PlayerLync

PlayerLync

von PlayerLync

Wer verwendet PlayerLync?

Training/learning & development, operations, sales & marketing leaders in retail, restaurant, hospitality and other industries. Professional sports teams and college athletic programs.

Was ist PlayerLync?

PlayerLync is a mobile learning and operations software for the restaurant and retail industry that integrates content distribution, e-learning, and paperless operations into a single solution that helps the front line deliver exceptional customer experiences.
Proactively push content to staff for a seamless user experience, online or offline while allowing for a unique experience by login. Employees can review video, e-learning and digital forms within two taps of the iPad.

PlayerLync – Details

PlayerLync

http://www.playerlync.com/

Gegründet 2011

PlayerLync – Preisübersicht

PlayerLync bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für PlayerLync findest du unten.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

PlayerLync Funktionen

E-Learning Autorensysteme
Ablaufplan
Gamification
Import / Export von Inhalten
Kurs-Veröffentlichungen
Kurse mit Kursleiter
Kurse zum Selbststudium
PowerPoint-Konvertierung
Test- / Quiz-Kreation
Video-Management
Vorlagen-Management
interaktive Inhalte
Abzeichen-Management
Bonus-Verwaltung
Feedback-Management
Für Call Center
Für Einstellungen (Personalbeschaffung)
Für den Vertrieb
Für die Bildung
Leistungskennzahlen
Nachverfolgung von Ranglisten / Aktivität
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wettbewerbs-Management
Zielsetzung / Nachverfolgung
für Entwickler
Asynchrones Lernen
E-Learning-Unternehmen
Elektronischer Handel
Gamification
Gemischtes Lernen
Hochschulbildung/Erziehung
Integrierter Autorensystem-Kurs
Mobiles Lernen
Portal für Lernende
SCORM-Compliance
Synchrones Lernen
Unternehmen/Geschäft
Videokonferenzen
Adaptives Lernen
Asynchrones Lernen
Bestenlisten
Bonus-Verwaltung
Evaluationmanagement
Fortschrittsverfolgung
Gamification
Inhalt-Bibliothek
Integrierter Autorensystem-Kurs
Quiz
Asynchrones Lernen
Ausbildungsbetriebe
Content-Management
Elektronischer Handel
Engagement-Überwachung
Fähigkeiten-Nachverfolgung
Gamification
Gemischtes Lernen
Hochschulbildung/Erziehung
Integrierter Autorensystem-Kurs
Medien-Management
Mitarbeiter-Training
Soziales Lernen
Studentenportal
Synchrones Lernen
Testen / Bewertungen
Unternehmen/Geschäft
Videokonferenzen
Virtueller Klassenraum
Zertifizierung-Management

PlayerLync – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 23 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5

Working with PlayerLync is a partnership that works in the client's best interest.

Bewertet am 31.10.2017
Jamie D.
Vice President Learning and Talent Development
Immobilien
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The ability to individualize learning content based on role and career goals. Since PlayerLync is a mobile app, our associates always have it available. It allows for a more informal self-directed approach to learning, but still provides the reporting and tracking needed.

Vorteile: PlayerLync makes a true high impact learning environment possible. Videos, job aids and learning resources are available to associates as it fits into their busy day. Administration of Playerlync is simple, so pushing content to associates is easy and quick.

Nachteile: From a user's perspective it would be easier if the form manager integrated with the Playerlync side of the app. This would allow for single sign on and increase ease of use.

PlayerLync is changing the culture within our organization. The software and support is amazing!

Bewertet am 25.6.2018
Michael B.
Franchise Consultant / Training
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ease of training, employee retention, and consistency among front line employees.

Vorteile: With PlayerLync we have combined LMS, communication, operations manual and important documents all on the I Pad at the location. The data compression allows for countless video and document uploads. Create digital forms, checklists or quizzes that can be tracked and graded within the app. Paper bound manuals and back office PC s are a thing of the pas. Front line employees can get the information they need quickly and consistently. The ability to view short videos instead of reading long, boring documents is changing the way employees learn. The internal messaging feature is awesome, any tablet linked to the system can communicate.
Employees can share ideas, solve problems, and communicate easily through two clicks of a button. Uploading content is a breeze. Drag and drop files on the admin site and information is immediately synced to any tablet connected to the system.
I can't say enough about how great the support team has been amazing to work with in rolling out PlayerLync in our organization. PlayerLync will do their best to help customize the app to suit the needs of your company. They are always quick to respond and will help with any issues.

Nachteile: The multiple choice buttons on forms are set close together. Completed forms are graded but incorrect answers are not highlighted on the completed form weblink.

Modern Market Review

Bewertet am 20.12.2019
Nick R.
Training Mgr
Restaurants, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Accessability of content for end users and ability to host multiple file types. (PDFs, videos, elearns, etc)

Nachteile: Differences between backend set up of web app vs. iPad and limits of forms.

State of the Art Software!

Bewertet am 10.12.2019
Juan L.
Director of Ops Support & Training
Restaurants, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The software is easy to use for both the administrator and the user. It requires no wifi to access content including videos that have already downloaded.

Nachteile: We need one more level of folders to help organize content in tabs. It is a little difficult to find something while scrolling due to the amount of content we have.

PlayerLync Review

Bewertet am 1.2.2019
Joshua G.
Assistant Manager
Immobilien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I enjoyed using PlayerLync and also being the individual who rolled it out to my entire region within Lincoln Property Company. I think it is a great tool and overall very user friendly. I think a few bugs could be worked out but other than that I like the tool.

Vorteile: The software is easy to use and very mobile friendly. I like the ease of the system and how it functions with a user that has ever used it before.

Nachteile: There tend to be a lot of glitches with the integration between the end user and the admin. And when we called customer service they usually knew about the problem but never shared it with us until we found out ourselves.