CivicHR Human Resource Management System

von CivicHR

4.5 / 5 4 Bewertungen
CivicHR Human Resource Management System

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Wer nutzt diese Software?

CivicHR has the experience and knowledge to help municipal human resource teams to simplify the human resource processes associated with hiring, recruiting, and retaining valuable civic employees.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • CivicHR
  • http://civicplus.com
  • Gegründet 1997

Über CivicHR Human Resource Management System

CivicHR is the easiest-to-use local government human resource management solution. CivicHR offers a flexible, comprehensive, and integrated cloud-based solution that allows human resource managers to recruit, identify, and hire talent, onboard new employees, and assess employee performance, as they move from job seeker, to new hire, to employee. It streamlines the hiring process, improves engagement, and manages employee data in a centralized, secure system.

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CivicHR Human Resource Management System Funktionen

  • Anlagegegenstand-Management
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Besteuerung & Bewertung
  • Code-Durchführung
  • Compliance Management
  • Einkauf & Empfang
  • Genehmigungserteilung
  • Inventarverwaltung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Lizenzvergabe
  • Self-Service Portal
  • Utility-Abrechnung
  • 360-Grad-Feedback
  • Ausfallzeit-Management
  • Bewerber-Tracking
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Employee Profiles
  • Entschädigungsmanagement
  • Leistungsmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Recruitment Management
  • Self-Service Portal
  • Verwaltung von Unterstützungsleistungen
  • Zeit- und Anwesenheitsmanagement

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für CivicHR Human Resource Management System

Identify, locate, interest and attract human talents

Mit Google übersetzen Bewertet am 23.9.2018
Luis C.
Profesor - Investigador
Personalwesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It allowed locating, interesting, attracting and retaining highly qualified candidates to fill vacancies in the local ubiquitous administration, dynamically, flexibly and competitively. An enriching learning experience in the management of recruitment and selection of talent.

Vorteile: help in the management of search, recruitment, attraction and hiring of human talent in a dynamic, flexible and timely manner. Support to the other subsystems of the management of people at work. It contributes to the productivity, competitiveness and transparency of the ubiquitous administration in turbulent times that deserve decisions in real time.

Nachteile: It is limited to the local public administration, wasting the benefits of monitoring candidates with seniority in other locations to recognize their career in the national public administration.

Great Streamlining

Mit Google übersetzen Bewertet am 10.10.2017
Gladys R.
Recruiter/Employment Coach
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Having applications and forms all in one central location.

Vorteile: I enjoyed the user-friendly ease of the system. It was easy to learn and allowed a quick way to process documents.

Nachteile: The turnaround time for customer support to respond to inquiries was too long. Sometimes the applications that needed to be screened froze the entire system due to the amount of unscreened applications.

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