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Was ist Reply?

Vertrieb-Automatisierungs-Software, die Deine Reichweite auf Autopilot setzt, während nach wie vor jede Kommunikation persönlich gestaltet wird. Reply ermöglicht Verkaufsskalierung ohne zusätzliche Einstellungen, durch das automatisierte Senden von personalisierten nicht angekündigten Mails und Follow-Ups. Es liefert Antworten direkt in Deinen Posteingang jeden Tag und ermöglicht es Dir, Zeit und Energie auf das Sprechen mit echten potentiellen Kunden zu verwenden, statt unangekündigte Anrufe tätigen oder manuelle Nachrichten senden zu müssen.

Wer verwendet Reply?

Reply ist für Vertrieb- und Recruiting-Spezialisten entwickelt, die viele Interessenten kontaktieren müssen und Zeit sparen ihre Antwortrate erhöhen möchten, um Verkäufe zu skalieren.

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Reply

Reply

4,6 (96)
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
10
4,5 (96)
4,4 (96)
4,6 (96)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
60,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
78
1
4,1 (728)
4,0 (728)
3,8 (728)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Reply

SendGrid
Am besten bewertete Funktionen
API
Email-Kampagnen-Management
Simple Mail Transfer Protocol (SMTP)
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kundendatenbank
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Echtzeit-Daten
Hilfe Desk-Management
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Call-Center-Management
Kundendatenbank
Kundenmanagement
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Lusha
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Kontakt-Datenbank
Lead-Erfassung
Dripify
Am besten bewertete Funktionen
Drip-Kampagnen
Kampagnenmanagement
Lead-Erfassung
Outreach
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Leadmanagement
Commence
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-/Erinnerungssystem
Sales-Pipeline-Management
Verfolgung von Interaktionen

Bewertungen über Reply

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
74%
4
17%
3
4%
2
3%
1
2%
Austin
Austin
Marketing Coordinator in Ukraine
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best tool for sending cold emails and improve conversion rates

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Insane open-rates, insane response-rates. It turned email outreach into a valid leadgen channel, which I didn't expect.

Vorteile:

Every email you send is personalized. Every campaign you create has analytics data you can use to improve the campaign. Emails are sent automatically and camapigns don't require any manual actions up until you get a reply.

Nachteile:

Nothing major. Connecting to some 3rd pary mail servers is more complicated than it should be, but it's not an issue.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Reply is a great tool with a host of features

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

The best thing about Reply is how many features it has. From A/B testing emails to swapping between plain text or linked opt-outs, it has pretty much everything you could ask for. A few of the top features: -Delivery based on prospect's time zone -A/B testing -Advanced statistics and reporting -Email throttling limits (i.e., sending amounts and time between each email being sent) -Super fast responses from the support team

Nachteile:

Reply can be difficult to get started with. Especially when compared with other sending softwares, the number of features can be overwhelming. I would recommend Reply for anyone who really wants to dive into the world of email marketing, but for newcomers, I would suggest other options.

Matt
Director in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

A lot of potential, but not quite there yet.

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I was wowed by their website and sincerely impressed with their product, but for a tool that's used daily and needs to integrate with Salesforce, there appears to be a ways to go before being considered a legitimate contender in the space. For smaller teams with little to no existing systems that require integrations, this would be a great fit and could really help get things off the ground in a lean and efficient manner.

Vorteile:

The plethora of capabilities, features & benefits and low cost. By offering basically unlimited email addresses in tandem with CRM and outreach automation, this is a steal for organizations looking for an all-in-one solution.

Nachteile:

Integration w/ Salesforce. Specifically, the contact to account relationship was not working adequately, which is critical for us; contact records from Reply were being imported into Salesforce with the Account missing and thus created a bunch of company-less prospects. There probably could have been a way to configure it properly, but the time required outlasted our trial period.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Öffentliche Ordnung
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Game changer for outbound marketing

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

TL,DR = 10/10 Huge time saver Good safeguards in place - the system does a good job at preventing you from having a contact be in multiple campaigns, excludes invalid emails (see below), etc Awesome customer success team Value added integrations - the built-in email validation add-on function has saved us a ton of time (note small extra cost at a competitive rate to other validation solutions). Reply integrates well with our CRM too Flexible to add/delete different email addresses Roadmap: Product has improved in year we've been using it (example: Outbox report on schedule/# of emails being sent in future)

Nachteile:

Very little dislikes at all. Maybe some small tweak to the UX or some reports I only look at infrequently....but definitely nothing material.

Taras
Sales and Marketing Director in Ukraine
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Cool stuff for cold email outreach

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Easy and intuitive design; No worries about getting to spam lists; It's not ESP - it's just a tool that automates your sales process Great support

Nachteile:

For early stages price pretty high. But it`s shouldn't be Reply`s problem ) Sometimes there are prospects in my list with passing variables. Reply stops such campaigns. I wish it stops only those incomplete leads. Because it's not an issue to search them in the whole pack without any filter