok.. footer section need to modify. like adding Sm links, address, contact numbers 8. Reports do not have control for date/time. for example. if we give access to see business report for cashier, to settle the payments daily. they can able to see the report for the whole year.. its not good for restaurant owner view. 9. Need training mode, to train people without affecting the regular data. 10. Very hard to draw area for delivery section. if we draw manually.. some areas missing. 11. do not have options to collect a delivery fee, ie. order below $50, will get a delivery fee of $5 and an order value above $50 will be free delivery like these options unbale to make it 12. Food delivery time must be calculated delivery time(based on the delivery area) + Preparation time. It simply calculates short and long-distance as same. also showing the same for pickup

Antwort von Sapaad

vor 3 Jahren

Thanks a lot for your review!