Wer verwendet Reply?

Reply ist für Vertrieb- und Recruiting-Spezialisten entwickelt, die viele Interessenten kontaktieren müssen und Zeit sparen ihre Antwortrate erhöhen möchten, um Verkäufe zu skalieren.

Was ist Reply?

Vertrieb-Automatisierungs-Software, die Deine Reichweite auf Autopilot setzt, während nach wie vor jede Kommunikation persönlich gestaltet wird. Reply ermöglicht Verkaufsskalierung ohne zusätzliche Einstellungen, durch das automatisierte Senden von personalisierten nicht angekündigten Mails und Follow-Ups. Es liefert Antworten direkt in Deinen Posteingang jeden Tag und ermöglicht es Dir, Zeit und Energie auf das Sprechen mit echten potentiellen Kunden zu verwenden, statt unangekündigte Anrufe tätigen oder manuelle Nachrichten senden zu müssen.

Reply – Details

Reply App

https://reply.io/

Gegründet 2014

Reply – Kostenübersicht

Reply bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Reply ist ab 70,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

70,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

Reply Funktionen

Sales Force Automation Software
Angebotserstellung
Anrufmanagement
Chancenmanagement
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Kampagnenmanagement
Kanalmanagement
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Leadmanagement
Leistungskennzahlen
Provisionsmanagement
Verkaufsprognose
Vertragsmanagement
Vertriebsaußendienst-Management
Zugriffsquellen-Verfolgung
Angebotsmanagement
Content-Management
Dokumentenmanagement
Gebietsmanagement
Kollaboration
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Leistungsmanagement
Meeting-Management
Präsentation-Management
Trainingsmanagement
Ziel- / Kontingentverwaltung

Reply – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 85 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,7/5
Funktionen
4,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Zee G.
Digital Operations Manager
Outsourcing/Offshoring, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.3.2019

"Make your emails reach your customers"

Kommentare: We use Reply.io for following up our website leads. We have tried several instruments (SendGrid, MailChimp, HubSpot emails) before switching to Reply.io and so far it was the best instrument. Our response rate has increased by almost 10% due to Reply.io.

Vorteile: - because there is not a lot of HTML involved in the formatting of the email, the letters get directly into the inbox (unlike Promotions or Spam), which is the main benefit of this emailing instrument.
- it's convenient to create email chains and track notifications and responses.
- there are team plans for collaboration and you can see the activity of your colleagues, which helps a lot when you need to create statistics for the marketing department.

Nachteile: - the absence of the HTML formatting is both a blessing and a curse. It is hard to highlight things in the email sometimes, but it pays off well.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.3.2019
Taras T.
Sales and Marketing Director
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 6.6.2018

"Cool stuff for cold email outreach"

Vorteile: Easy and intuitive design;
No worries about getting to spam lists;
It's not ESP - it's just a tool that automates your sales process
Great support

Nachteile: For early stages price pretty high. But it`s shouldn't be Reply`s problem )
Sometimes there are prospects in my list with passing variables. Reply stops such campaigns. I wish it stops only those incomplete leads. Because it's not an issue to search them in the whole pack without any filter

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 6.6.2018
Verifizierter Rezensent
Managing Partner
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.7.2019

"Painful and unusable"

Kommentare: Honestly, we are looking for a new vendor for this service, and would recommend anyone looking for this type of service to find another one. I never write reviews for anything, and my experience with Reply has finally pushed me to be angry enough to do so.

Vorteile: The price of the software is reasonable.

Nachteile: There are so many areas in this software where something that should be easy to do ends up taking five times longer than it should. Whether it's loading data, managing people and campaigns, or logging responses you can expect a lengthy, annoying and confusing process based on an architecture that must have been devised by Byzantine Kafka enthusiasts. When you reach out to support they are prompt in responding, but totally unhelpful. They mainly just point out what you've usually already figured out by then - that the only way you are going to get the very reasonable thing you are trying to do done is going to be incredibly time consuming, and draining. My favorite (said sarcastically) support guy there is one who, after telling you that you will spend the next three hours updating contacts one-by-one because the system is incompetently built, will then send you silly thumbs up gifs. Now, I enjoy a good gif as much as the next guy, but there is a time and place, and sending a funny gif to someone you've just doomed to several hours of inane data entry is next-level tone deaf.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.7.2019
Carl Z.
Owner
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.9.2019

"Like breathing from a straw"

Kommentare: Good for most of the campaigns, but where I drew the line was in managing mixture of data in the system with new leads I needed to import. They just couldn't support me after trying and just stopped responding to me on chat, with nowhere to go... so I canceled my subscription.

Vorteile: It's reliable when you can get it to do what you need.

Nachteile: Support is chat only and while they try their best, they just are overwhelmed, and don't offer a paid version of support where you can just call someone. So you might invest thousands in an email list but be stuck on this email software and can't send stuff out because support is so limited. Because you only have a small window each week to send out email, if you can't solve your problem, your kind of screwed. Also, the user interface design is maddening at times. It's improved over the past year, but still common sense stuff isn't there.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.9.2019
Gustavo M.
Lead Generation Manager
201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.10.2017

"I couldn't do my job without it! "

Vorteile: I like how easy it is to use for all my email campaigns. It works great for both cold-email prospecting campaigns and for post-call follow-up reminders. It provides me with a constant flow of leads and produces real results for our sales team. I use the metrics to focus on prospects who are engaging with my emails. I also use the tasks to convert more leads.

Nachteile: Better duplicate name recognition because I sometimes add prospects twice. Everything else is great!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.10.2017