Wer verwendet Teamwork Desk?

Kunden, die Software benötigen, die bessere Beziehungen aufbaut.

Was ist Teamwork Desk?

Teamwork Desk ist funktionsreiche Software, die Dir alle Vorteile bei der Verwaltung Deiner Inbound-Kommunikation und jedem Ticket bietet, von dem Moment an, in dem es ankommt, bis zu seiner Lösung, und während all dem ist es unsichtbar für den Kunden. Desk ist ein Allround-Support-Hub für eingehende Kommunikation und Hilfe bei der doc-Erstellung, so dass Du 24/7 hilfreich sein kannst. Messe, worauf es ankommt, Kundenzufriedenheit, Teamproduktivität und Traffic-Kanäle. Nahtlose Integration mit Teamwork Projects und die Tools, die Du bereits kennst und liebst.

Teamwork Desk – Details

Teamwork.com

https://www.teamwork.com/

Gegründet 2007

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Teamwork Desk bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Teamwork Desk ist ab 7,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

7,00 $/Monat Preisinformationen

Kostenlose Version

Nein

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Teamwork Desk – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Teamwork Desk Funktionen

  • Automatisiertes Routing
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call-Center-Management
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Makros/Antwortvorlagen
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Konfiguration

Siehe die vollständige Help-Desk-Software Liste

Teamwork Desk Alternativen

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Teamwork Desk – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,4/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,3
Kundenservice 4,5
Funktionen 4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,5

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Noahj C.
Owner
Computer-Software, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.12.2018

"Teamwork still is and has been the best and continually improving Team Management App EVER!"

Kommentare: WONDERFUL!!!

Vorteile: Everything.
- Features and definitely the app loading speed which is near instant loading.
- Much so their continuous innovation, along with their public road map.

Nachteile: - I do wish one thing, and that is user permissions would respect all tab settings and left panel categories within the app, but some of it is set to show based on a "team" and not all to the individual "team member". - Also the Gant Chart, I've seen some better implementations and that would could be nicely improved in Teamwork.

Antwort des Softwareanbieters

von Teamwork.com an 22.5.2019

Hi there,

Thank you for the review of Teamwork Projects.

Kind regards,
Nancy at Teamwork.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.12.2018
David F.
Operations Director
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.10.2020

"Easily the best support management tool"

Kommentare: Great product from a great company, always very quick to reply if you request support from them or need their assistance.

Vorteile: Easy to setup and use, teamwork desk provides the best solution for anyone managing a support desk. You can assigning incoming tickets to agents and agents can gain assistance from colleagues using the notes feature.

Nachteile: Some features are only available on the higher costs subscription packages

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.10.2020
Sarah D.
Project Manager
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.3.2017

"Its pretty good..... but needs more features!"

Kommentare: * Could use a more customizable Gantt chart options (not show weekends, calculate hours of a project by working hours in a day) * There is a security flaw on the mobile app that allows my client to see internal private messages not intended for him to see, from his notification bar on his iPhone. TW claims this is not possible, but it keeps happening. * Would like to be able to embed text into a new task to encourage people who open a new task to fill out all the required fields. This was any time they create the new task its there. * The tagging system should be project specific.

Vorteile: its relatively easy to use

Nachteile: Mobile app is slow and hard to navigate

Antwort des Softwareanbieters

von Teamwork.com an 21.4.2017

Hi Sarah,
Thanks so much for the great review. It looks like you're talking about Teamwork Projects instead of Teamwork Desk but that's ok :). We really appreciate you taking the time to give us your feedback. We're delighted to hear that you've had a positive experience with the product.

I've passed on your feedback to the team for their consideration.

Can you double check the permissions on your external clients and ensure they do not have access to messages or projects which you don't want them to see. You can do this from the People section in your menu tab. If your still seeing problems can you send us an example to support@teamwork.com and we'll look into it right away.

Tags are customizable so that they will benefit all of our users. You can use priorities for more specific needs. Hope this helps. If you have more suggestions on how we can improve this, we'd love to hear it just shoot us a message to support@teamwork.com.

Best regards,
Therese

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.3.2017
Charles R.
Software development / Operations
Computer- & Netzwerksicherheit, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.10.2020

"Teamwork at SSI"

Kommentare: Ticket Management and Project Management -- SSI uses the Project Management every day we switched from BaseCamp which had very good Project Management we have found Teamwork to equal or surpass Basecamp in this aspect -- but switched for the Ticket Management -- We previously had NO Ticket Management -- As a growing Company with 200+ Customers we had to Automate Ticket management to provide the level of support required by Customers

Vorteile: SSI uses the Project Management every day -- but switched for the Ticket Management -- We previously had NO Ticket Management -- As a growing Company with 200+ Customers we had to Automate Ticket management to provide the level of support required by Customers

Nachteile: at this time I do not have any negative or issues

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.10.2020
Lester D.
Web Developer
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.10.2020

"A clean and easy to use system that is easy to climb into and very quickly get cozy"

Kommentare: It has been a real pleasure to use this platform to ticket management. It has really helped us to stay on top of things and handle tickets effectively as a team.

Vorteile: It is very simple to get used to. The interface is clean and simple and it is not layered with too many dashboards that would make it intimidating to use.

Nachteile: Variables can only be inserted from canned responses. It would be nice if we could add variables into our tickets as we type them, perhaps with a keyboard shortcut.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.10.2020