Verizon Connect Reveal

Verizon Connect Reveal

von Verizon Connect

Wer verwendet Verizon Connect Reveal?

Hast du dich jemals gefragt, warum deine Treibstoffkosten so hoch sind? Verschwendest du Geld für Fixkosten? Werde Teil einer Gruppe von mehr als 28.000 Kund*innen, die weltweit Kraftstoff und Arbeitskosten einsparen.

Was ist Verizon Connect Reveal?

Die Flottenmanagementsoftware von Verizon Connect für kleine und mittlere Unternehmen kann dir dabei helfen, versteckte Treibstoff- und Betriebskosten aufzudecken, und gleichzeitig das Potenzial für mehr Effizienz aufzeigen. Nutze die Dashboards und Berichterstattungstools, um Trends zu analysieren und die Leistung deiner Flotte genau zu messen. Mit der 24/7-Überwachung kannst du unsicheres Verhalten, unbefugte Verwendung oder Abweichungen vom Standardverfahren effektiv verwalten. Du wirst bald erkennen, wo du sparen kannst und eine effizientere Flotte leiten.

Verizon Connect Reveal – Details

Verizon Connect

https://www.verizonconnect.com.au

Gegründet 2003

Verizon Connect Reveal – Preisübersicht

Verizon Connect Reveal bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Verizon Connect Reveal findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Verizon Connect Reveal Funktionen

Fuhrparkmanagement Software
Arbeitsauftragsverwaltung
Fahrtenbuch
Fuhrpark
GPS Nachverfolgung
Inspektions-Management
Instandhaltungsmanagement
Inventarverwaltung
Kraftstoff-Management
Mitarbeitermanagement
Reifen-Management
Routing
VIN-Suche
Versandmanagement
Vorfall-Berichterstattung
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandsverwaltung von Einzelteilen
Fahrzeuginformationen
Garantie-Nachverfolgung
Kostennachverfolgung
Kraftstoff-Nachverfolgung
Reifen-Management
Reparatur-Nachverfolgung
Wartungshistorie
Wartungsplanung

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Inventarverwaltung
Kalibriermanagement
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Prädiktive Wartung
Schlüssel & Schloss-Management
Techniker-Management
Terminplanung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Branchen-Preise
Drittpartei-Schnittstelle
IFTA Berichterstattung
Kraftstoff-Kosten-Management
Personalmanagement
Tankkarten
Tankkarten-Abstimmung
Variablen überwachen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Fahrer-Abrechnungen
Fahrer-Management
Fahrtenbuch
Fahrzeug-Management
Instandhaltungsmanagement
Lastoptimierung
Reiseaufzeichnungen
Routing
Terminplanung
Versandmanagement

Verizon Connect Reveal – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 477 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.4/5
Benutzerfreundlichkeit
3.6/5
Kundenservice
3/5
Funktionen
3.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3/5

It's one of the best purchases our company ever made.

Bewertet am 21.5.2018
Cindy B.
Closeout Specialist & HR Administrator
Telekommunikation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We love this software, and we have cut down on employees unapproved use of company vehicles and improved employee driving safety by using it.

Vorteile: We've been using Fleetmatics, now Verizon Reveal, for years. We initially signed up with them because we wanted to keep track of what employees were doing in our company vehicles, but this software is capable of so much more. From tracking our oil changes to sending us alerts when employees are speeding, we use this every day. The customer service is amazing also, and there's a pretty nice referral program.

Nachteile: It recently went through a revamp, and we did a training for the new system about a year before it was actually released. It was a little bit of a messy transition, but once we downloaded the new apps to our phones and got over the hump of getting everyone back on the same page, it's been amazing. The upgraded graphical user interface and new features are great.

Verizon Reveal

Bewertet am 18.2.2020
Nate L.
Distribution Manager
Groߟhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall It has been good. Not great, but good. A lot of work on my part to keep things working with the software. Either way we still get very good track and reports at times when we need them.

Vorteile: Like the App that i can track where our trucks are at any moment. I like the reports that I can run to see different metrics of the truck. The user interface is pretty easy to use, simple and concise.

Nachteile: Customer service has been good and then bad. Tend to be a new person every few months that is over our account. Had some install issues with the contractors who installed trackers. Would like to be able to see current mileage of truck in reveal. The reports are shoddy at times, especially gas card purchases.

Customer Support SUCKS

Bewertet am 29.10.2019
Glen G.
President
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: If I could, I drop Verizon like a hot potato, I'll probably get a phone call after this, and promises will be made and just like most political promises NOTHING WILL BE DONE.

Vorteile: The product itself​ is not bad. It does not do everything they told me it would do, but it is functional, if and when you can get it installed properly and set up.

Nachteile: Everything from crappy installation, to getting the right equipment, to them shipping it to the wrong place. The installers stick things up with two-sided​ tape... the first hot day it all starts falling, long cables wrapped around other wiring bundles. Installing and leaving without​ knowing if it installed correctly and working, installing the wrong product. Showing up to do and installation only to find out they shipped the wrong parts.

Verizon Connect Autorenewal sham

Bewertet am 4.1.2019
Robin M.
CEO/Director
Verbraucherdienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Awful.

Vorteile: I'm too disturbed by the customer service to comment positively about the software

Nachteile: We had been with Fleetmatics/Verizon Connect for 12 years. We rec'd little support though a couple of years back, a sales rep called to have us sign a new contract with an annual autorenewal. This November we were researching Fleet tracking options and called F/VC to find out when our contract was up. We were told at the end of January so mid-December, we reached out to them to tell them that we weren't going to renew (we found another provider with more services and lower prices) and asked what we needed to do. The man who introduced himself as our "Customer Success Partner" told me that our contract requires 60 days notification so we were stuck through Jan 2020. I explained that we hadn't been informed that when we called. He sent me a copy of the contract and told me "too bad" that my company should understand who it is doing business with. He said in no uncertain terms we were locked in through Jan 2020. I asked to speak to his manager but was told she was out of the office but well aware so if I called her the next day, I wouldn't have any better success. I did a search on New York State law and learned that a contract w/ autorenewal needing notice of more than 30 days requires the vendor to notify the signee of their renewal timing by certified mail (or in person) betwn 15-30 days of the deadline or it's not enforceable. Within 24 hours I received confirmation that the contract will terminated this January and not the following!

Vehicle GPS tracking

Bewertet am 4.2.2020
Rosemary A.
Human Resource
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like the Verizon Connect Reveal software because it has saved our company money by showing the true hours the employees were at the job versus what they used to put on their time cards. It also saves us money with our auto insurance company. It has helped identify which employees are speeding or driving reckless to we can address the issue. We have been with Verizon Connect Reveal for almost 3 years and we are pleased with the customer service representatives because they are responsive and helpful.

Nachteile: The one thing that I least like about this software is that there is a delay in time. When I look at where the vehicle is located, it usually gives me the location where it was appoximately an hour ago. I would like it to be more on actual true time. It would help us when we are trying to locate a vehicle to know the exact location .