Wer nutzt diese Software?

A dynamic SMS marketing platform for businesses within healthcare, government and public services, nonprofit, consumer brand, media and entertainment, restaurant, and retail industries.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.5 / 5

Produktdetails

  • Preisinformationen Contact Upland Software for pricing details
  • Kostenlose Version Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web

Angaben zum Hersteller

  • Upland Software
  • http://www.uplandsoftware.com

Über Mobile Commons

There are lots of different reasons to use mobile. Mobile Commons' platform can meet your needs out of the box, no development required.

146426

Mobile Commons Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • A/B-Tests
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Anpassbare CTAs
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Lead Scoring
  • Sales Intelligence
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Suchmaschinen-Marketing
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Zielseiten / Web-Formulare

Alternative Produkte

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Mobile Commons

Nice features but not very user friendly

Bewertet am 26.2.2019
Emily S.
Database Manager
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We chose MC because it provides us the features that fits our program content needs. But if we can find another company that provides the same feature but easier navigating system, we definitely will give the other product a try.

Vorteile: Love the flexible features they provide about messaging scheduling, which is a lot of other text campaign software lacking of. For example, Mobile Commons provides relative date scheduling so message can be sent according to for example, a pregnant woman's expected due date, etc. That enables us with appropriate content building that's customized to each text recipient. It also allows us to build custom data fields to collect data and make messages personalized by using those data.

Nachteile: Navigating the system is not very user friendly. Editing messages is not easy. If you have say 20 pages of messages, you have to go through page by page and it won't allow you to pick a page to go to. We've been voicing those kinds of feedback for years and it seems like it never got anywhere!

Good but mobile phones is harmful for humans

Bewertet am 26.11.2018
Harsh K.
mobile
Konsumgüter, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: very price

Vorteile: you can study through our phone but not for playing games

Nachteile: mobile phones is good but not for playing games

Great for mass text banking

Bewertet am 17.4.2019
Khelil B.
Online Content Associate
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very good.

Vorteile: You can easily schedule mass texts and reply to supporters. We're an organization that regularly sends out texts to many different segments. MC makes that possible. Sometimes we need to monitor texts for any replies and MC also makes that easy.

Nachteile: The reply feature could be organized better for easier responses on the same page rather than going to another page.

best in class

Bewertet am 14.10.2016
Rebecca K.
Director of Product
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I've scoped out and tried to use other SMS platforms before, and Mobile Commons is really the easiest to use. They are made for mission driven organizations and they really care about helping us get the message out to our customers. The only drawback in my opinion is that users have to opt into the program and you can't send SMS blasts until they do. However it's really easy to use, the numbers are easy to see, and campaigns are really easy to organize.

Vorteile: Easy to use, customer service is on point.

Nachteile: Can't send an SMS to someone until they have opted into the service.

Lies weitere Bewertungen