Splash

von Splash

5 / 5 40 Bewertungen
Splash

Wer nutzt diese Software?

Für Unternehmensmarken, die ihre Veranstaltungsprogramme besser ausführen, skalieren und messen möchten.

Durchschnittliche Bewertung

40 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Splash
  • https://splashthat.com
  • Gegründet 2011

Über Splash

Splash ist ein Technologieunternehmen, das fortschrittliche persönliche Marketingprogramme für die weltweit führenden Marken betreibt. Mehr als die Hälfte der Fortune-500-Unternehmen verwenden Splash, um die Durchführung von Event-Marketing zu rationalisieren und die Leistung zu optimieren. Von der Vereinfachung der Erstellung von Event-Assets bis hin zur Erfassung der Teilnehmereinblicke und der Messung der Auswirkungen von Veranstaltungen ermöglicht Splash Marketing-Unternehmen, persönliche Zielgruppen zu erreichen und sich mit ihnen zu verbinden, Veranstaltungsprogramme effizient zu skalieren und veranstaltungsbasiertes Engagement mit Geschäftsergebnissen zu verknüpfen.

Splash Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • E-Mail Marketing
  • Kampagnenmanagement
  • Landing Pages / Web-Formulare
  • Promotion in sozialen Medien
  • Segmentierung der Audienz
  • Standortbasiertes Marketing
  • Umfragen & Feedback
  • Veranstaltungskalender
  • Website-Management
  • Abzeichen-Management
  • Aussteller- / Lieferanten-Management
  • Block-Management der Räumlichkeiten
  • Freiwilligen-Management
  • Gamifikation
  • Hochzeiten / Feiern
  • Kartenverkauf
  • Konferenzen/Tagungen
  • Promotion in sozialen Medien
  • Sponsoren-Management
  • Teilnehmer-Management
  • Umfragen & Feedback

Die hilfreichsten Reviews für Splash

Splash

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.1.2019
Lauren K.
Growth Marketing Manager
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Splash has helped us streamline our end to end event management in a number of ways. We're now able to create more aesthetically pleasing, on brand pages in a shorter amount of time, and we're able to track our event data in a more accurate way. We're following up with event leads faster and seeing more opportunities come from events. Conversely, we can now also see which events don't perform well for us so we know how to reallocate budget in the future. Also, the team at Splash is lovely to work with. Splash has made a big impact on our events strategy and we're so glad it's part of our tech stack.

Vorteile: I love that Splash helps us prioritize design and data in one platform. As a hospitality tech company, we believe that a great guest experience at events helps drive our customer journey, and we also need the ability make decisions based on data in order to improve our operations and generate more ROI. Splash provides us with all the features we need to do both.

Nachteile: The on-boarding process, account management, and support all leave something to be desired. We're a pretty technically savvy team and figured it out, but the whole process is way more self-service than you might expect/than the sales process leads you to believe.

Amazing Platform to Elevate Events

Mit Google übersetzen Bewertet am 1.2.2019
Natasha A.
Events Specialist
Telekommunikation, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, Splash has brought immense value to our company. We've elevated our event communications to an entirely new level, and everyone throughout the company is constantly coming to us to get access to use Splash to promote their events. We love it!

Vorteile: - Splash's Prosupport is the best customer service I have ever experienced with an agency, period. Any time I have a question, tech issue, or anything small to fix, they respond instantly and we resolve the situation together.
- Customer success managers are also amazing- they care about adapting the platform to work with your company's needs.
- Design- design features are fantastic. We can feel fully on-brand and give a sleek user experience to our employees.
- The ability to replicate old websites, emails, and other features makes the planning process smooth!

Nachteile: - Occasionally glitchy on PCs, works much better designing on Macs
- The data dashboards could be a bit more robust and visually appealing
- If you're not tech savvy or creative, sometimes designing websites can be tricky.

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