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Was ist Restroworks?

Cloud-basierter Point of Sale für große Lebensmittelketten zur Verwaltung aller Funktionen.

Wer verwendet Restroworks?

Feinschmeckerrestaurants, Fast-Food-Restaurants, Bäckereien, Cafés, Pizzerien, Süßwarenläden, Food Trucks, Bars, Food Courts, Kantinen

Restroworks Software - 1
Restroworks Software - 2
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Restroworks Software - 4
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Restroworks

Restroworks

4,8 (319)
200,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
81
10
4,8 (319)
4,7 (319)
4,7 (319)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20.000,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
12
Keine Integrationen gefunden
5,0 (2)
0,0 (2)
5,0 (2)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Restroworks

3D Electromagnetic Simulation
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Rista
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Revel Systems
Am besten bewertete Funktionen
Getrennte Kontrollen
Verkaufsberichte
Verkaufspunkt POS
Dynamics 365
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontakt-Datenbank
Rechnungserstellung
LimeTray Restaurant POS
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Küchen-/Menü-Management
Verkaufspunkt POS
LimeTray
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Simphony POS
Am besten bewertete Funktionen
Küchen-/Menü-Management
Rezept-Management
Zahlungsabwicklung
LS Retail
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
E-Mail Marketing
Preismanagement
Squirrel POS
Am besten bewertete Funktionen
Getrennte Kontrollen
Verkaufsberichte
Verkaufspunkt POS

Bewertungen über Restroworks

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
82%
4
16%
3
1%
2
1%
1
0%
Anushka
Anushka
User in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Pos Review

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The reporting part , it makes our very easy and we are able to track every small details

Nachteile:

Nothing as such , only it take time to reach support

Muhammad Yasir
Finance Manager in Saudi-Arabien
Restaurants, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Posist review by Darsh Restaurants in Jeddah

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Order punching has become very fast now, staff can use tablets to take orders simultanoesly.It is very easy to generate reports and download in different formats.We have also integrated with Xero which pushes all our accounting related data automatically.

Vorteile:

Posist billing application has great UI with very easy to use interface, staff finds it very easy to operate and punch orders.Reporting is very good, it has lot of reports and we can get the required data.We are integrated with Xero and accounting data push is very smooth and automatic.Posist Academy is a great tool for self learning, it has multiple languages support as well. Our team is using Academy to clarify their doubts if any.

Nachteile:

While punching items, it would have been better if the icons are slightly big and bold so that it is easy to find and punch the items while order taking. Overall it's a good application, no major issue so far.

Antwort von Restroworks

letztes Jahr

Dear Muhammad Yasir, Thank you for taking the time to leave us such a delightful review. Your feedback and support are invaluable to us at Posist. We're thrilled you enjoyed using the platform and that your experience met your expectations. We are committed to providing top-quality services and maintaining high customer satisfaction, and your positive review reaffirms the hard work we put into this every day. Thank you once again for your wonderful words of appreciation. Best, Team Posist

Neeti
MD in Indien
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Inventory Review

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Has given me a solution for POS and inventory. The inventory information is reliable at single store level but not at an aggregate level or for spokes.

Vorteile:

Gives correct information for the kind of data input Very supportive team to learn the platform

Nachteile:

Requires high learning curve and not intuitive. Does not have a solution for Multibrand, multistore dark kitchens

Prashanth
Cost Controller in Oman
Restaurants, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Posist usage @ OCEC Ghala

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: We are using Posist for Order Management, Online Ordering, Inventory Management and reports tracking.
Overall we are very satisfied with Posist and it's services.

Vorteile:

Talabat integration has made our operations very easy and smooth, orders are landing directly on the KDS without any intervention whoch helps in achieving efficiency. Cockpit app helps us to get the currect sales/stats on our smartphone. Support from Vishal, He helped us on every stage, Integrations, Menu Updates, Thermal printer setup ETC. Order puching is easy and can be done in seconds.

Nachteile:

Brand wise reporting should haven been better where we can check order related details for every tab/brand.

Antwort von Restroworks

vor 2 Monaten

Dear Prashanth, Thank you for taking the time to leave us such a delightful review. Your feedback and support are invaluable to us at Restroworks. We're thrilled you enjoyed using the platform and that your experience met your expectations. At Restroworks, we strive to provide the best service possible and your feedback is crucial for improving. Best, Team Restroworks

Mohammad
IT Director in Saudi-Arabien
Restaurants, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A cloud base POS solution that supported with robust reporting and API tool.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Having all the data in one sourceintegration which minimized the efforts of cashiers to re-punch orders.manager app which helped store managers to monitor the store performance remotelyAPI availability which helped us to minimize the integration layers and track issues easily.

Vorteile:

1- Supports API which enable business to integrate with all tech partners like: Food aggregators, Mobile app, CRM, ETC...2- Availability of online reports which supports operations.3- Manager app which helps monitor the performance of the store.4- Anti theft option which is available on the manager app as well.5- Works offline though it is a cloud software6- 24/7 support.

Nachteile:

Since it is a cloud base solution the new features should wait for the next release which is 1 month of time.