Was ist QuickBooks Commerce?

TradeGecko ist das perfekte Inventar-&-Order-Management-System, um dein Weingut zu skalieren. Erhalte Zugang zu Auftragsabwicklung, Optimierungs-Tools, Einkauf und Vertrieb in einem zentralen Inventarsystem. Es ist nahtlos in Buchhaltung, E-Commerce und Versandsoftware integriert.

Wer verwendet QuickBooks Commerce?

E-Commerce-Unternehmen, Großhändler, kleine und mittlere Unternehmen.

Wo kann QuickBooks Commerce bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Intuit
  • Ansässig in Sacramento, USA
  • 1983 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Intuit
  • Ansässig in Sacramento, USA
  • 1983 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

QuickBooks Commerce – Videos und Bilder

QuickBooks Commerce Software - 1
QuickBooks Commerce Software - 2
QuickBooks Commerce Software - 3
QuickBooks Commerce Software - 4
4 weitere anzeigen
QuickBooks Commerce Software - 1
QuickBooks Commerce Software - 2
QuickBooks Commerce Software - 3
QuickBooks Commerce Software - 4

Kosten ähnlicher Produkte wie QuickBooks Commerce vergleichen

QuickBooks Commerce

20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
279,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
569,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

QuickBooks Commerce Funktionen

  • 3PL-Management
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Artikelverwaltung
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Ausgabenmanagement
  • Barcode / RFID
  • Bedarfsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsprüfung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Bestückung
  • CRM
  • Check-in/Check-out
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Einkauf & Empfang
  • Einkaufswagen
  • Elektronische Zahlungen
  • Import- / Export-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kostennachverfolgung
  • Kundenaufträge
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenkonten
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Lieferpreisberechnung
  • Marktplatz-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Nachbestellungen verwalten
  • Nachfragevorhersage
  • Produktkennzeichnung
  • Prognose
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • Retourenmanagement
  • Rückstandsverwaltung
  • Sendungsverfolgung
  • Suchen / filtern
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufsprognose
  • Verkaufspunkt POS
  • Versand-Management
  • Versandetiketten
  • Vertrieb- & Abwicklungplanung
  • Wareneingangs- / Einlagerungsverwaltung
  • Website-Management
  • Wiederkehrende Bestellungen
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für QuickBooks Commerce

Stitch ist eine Inventar- und Auftragsmanagementplattform für moderne, wachstumsstarke Marken und Einzelhändler*innen.
Das Rückgrat deines E-Commerce-Unternehmens
B2B/Wholesale eCommerce solution for brands and your buyers.
Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
Die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen.
Ecomdash ist ein zentrales Dashboard- und Management-Tool, das E-Commerce-Unternehmen dabei hilft, Abläufe zu automatisieren und zu wachsen und über mehrere Kanäle zu verkaufen.
Cin7 bietet Bestandverwaltung und Automatisierung von Bestellungen und Produktion über das Lager/3PL bis hin zu jedem von dir verwendeten B2B-/B2C-Vertriebskanal.
Webbasierte Open-Source-E-Commerce-Plattform, die bei der Erstellung von Online-Shops unter anderem mit Themen, Zahlung und Versandoptionen hilft.
Mit BigCommerce kannst du deine Website anpassen, Versand und Zahlungen verwalten und Produkte bei Amazon, eBay und Facebook auflisten. Erfahre mehr über BigCommerce
Smart work management, from complex projects to simple jobs . Plan, Schedule and Complete work using a smooth user interface and apps.
Einfache Inventar-Management-Software. Geeignet für Einzelhändler, Großhändler, dropshippers, Distributoren und Hersteller.
Midsize-Kleidung-Einzelhändler und -Großhändler, die so schnell und profitabel wie möglich wachsen wollen.
Komplette moderne ERP-Lösung – Buchhaltung, Vertrieb, CRM und mehr. SaaS oder auf deinen Servern. Mobile Option verfügbar, keine Pro-Nutzer-Preisgestaltung.

Bewertungen über QuickBooks Commerce

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
25%
3
2%
2
2%
1
4%
Phill D.
Phill D.
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Lebensmittelproduktion
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Love it

5 vor 7 Jahren

Kommentare: I have had a few bumps along the way with Tradegecko, but overall I love it. I was with Unleashed for 2 years when I heard about the Tradegecko integration with WooCommerce, which was exactly what I needed. I decided to do a quick trial in January to scope out the system for a potential end of financial year change over at the end of March. Within 2 hours I had decided to fully implement the system immediately. Mine is a particularly complex installation as I have a large number of WooCommerce extensions. Tradegecko has been relatively stable, but there have been a few learning experiences.

Vorteile:

I was recently asked what I thought were the benefits of Unleashed over Tradegecko and my reply was that there, are none. The WooCommerce integration is a huge benefit for me, but even if that was taken away, I feel that Tradegecko has the edge. Unleashed does not do tax inclusive pricing well. If you are a wholesaler then this might not be much of a problem, however, if you are retailing too it does become an issue. Tradegecko seems to have solved these technical difficulties and it makes the system much easier to use.

Nachteile:

If you have an integration with WooCommerce then I strongly recommend you have a thorough backup system on your website before you install then do any updates of the Tradegecko app or WooCommerce app. I have had a couple of issues with updates and have now learnt to wait a couple of days before updating - for one issue I think I was the first person to update and experience the particular issue and therefore the technical team hadn't had a chance to fully investigate the bug. I have had a couple of issues with the helpdesk, but it was just one of their agents, and with any growing business there will be some technical staff who are more and less experienced than others. Also, their engineers don't work the weekends and I think this is something that could be improved, for a worldwide system and online so needs someone on hand 24/7. On the positive side of this however, they have been very responsive to some of my constructive criticisms and seem genuinely interested in improving their systems.

Antwort von TradeGecko

vor 7 Jahren

Hi Phill, Thanks for the honest feedback, and we are glad that TradeGecko has been able to help you meet your needs. We are always looking to improve our system and service, so we will be sure to pass your feedback on. Have a great day! Regards, Alicia TradeGecko

Marlyn yolideska P.
Marlyn yolideska P.
Independiente in Argentinien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

El mejor software para pequeñas, medianas y grandes empresas

5 letzten Monat Neu

Kommentare: Quickbooks nos permite manejar todas nuestras necesidades contables de forma eficaz y eficientemente. Por esta razón, no pretendemos cambiar de software, ya que funciona efectivamente  en nuestra organización; vemos que es una excelente solución para los problemas que presentábamos antes de utilizarla, razón por la cual, la seguiremos empleando durante los próximos años.

Vorteile:

Quickbooks es un sistema excelente; puede hacer casi todo a un nivel de excelencia. Todavía presento ciertas necesidades contables que QuickBooks no puede manejar aún por nosotros.

Nachteile:

La operatividad del sistema no siempre es muy acorde a lo solicitado. Por esta razón; es muy común que deba consultar archivos de ayuda o usar google para recordar cómo debo hacer una tarea poco repetitiva, debido a que la interfaz de usuario no es sencilla. Tiene un grado de complicación, para descifrar cómo realizar la acciones poco ejecutadas, sin una dirección. El empleo de otras herramientas es frustrante en muchas ocasiones.

Kristof V.
co worker in
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Basic plan

3 vor 5 Jahren

Kommentare: - Add additional languages: dutch / french / german
- Make own translations / rename possible (example: products and variants being able to change/rename or translate to own choice)
- Tradegecko support: receive an email confirmation when opening a new ticket or replying in a ticket. Only replies by tradegecko are email notified. I, for example, open the same ticket 3 times in a row as it disappeared after a couple of minutes with any feedback = it appears that the support team moved the ticket for further investigation and there for it was disappearing in my account (MY ACTIVITIES)

Vorteile:

Fast and reliable website / webportal = cloud based Ipad app Intelligence functions Magento connection Had a problem with the Magento stock status, took a while to explain, understand and proceed but an adjustment by the tech team saved us = so big ups for standing open for malfunctions/adjustments!

Nachteile:

- Limited magento connection: not fully supported (tax class / discounts / excl tax price / visibility setting / categories) - 3PL Exporter: sales invoices = 5 templates available but not 1 of them contains all data. For European law we need to extract a monthly overview of all the invoices included company name/company number / total price/tax price / tax class. In order te get this data I need to export basic and quickbooks template and then mix 2 complex CSV files... Would be an improvement to provide an template that contains all data of provide custom template on request. - branding & identity: limited invoice text = Terms and Conditions? - branding & identity: there is no preview function to see the different Document Specific Settings when making an adjustment - inventory products: import new products = not able to include the re-order points (CSV) = manually editing afterwards - inventory products: update existing products = not able to change the re-order points in bulk (CSV) - inventory products: bulk actions = there is no publish to magento feature (publish to underlaying variants) - inventory variants: there are no selection boxes at the left (like with the products) = not possible to bulk edit variants / publish to magento / publish to B2B - B2B eCommerce Platform not available for the basic plan, why does it show up in the menu left and in the product edit/bulk edit screens?

Benjamin M.
Accounts Assistant in Kenia
Textilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

QuickBooks the efficient an effective running of a company

5 vor 4 Monaten

Kommentare: It has enabled the easy, efficient, and effective management of the company integrating every function hence internal controls can easily be affected.

Vorteile:

Easy access to all areas in the system. You can integrate every aspect of your company. Fast, easy, and efficient stock-take. Customer support and services are helpful.

Nachteile:

The theme for the software is a bit bright making the eyes strain as brightness control is not very effective.

Lufunda richardson S.
Director in Sambia
Verlagswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

QuickBooks Commerce is still the best software despite its few flaws.

5 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: QuickBooks Commerce has enabled us to easily reach and connect with our clients thereby increasing our sales.

Vorteile:

The multi currency feature has been quite impactful on our everyday business processes and it has been quite easy to use.

Nachteile:

I like every feature on this software, and am still taking some time to explore on other features. I wouldn't say they are difficult to use though.