Wer nutzt diese Software?

macOS based organizations, K12, Higher-Ed, Aviation, Transportation, Shipping, Manufacturing, Non-Profit, Healthcare

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 5.000,00 $/einmalig
  • Preisinformationen Contact Mindwrap for pricing details.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Mindwrap
  • http://www.mindwrap.com/
  • Gegründet 1988

Über Optix

For over 30 years, Optix has been the premier enterprise document management system, serving a diverse customer base from small businesses and municipal organizations to Fortune 500 corporations and Federal entities.
Ready to work right out of the box, yet packed with features and highly customizable, Optix fits into any organization.
Whether you use Windows, macOS, Linux or mobile - scan, store, secure and find your documents with our cross platform client server architecture.

Optix Funktionen

  • Compliance-Verfolgung
  • Dateitypumwandlung
  • Dateiwiederherstellung
  • Dokument-Indexierung
  • Dokumentaufbau
  • Dokumentenarchivierung
  • Dokumentenaufbewahrung
  • Elektronische Unterschrift
  • Offline-Zugriff
  • Optische Zeichenerkennung (OCR)
  • Versionskontrolle
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Die hilfreichsten Reviews für Optix

Great product and an absolutely amazing team to work with!

Bewertet am 4.4.2019
Tiffany T.
Donations Processing Manager
Non-Profit-Organisation Management, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Through implementation of Optix we now have full visibility into our pipelines along with easy in-depth reporting. The customer service team is also wonderful to work with, consistently going above and beyond with any requests we submit to them.

Vorteile: The workflows we have implemented using Optix have vastly improved our productivity and processes. Providing both a paperless workflow along with document storage that enables the entire organization to access detailed donor information at the click of a button.

Nachteile: None so far. The Optix team is highly skilled at helping to figure out custom solutions whenever needed.

Outstanding product and customer service

Bewertet am 24.4.2019
Patrick C.
Records Management
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: outstanding

Vorteile: Everything the product very user friendly easily upgraded very robust handles projects large and small. We use it daily to scan index and distribute documents through the workflow for review and audit of completed maintenance documents

Nachteile: I do not have any cons I'm completely satisfied with the product and the customer service provided

Great product and Terrific Service!

Bewertet am 8.4.2019
Natalie C.
Records Specialist
Bildungsmanagement, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: With budget cuts and losing staff, we needed to streamline our system for time and cost savings. Optix software was able to do this for us, with the help of their staff and thinking outside the box.

Vorteile: It's functionality and integration with our SIS. Their customer support is GREAT.

Nachteile: Not really a negative, but has way more functionality than we need or utilize.

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