Wer verwendet Qwilr?

Qwilr ist für Unternehmen, die ihre zukunftsorientierte Marken vertreten, indem Sie ihre PDF-Dokumente in intelligente + interaktive + Handy-freundliche Webseiten verwandeln.

Was ist Qwilr?

Spare Zeit und gewinne weitere Aufträge, indem du deine PDF-Vorschläge durch interaktive und mobilfreundliche Webseiten ersetzt, die sich in deine Systeme integrieren lassen und schön, einfach zu bauen und wiederzuverwenden sind.
* Leistungsstarke WYSIWYG-Bearbeitung * Interaktive Angebots- und Rich-Media-Einbettungs-Tools * Schaltfläche zum Akzeptieren von E-Signaturen und Zahlungen * Integrationen mit Slack, Zapier, Rechnungswesen-Anwendungen (Xero, Freshbooks & Quickbooks) und CRM-Anwendungen (Salesforce & PipeDrive) * Rich-Document Analytik * Erweiterte Sicherheits-Tools

Qwilr – Details

Qwilr

http://www.qwilr.com

Gegründet 2014

Qwilr – Preisübersicht

Qwilr ist verfügbar ab 75,00 $/Monat. Qwilr bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Qwilr findest du unten.

Startpreis

75,00 $/Monat
Preisinformationen

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Qwilr Funktionen

Angebotserstellung Software
Automatisierte Angebotserstellung
Katalogmanagement
Kontaktmanagement
Kundenportal
Kundenspezifisches Branding
Preismanagement
Produktkonfigurator
Rabattmanagement
Audit Trail
Dokumentenmanagement
Elektronische Unterschrift
Inhalt-Bibliothek
Kollaboration
Kontaktmanagement
Pipeline-Management
RFP-Management
Versionskontrolle
Vorlagen
Wissensbasis-Management
Workflow-Management

Qwilr – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 336 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.4/5
Kundenservice
4.6/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3/5
Oscar T.
Engineer
Internet, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.6.2018

"We show what we can offer ,in the best light with Qwilr."

Vorteile: Qwirl simplifies the process of creating beautiful and professional looking marketing/sales documents ,pitches and proposals which our clients love and convinces them to want to do business with us.
Leveraging on Qwirl templates has been helpful for my organization and has assisted us in building and maintaining a fast , efficient document process ,which pleases our clients ,gives us a professional, innovative look and enable our sales people close deals faster.

Nachteile: It is very expensive and I will think only large teams and organizations are able to enjoy the luxury of this. I doubt a small ,bootstrapping team can afford Qwirl.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.6.2018
Meg W.
Director
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019

"A lead conversion game changer!"

Kommentare: We had a massive issue with having to send out a large quantity of small quotes to small businesses. It was taking us so much time to create quotes, and then also having to create an invoice with basically the same information, that we were re-thinking even offering our services to small businesses! Now it's super easy to send impressive quotes and Qwilr automatically syncs with our accounting software, so no double-handling!

Vorteile: There are so many things I love about this software, but the biggest thing is just how visually impressive it is to send to our clients. It's also a huge time saver for us when it comes to integrating with our accounting software, so that we're not having to double handle our quotes which become invoices.

Nachteile: Every now and then it would be nice to "just move this bit there", but we understand every software will have limitations. An example of this is being able to have an image next to some words, instead of always above or below it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019
Verifizierter Rezensent
Online STEM Tutor
E-Learning, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.3.2020

"Representation with the aid of Qwilr"

Kommentare: Good experience overall, No major difficulties faced.

Vorteile: It makes my documents easy to present by converting certain formats. It is very simple to use and I can get my work within minutes.

Nachteile: Its name is little bit frustrating as one cannot understand it by just pronouncing so we have text the name to recommend its use.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.3.2020
Amy M.
VP Sales & Marketing
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.12.2019

"Best way to create live webpage proposals, instead of static PDFs"

Kommentare: I am overall happy with my experience using Quilr. My clients are impressed by how professional and branded the proposals are, and I like having them all saved online - rather than keeping track of endless versions. It's easier to keep multiple stake-holders on the same "page" rather than on the same "file".

Vorteile: I liked the ability to send/review live proposals online with clients - rather then sending them a PDF. During negotiations, we can make changes to the proposal and update them live. That way all parties have the latest version online - rather than resending and tracking iterations of static docs and versions.

Nachteile: I find it somewhat difficult to add new sections to templates. For example, if I am using one template but want to add a unique section that I saw from a different template, it takes me a while to recreate it from scratch. Would like the ability to cut/paste from different templates.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.12.2019
Robert W.
Business Development
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.7.2019

"Wrong fit"

Kommentare: The Qwilr sales team pitched Qwilr to us as a contract management tool, when in fact it is designed for building proposals for digital services. There are many perceived issues with Qwilr that reflect our team's attempt to use Qwilr for a use case it was not built for. If you need to send digital/marketing services proposals, this could be a great fit for you.

Vorteile: Clean user interface. Conceptually, if you are building simple proposals they can come across as quite visually appealing.

Nachteile: Generally, the document editing component is pretty tough to utilize and quite rigid. Things like the price table have a one size fits all approach to presenting information. Document management is complicated, it's very easy to lose a specific document/template, especially if you have a handful of users all creating documents. Notifications were not reliable for views/signatures.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.7.2019