Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Loyal Zoo?

Mit Loyalzoo können kleine und mittlere Unternehmen ihr eigenes Treue- oder Mitgliedschaftsprogramm schnell und einfach umsetzen und betreiben. Die Anwendung ermöglicht es Unternehmen, ein Treueprogramm oder ein Mitgliedschaftsprogramm einzurichten und es digital in ihrem elektronischen POS-System zu betreiben. Kunden müssen keine Papier- oder Plastikkarten mehr verwenden. Unternehmen können ihre Prämien anpassen, indem sie ein punktebasiertes Treueprogramm einführen oder ein bezahltes Mitgliedschaftsprogramm im Prime-Style. *Kunden benötigen keine App.

Wer verwendet Loyal Zoo?

Loyalzoo ist ein einfacher digitaler Treueprogramm- und Mitgliedschaftsservice für alle kleinen und mittleren Einzelhändler.

Du bist nicht sicher, ob Loyal Zoo das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Loyal Zoo

Loyal Zoo

4,4 (106)
47,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
27
2
4,5 (106)
4,3 (106)
4,6 (106)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1.749,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
172
1
0,0 (0)
0,0 (0)
0,0 (0)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Loyal Zoo

EngagePackage
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
FiveStars
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
CRM
Treueprogramm
Join It
Am besten bewertete Funktionen
Gebühren-Management
Mitglieder-Datenbank
Mitgliederkommunikation
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Epos Now
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Verkaufsberichte
Verkaufspunkt POS
Kangaroo
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Kundendatenbank
Treueprogramm
TapMango
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Geplanter Nachrichtenversand
Zugriffsquellen-Verfolgung
Glue
Am besten bewertete Funktionen
Kundenkarten
Mitgliedschaft-Management
Treueprogramm
Preferred Patron Loyalty
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Bonus-Verwaltung
Treueprogramm

Bewertungen über Loyal Zoo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
25%
3
11%
2
1%
1
2%
Jonathan
Jonathan
Owner in USA
Essen & Trinken, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great for our shop!

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

It is very easy for customers and staff to use. Free to download and setup an account. We didn't need another device so it helps us avoid device clutter.

Nachteile:

Lack of customizability for each shop unless paying for a full year up front.

Antwort von Loyalzoo

vor 5 Jahren

Hey Jonathan, thank you for your lovely feedback! We don't force you to pay for a year to customise, you are more than welcome to apply your branding for a small monthly fee. Here's how to do so: http://help.loyalzoo.com/getting-started/how-to-apply-your-branding If you have any further questions just drop us a note at hello@loyalzoo.com :)

hoang
Owner in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Most bang for your buck

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I love the ease and the pricing for this product makes it an easy choice

Vorteile:

Loyal Zoo does exactly what I need it to do. It's a digital stampcard for clients that's very inexpensive and does everything other similar products offer. 1)You can customize your points 2)It has a history of clients' activities 3)It is inexpensive 4)You can also use their texting feature to text clients for promos 5)You can add notes for each client essentially creating a client profile

Nachteile:

For the approximately 2 years that I've used Loyal Zoo there were no issues with the software itself. There was one problem when I was away from work and I needed to look up a client but forgot my password. I emailed them and I was not able to get it until the next day.

Hope
Coffee Shop Co-Owner in USA
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great potential ...but it’s not there yet!

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Customer experience is amazing!

Vorteile:

LoyalZoo has great potential and it’s definitely an affordable option if you’re already using the POS system, Clover. The messaging and promotions feature is great.

Nachteile:

If you’re not using Clover, it’s a LOT of work around and manual labor to add loyalty points. The paid membership platform has great potential but needs work. The aesthetics, back end, and website widget option definitely need work. It’s clunky but doable. The promotion and messaging feature doesn’t work well on a mobile device. You have to create your promotions on a desktop.

Antwort von Loyalzoo

vor 3 Jahren

Hi Hope, Thank you for your great feedback as always, unfortunately, without the likes of Clover, we lose a lot of value-added features. It's always best to have our software as part of your POS to have the best experience. All of your feedback is already noted and in our pipeline for the near future. So watch this space :)

Jeff
Director in UK
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Cant believe it took me so long to install this!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: As you can see from the rest of this review the software is brilliant and definitely encourages repeat business and equally the team from loyalzoo are on hand to help with any issues. Brilliant service!!

Vorteile:

This software works perfectly for my business. It encourages customers to repeat spend with me, even if they have a more convenient place to shop. Because the software is customisable, it allows me to reward customers with other elements of my business, which encourages cross selling.

Nachteile:

I would like a better interface and easier way to customise messages to customers. Although we can create an email or push notification for VIP's (a brilliant part of this software) the end result to the customer is pretty basic and needs to be smarter.

Antwort von Loyalzoo

vor 5 Jahren

Hey Jeff, Thanks so much for your kind words! If you wouldn't mind dropping us an email to hello@loyalzoo.com as to what you would like to see with our promotions feature, we are always looking for direct suggestions from our clients when improving the software :)

Gregg
Owner/Operator in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best Loyalty Texting Program I have found.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall Loyalzoo is great and I will continue to use it unless the price becomes too high. It does everything I want and more.

Vorteile:

I like the price. For my business I only send out a text every month or so, so I do not need some overly expensive program that lets me send 5 per day. Plus the customer service everytime I have had a problem has been great and it was fixed very quickly.

Nachteile:

-Easier way to look at customer point history.