Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Teamogy?

Teamogy ist ein All-in-one-Cloud-System, das auf Marcom-Agenturen spezialisiert ist. Deckt alle Schritte vom ersten Kontakt mit dem Kunden über die Budgetierung und das Projektmanagement bis hin zur Kapazitätsplanung und Zeitberichterstattung, der Kostenabrechnung für Drittanbieter und der Kundenabrechnung ab. Teamogy verbindet interne Teams und unterstützt Zusammenarbeit und Kommunikation im Unternehmen. Damit kann dein Team jederzeit und von überall aus arbeiten. Zufriedene Kunden und Nutzer in Agenturen weltweit.

Wer verwendet Teamogy?

Werbe- und andere Kommunikationsagenturen, die eine Management-Lösung suchen, die wirklich Sinn macht. Wir haben Lösungen. Schreibe uns Deine Fragen und wir werden Dir zeigen, wie wir sie lösen können.

Teamogy Software - 1
Teamogy Software - 2
Teamogy Software - 3
Teamogy Software - 4
Teamogy Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Teamogy das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Teamogy

Teamogy

4,8 (17)
19,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
124
8
4,4 (17)
4,9 (17)
4,9 (17)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
6,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
12
8
4,6 (13.159)
4,8 (13.159)
4,4 (13.159)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Teamogy

Google Sheets
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
ProjeQtOr
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Aufgabenmanagement
Aufgabenplanung
Spark Chart
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Fragen
Berichterstattung / Analyse
Umfragenerstellung
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Finanzmanagement
Konfigurierbarer Workflow
Productive
Am besten bewertete Funktionen
Projekt-Nachverfolgung
Projektplanung/Terminierung
Zeitverfolgung
OneDeck
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Mobiler Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Striven
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Hauptbuch
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Fälligkeits-Tracking
Produktkennzeichnung
Scoro
Am besten bewertete Funktionen
Budgetmanagement
Mehrere Projekte
Rechnungshistorie

Bewertungen über Teamogy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
24%
Vlado
Vlado
Architect in Tschechien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Architektur & Planung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Teamogy - good choice for cash flow tracking

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It solved problems in operational comunication, planning and financial evaluation of our work

Vorteile:

The way it solves financial information, status tracking and hour counting on one platform

Nachteile:

Sometimes it is not easy to understand the way how teamogy is programmed. Especially for users, who do not use or see the financial part of teamogy.

Cristi
Owner &CEO in Rumänien
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Teamogy great for Business

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: From job creation to invoicing it offers the entire flow needed in a company

Vorteile:

Being in Advertising for 16 years already both in Client Service and Finance Management I've been always in a continuous search of a tool that could provide real time needed information. This is it. Teamogy is everything you need to run your business. All your data is in one place

Nachteile:

Teamogy has many features i like and if I think at one that could be added that one is Team Chat

Vít
CEO in Tschechien
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very good tool

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Good support team, simply user interface.

Nachteile:

I had problems in Company with COVID and the team support me in very nice way. They never put me out of the boa even if I hadń money.

Jan
senior attorney, partner in Tschechien
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Teamogy review from Lawyer office

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We especially appreciate the fact that it allowed us to completely set up the organization of work in the office and simplified our overview of work, activity control, financial and accounting matters and individual actions and services for clients. Thanks to the application, the office's activities have become significantly more professional. This also has a major positive impact on clients' access to the office. Great application, I definitely recommend.

Vorteile:

Detailed and practical records of employees' work and statements of activities and invoicing to clients.

Nachteile:

In the beginning, a more complex approach and understanding of some functions. In practice, it is removed and run very quickly.

Emanuel
Founder & CEO in Rumänien
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Great ERP for Advertising Agencies

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: HI guys, I'm Emanuel, founder & CEO of HIPPOS (www.hipposgroup.com), a Romanian advertising company with 20 employees, founded in 2004. We have been using AIO since 2012. When i was in research for an ERP to better track my company performance, i had the chance to test and review about 4 softwares. Between all, the guys at AIO were the only one who said they would come down for a visit, to better understand our company way of work. The others were more interested in an over-the-internet sale, than a business understanding. The first presentation pointed out most of our business reporting deficits at the moment. The only concern was about the first payment, which was a kind of set up fee. In comparison to the others which were only SaaS. Probably today AIO is only SaaS with monthly payment. Pros:
- it has a very business oriented workflow, which is identical with the day by day workflow in the agency, from the client service department to the financial one.
- all operations are included in the software, from defining budgets to introducing time sheets and tracking clients profitability. It reduced by 90% the use of excel charts.
- the main issues that we managed to overcome with AIO is with the rework we need to do on projects. Rework is usually the advertising profit enemy, but the first step is to best control it.
- it can be accessed from anywhere and the security is at a high level
- the client service is very prompt, most of the request are solved in the same day
Cons:
- the platform is on Lotus Notes and on Mac it works a little bit slowly
- the interface is not so user friendly, but once you learn the shortcuts, it works better
- still not a web-browser version so far.
Out of all the ERPs i've tested i recommend AIO for growing the business reporting and performance. Good luck,
Emanuel Clonda