Was ist Lawcus?

Lawcus ist eine intelligente und einfache Verwaltungssoftware für Kanzleien. Lawcus ermöglicht Anwälten, konsistente Prozesse zu automatisieren, um mehr Transparenz bei weniger Aufwand zu erzielen. Mit Lawcus können Anwälte ihre Angelegenheiten mit Kanban-Boards visualisieren, sie per Drag-and-drop-Funktion verschieben, Aufgaben, Termine, Zeit, Ausgaben, Kundenaufnahme und Dokumente in eine digitale Falldatei in der Cloud ziehen, damit sie von überall aus arbeiten können.

Wer verwendet Lawcus?

Einzelanwälte und kleine Kanzleien mit einem bis 100 Anwälten.

Wo kann Lawcus bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Lawcus
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Lawcus
  • 2015 gegründet
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Lawcus – Videos und Bilder

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Lawcus Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aufgabenmanagement
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Document Capture
  • Dokumentenerstellung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Management
  • Fall-Aufzeichnungen
  • Fall-Management
  • Für Juristen
  • Kalenderverwaltung
  • Kostenverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Rechnungsmanagement
  • Rechtsfall-Management
  • Sichere Datenspeicherung
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Volltextsuche
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Lawcus

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Bewertungen über Lawcus

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
15%
3
2%
Javier
Javier
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

The BEST experience I have ever had with any company.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I have been able to organize my matters in a way that allows me to work efficiently. The task delegation function is incredible and easy to use. The built-in CRM allows me to track leads more effectively and gives me real-time insight into my firm and allows me to track my marketing efforts.

Vorteile:

The organizational structure and ease of use are my favorite aspects of this software. However, the customer support I have received from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team are outstanding so it's hard to pick just one thing I like the most.

Nachteile:

There were some functions missing that have since been added. At the moment, I think the mobile app could use some improved functionality but the team is already working on that!

Rolf
Partner in USA
Rechtsberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best legal management software, especially for your money

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The software has been great to use, and when I have run into an issue the support team is incredibly quick to help, either with a software update or directions on how to use the system. I really like the product already and can't wait to see where else the software goes!

Vorteile:

The ability to automate so much of my practice is great. The kanban boards and matter stages allow you to put different tasks onto your to do list depending on what stage your case is in, it allows you to automate sending update emails to your clients, automates decline emails, and plenty more. The dashboard allows you to keep track of your referrals, what sources are working, what's not. The leads are separate from your matters, and can have different settings for each and contact follow ups. And automatically sending invoices directly from yourself instead of the practice management software is a great feature, too. That's who the client expects the invoice to come from! It's great.

Nachteile:

It is a relatively new software (just a few years), and they have lots of updates, so there are some bugs in the features. But that is really to be expected with how much they update and how many different ways people use the product. Overall I really like Lawcus a lot, and recommend it to anyone who asks (and even people who don't).

Bonnie
Esquire in USA
Anwaltskanzlei, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great bells and whistles

3,0 letztes Jahr

Kommentare: Good support.

Vorteile:

Visual - color coding, Kanban, etc. and the ability to assign multiple people to a task.

Nachteile:

Missing simple functions long embodied in the practice of law and practice management software (e.g. tickle)

Kaelyn
Shareholder in USA
Anwaltskanzlei, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

10/10 would recommend!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: The Lawcus CRM has been an amazing efficiency tool for our law firm. It's helped us do twice the work in half the time! It's easy to integrate with other services, and the staff is very communicative and helpful. 10/10 would recommend!

Vorteile:

The efficiency of the CRM is great. The implementation phase was a breeze thanks to Lawcus onboarding all our client contact information from our prior case management system. Lawcus has grown exponentially over the last 2 years and along with that growth has been continued progress in the technology capabilities and features.

Nachteile:

There can be glitches when updates happen. Nothing huge, but a con.

Kaelyn
Partner in USA
Anwaltskanzlei, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Case Management Software!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Awesome! Working with Lawcus has overall been an experience that's moved our firm ahead and got us into Cloud-based practice management software just before it was essential (COVID-19).

Vorteile:

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team are extremely responsive and are available basically 24/7 to assist with any questions that users have. This software is also flexible and takes into serious consideration its clients' input when releasing updates.

Nachteile:

Sometimes there can be bugs that come up with new updates, but that is to be expected with any software updates.