RingCentral Contact Center

RingCentral Contact Center

von RingCentral

Wer nutzt diese Software?

Company of any size. 2-1000+ employees.

Durchschnittliche Bewertung

137 Bewertungen
  • Gesamt 4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.3/5
  • Kundenservice 4.4/5
  • Funktionen 4.3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • RingCentral
  • http://www.ringcentral.com/
  • Gegründet 2003

Über RingCentral Contact Center

Cloud-based RingCentral Contact Center helps strengthen customer loyalty by dramatically improving the overall call center experience. This omnichannel solution lets customers contact your company on the communication channel of their choice, while giving agents ready access to the data needed to solve problems quickly and efficiently.

RingCentral Contact Center Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Eskalationsmanagement
  • Gemischtes Call-Center
  • Inbound Callcenter
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Kampagnenmanagement
  • Manuelles Wahlsystem
  • Outbound-Callcenter
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Warteschlangenmanagement
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Beliebte Produkte

Die hilfreichsten Reviews für RingCentral Contact Center

Great for Small Virtual Law Office

Bewertet am 4.12.2018
Katherine l. T.
Founding Lawyer
Anwaltskanzlei, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have a small office without a live receptionist yet we need to have different call routing for each person. I am able to configure the options for any variable (holidays, vacations, etc.).

Vorteile: Ring Central is very configurable for many situations. We have a small law office with people working remotely so we have different call flows for different people. Ring Central can handle the differences. Also, I love having the app so I can check voicemails directly from my cell device.

Nachteile: Because of the wide range of ways the call routing can be configured, it is somewhat difficult at the start to determine how to do it. However, Ring Central's customer service is always available and has always been able to help me when I call.

Has everything you need at a great price

Bewertet am 15.1.2020
Josiah H.
Internet Operations Manager
Glas, Keramik & Beton, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I had never heard of RingCentral until I started researching VOIP phone systems but now they are my preferred option. Much more affordable than other companies and a lot of options.

Vorteile: RingCentral is a fantastic option for VOIP phones. The price is one of the most affordable options and it comes with a lot of features that allow for more calls to be directed to the correct lines.

Nachteile: The customer support team all seems to speak English as their second language which sometimes makes it difficult to get answers to questions.

Helpful

Bewertet am 5.11.2019
Jessica R.
QAPI Coordinator
Medizinische Praxis, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: What I like most about this contact center is anyone that I have spoken with has been extremely pleasant and gone above and beyond to try to get my questions answered. They are very patient and knowledgable.

Nachteile: What I like least about this contact center is I have had a very hard time getting a hold of our account manager. I was never able to reach him, which had me constantly being transferred around until I was able to get some answers.

Depends on day for Performance

Bewertet am 7.12.2017
Kelly T.
Administrative assistant
Philanthropie, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall I guess the system is good. easy to use and even though some days we don't hear phone ring we can always check the app

Vorteile: It is an easy system to use, I like the fact that we can check on calls from emails and we get alerts. I also like the ability to see faxes. Overall I like the system just wish it would work consistently

Nachteile: Some weeks everything is great and the phone system is awesome. But then some days we don't get the actual phone call for some reason, it shoes up in the email alerts, but customer thinks we are not answering calls. It is great when it works out

Ring Central - Review

Bewertet am 6.11.2019
Santosh B.
Database Administrator
Rechtsberatung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: - It is a great application overall with ring central.

Vorteile: - Ring central is very easy to setup and use.
- This application has many features like recording, setting up rules for routing calls
- This application can be customized to very high extent.

Nachteile: - The pricing can be made more affordable
- They can add more features and limits to the applications

Lies weitere Bewertungen