Envoy Visitors

Envoy Visitors

von Envoy

Wer verwendet Envoy Visitors?

Jedes Unternehmen, das seine Rezeption modernisieren möchte und eine angenehme Besuchererfahrung sowie Sicherheit gewährleisten möchte

Was ist Envoy Visitors?

Envoy wird von Unternehmen wie Box, Pandora und Yelp verwendet und ist ein Besucherregistrierungsprodukt, das die Art und Weise verändert, wie Besucher an Arbeitsplätzen auf der ganzen Welt begrüßt werden. Moderne Unternehmen steigen von der Papieranmeldung auf Envoy um und profitieren so von einer schnellen, einfachen Anmeldung über das iPad. Envoy automatisiert das Drucken von Ausweisen, Hostbenachrichtigungen und rechtliche Vereinbarungen für einen sichereren und angenehmeren Gästebesuch. Envoy wurde bisher von über 14 Millionen Besuchern in 62 Ländern verwendet. In der Fallstudie erfährst du, warum POPSUGAR von Envoy begeistert ist.

Envoy Visitors – Details

Envoy

https://envoy.com/

Gegründet 2013

Envoy Visitors – Preisübersicht

Envoy Visitors ist verfügbar ab 99,00 $/Monat. Envoy Visitors bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Envoy Visitors findest du unten.

Startpreis

99,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Envoy Visitors Funktionen

Besuchermanagement Software
Abzeichen-Management
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Ausweis-Scan
Besucher-Nachverfolgung
Dokumentenmanagement
Merkliste
Registrierungs-Management
Self-Check-in
Vorabregistrierung
Barcode-Scanning
CASS zertifiziert
Designer von grafischen Mailelementen
Dupliziertes Management
Intelligente E-Mail-Unterstützung
Job-Management
PAVE zertifizierte Vorsortierung
Paket-Nachverfolgung
Unterschriften-Erfassung

Envoy Visitors – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 290 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.9/5
Benutzerfreundlichkeit
4.9/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5

Envoy is the best solution for managing visitors on multiple floors and managing package delivery.

Bewertet am 21.12.2018
Neil D.
Sr QA Analyst
Computer-Software, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It really is a simple solution for front desk communication, it cuts down on the panic when a VIP arrives and you need to locate their contact. Staff really appreciate getting the instant message with a photo of the visitor. Signing in is as easy as 123, first name and last name and an e-mail. Also responding to a notification is literally a one-click deal. It really cuts down on the build up of packages at front desk. It is simple and it is a great tool for the front of house operations.

Vorteile: Having tried out various solutions over the past 5 years. It is obvious that Envoy is the best solution for managing visitors on multiple floors and managing packages. It is convenient to set up the iPad app, users appreciate getting notifications when Interview candidates arrive at the front desk, they can get a notification message by E-mail or Text message and Slack instant message. Also when packages arrive for employees, they also get a photo of the package label sent to them, this is great for locating priority packages, once collected the user just clicks on a button to mark it as picked up.

Nachteile: Our location uses Apple iOS iPad minis with 8 inch screens, the app is certainly a stable build for iOS devices. However the few brief moments when I decided to use Envoy on a Android smart phone I did experience several crashes. That was annoying but I believe these bugs may have been addressed in a more recent build. For now we decided to only use the iPads as they seem to do the trick.

Wow factor

Bewertet am 12.12.2019
Sally D.
Executive chef
Lebensmittelproduktion, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Owning a bakery can get quite hectic sometimes, a lot of people come in making orders or picking up orders as well as vendors. Envoy visitors has helped make the front desk mess free. It's easier to identify which order is being picked up and ensure a better service and experience for our costumers.

Vorteile: Envoy helps make front desk an easier task. Every guest has has the wow factor when coming to our bakery. It helps to pre register visitors, vendors, work candidates and pretty much everyone visiting our place. Visitor registration including photo is one of my favorite features.

Nachteile: There's nothing much to complain about, except it is mainly for iPads , we tried it on android and were not very successful.

Easy, Quick System

Bewertet am 5.2.2020
Hailey U.
Receptionist
Restaurants, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This system is very easy for the user (me) and the guests that are signing in. I love how Envoy quickly and automatically notifies the guests' host via email upon their signing-in. I frequently get comments on how good and professional our custom name badges look as well. The whole system is very user-friendly. I would recommend this system to any office that hosts visitors.

Nachteile: The incredibility slow ordering and shipping process for custom name badges.

Best Visitor Management Tool

Bewertet am 4.12.2019
Michael B.
IT Manager
Non-Profit-Organisation Management, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This tool has been a welcome blessing to our organization. Our reception team loves it, our employees love it, and visitors always complement on how great the tool is.

Vorteile: I love that this tool allows everyone to be in the loop on when visitors have checked in. Whether you use the app, get emails, or other ways of notifications, you'll also be in the loop on when someone is there to see you. It also allows you to keep track of everyone onsite. From a security perspective, everyone is badged, and we know how visitors are by seeing the badge. It allows us to push out information meeting (e.g. WIFI, a map, other pertinent info) before a visitor even steps on site.

Nachteile: There's not much I dislike about the software. If I had to pick one thing it's that there's not enough security integrations with vendors at this time. They are slowly working on that though, so it should become less of an issue in the future.

Antwort des Softwareanbieters

von Envoy an 6.12.2019

Thank you for your review, Michael! We are definitely working on our security integrations. If you're interested in following our progress, check out our integrations page here: https://envoy.com/integrations

Envoy system is very helpful in registering/recording visitors of the institution.

Bewertet am 18.4.2018
Roderick C.
Systems Analyst / Project Management
Bildungsmanagement, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The visitor recording/registration is very helpful and the data can be easily retrieved for security and other purposes. This eliminates the traditional log sheet manual registration of the visitors and this system gives a good impression/image to the university in terms of new technology implemented to the institution.

Vorteile: What I like most in the system is the customizable input fields (visitor information) that can be modified if desired. Also the interface of the visitor registration form and the receptionist's dashboard in monitoring visitors.

Nachteile: The system is internet-based and the system will not function if internet connection problems occur. Also the visitor input application is only for Apple devices. They should have an application version for Android devices.