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Was ist Reply?

Vertrieb-Automatisierungs-Software, die Deine Reichweite auf Autopilot setzt, während nach wie vor jede Kommunikation persönlich gestaltet wird. Reply ermöglicht Verkaufsskalierung ohne zusätzliche Einstellungen, durch das automatisierte Senden von personalisierten nicht angekündigten Mails und Follow-Ups. Es liefert Antworten direkt in Deinen Posteingang jeden Tag und ermöglicht es Dir, Zeit und Energie auf das Sprechen mit echten potentiellen Kunden zu verwenden, statt unangekündigte Anrufe tätigen oder manuelle Nachrichten senden zu müssen.

Wer verwendet Reply?

Reply ist für Vertrieb- und Recruiting-Spezialisten entwickelt, die viele Interessenten kontaktieren müssen und Zeit sparen ihre Antwortrate erhöhen möchten, um Verkäufe zu skalieren.

Reply Software - 1
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Reply Software - 4
Reply Software - 5

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Reply

Reply

4,6 (96)
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
56
6
4,5 (96)
4,4 (96)
4,6 (96)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
60,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
79
1
4,1 (724)
4,0 (724)
3,8 (724)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Reply

SendGrid
Am besten bewertete Funktionen
API
Email-Kampagnen-Management
Simple Mail Transfer Protocol (SMTP)
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Für Startups
Hilfe Desk-Management
Lusha
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Kontakt-Datenbank
Lead-Erfassung
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Outreach
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Leadmanagement
Leistungsmanagement
Dripify
Am besten bewertete Funktionen
Drip-Kampagnen
Kampagnenmanagement
Lead-Erfassung
Commence
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kalender-/Erinnerungssystem
Sales-Pipeline-Management
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung

Bewertungen über Reply

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
74%
4
17%
3
4%
2
3%
1
2%
Andreea
Andreea
Global Partnership Manager in Rumänien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Freizeit, Reisen & Tourismus, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The best sales engagement platform

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I love it!

Vorteile:

Customer services is a 10+ They continuously improve the product, continuously and for each improvement, you get email notifications and webinars to explain them. We get at least 2 meetings booked per week with reply.io just because of the way the cadences are set up automatically, they suggest the best copy, ( they have an AI) And the Chrome extension is amazing at extracting data!

Nachteile:

Well, I would like for the chrome extension to act as zoom info and auto complete the missing details from the profiles we prospect

Terry
Terry
Business Development Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Reply ignites your outbound generation engine

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The experience was great, we have no complaints and the feature set met all of our needs.

Vorteile:

The ability to create multi step campaigns utilizing calls, email, and linkedIn. The tracking capability along with email customization tools really helped.

Nachteile:

At first there were a few bugs but the team worked to fix these and provide excellent support when needed.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Painful and unusable

2,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Honestly, we are looking for a new vendor for this service, and would recommend anyone looking for this type of service to find another one. I never write reviews for anything, and my experience with Reply has finally pushed me to be angry enough to do so.

Vorteile:

The price of the software is reasonable.

Nachteile:

There are so many areas in this software where something that should be easy to do ends up taking five times longer than it should. Whether it's loading data, managing people and campaigns, or logging responses you can expect a lengthy, annoying and confusing process based on an architecture that must have been devised by Byzantine Kafka enthusiasts. When you reach out to support they are prompt in responding, but totally unhelpful. They mainly just point out what you've usually already figured out by then - that the only way you are going to get the very reasonable thing you are trying to do done is going to be incredibly time consuming, and draining. My favorite (said sarcastically) support guy there is one who, after telling you that you will spend the next three hours updating contacts one-by-one because the system is incompetently built, will then send you silly thumbs up gifs. Now, I enjoy a good gif as much as the next guy, but there is a time and place, and sending a funny gif to someone you've just doomed to several hours of inane data entry is next-level tone deaf.

Zee
Zee
Digital Operations Manager in Ukraine
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Make your emails reach your customers

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We use Reply.io for following up our website leads. We have tried several instruments (SendGrid, MailChimp, HubSpot emails) before switching to Reply.io and so far it was the best instrument. Our response rate has increased by almost 10% due to Reply.io.

Vorteile:

- because there is not a lot of HTML involved in the formatting of the email, the letters get directly into the inbox (unlike Promotions or Spam), which is the main benefit of this emailing instrument. - it's convenient to create email chains and track notifications and responses. - there are team plans for collaboration and you can see the activity of your colleagues, which helps a lot when you need to create statistics for the marketing department.

Nachteile:

- the absence of the HTML formatting is both a blessing and a curse. It is hard to highlight things in the email sometimes, but it pays off well.

Md Jahan
Md Jahan
Digital Marketing | Web Development & Design Specialist - Freelance in Bangladesch
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

"Magical tools for gathering sales leads"

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

With features like the reply.io chrome plugin, Reply has been leading the way in sales involvement.  " Reply is one of the most widely utilized sales engagement and finding contact information of specific leads. It gives organizations a variety of ways to communicate with targeted leads, including the ability to run campaigns, extract valid email addresses, and integrate with leading CRMs.

Nachteile:

Reply.io is the greatest tool for me. I'm using it for every lead generation and marketing project. I didn't see any error on this platform. But the Membership fee is very high, it will be a great step if they reduce the price of the plan.