dwellingLIVE

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von dwellingLIVE

Wer verwendet dwellingLIVE?

Visitor management tool for gated and guard-gated communities, property management companies, and homeowner associations which helps with a customer portal, manufacturer maintenance, work order management and more.

Was ist dwellingLIVE?

The dwellingLIVE Visitor Management System is the premier solution for communities of any type and size who are concerned about controlling who comes and goes in their community. It provides Community Managers and HOAs with a flexible, web-based interface through which they can configure and monitor the system. Gate Attendants can expedite visitor and resident access through purpose-built computers, while still maintaining a highly secure and professional image.

dwellingLIVE – Details

dwellingLIVE

http://dwellinglive.com/

dwellingLIVE – Kostenübersicht

dwellingLIVE bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

dwellingLIVE Funktionen

Besuchermanagement Software
Abzeichen-Management
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Ausweis-Scan
Besucher-Nachverfolgung
Dokumentenmanagement
Merkliste
Registrierungs-Management
Self-Check-in
Vorabregistrierung

dwellingLIVE – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 8 Nutzerbewertungen

Gesamt
2,6/5
Benutzerfreundlichkeit
3,1/5
Kundenservice
2/5
Funktionen
2,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,3/5
Jamie G.
Buyer
Konsumgüter, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.8.2019

"Very Easy App For Gated Communities "

Kommentare: I love this app. I felt like it was a bit more complicated to setup, but once the setup is complete the ease of use is great.

Vorteile: This is the first time living in a gated community and my fear was that I would have to miss the call from the front gate to let a guest into my complex. DwellingLive takes that fear out of the equation.
I can assign 6 people to the list so that they will automatically get into my complex without me having to do anything. For delivery drivers and other guests, the app is super easy to let people in. You also receive text alerts when your guest enters the complex, so you know that they will be at your apartment any moment.

Nachteile: I feel like there is a minute or 2 delay or lag from the time someone is let into the gate from the time I receive the notification on my phone. I wish it was immediate.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.8.2019
David S.
CO-Chair Security Committee
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.10.2018

"Dwelling Live App for iPhone"

Kommentare: Love the system - I sure wish they would fix the iPhone app

Vorteile: Ease of use and it is a wonderful program. BUT... (see below)

Nachteile: If you update your iPhone OS to most recent (12.0.1) the Dwelling Live app will cease to function which is a real shame because it WAS great

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.10.2018
Jennifer J.
Assistant Community Manager
Immobilien, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2016

"Non-existent support"

Kommentare: As an Assistant Community Manager I am at a loss regarding the DwellingLive complete lack of customer and technical support. I've called every number, sent emails and even posed as a potential customer to try to speak to someone at this company and have had zero luck. Every call is forwarded to a voicemail and no emails have ever been replied to. I work in a regional office of a nationwide property management company and we are now looking into any other option and will be speaking to Executive VP about considering a change.

Vorteile: There are other options.

Nachteile: Lack of documentation and support.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2016
Dan K.
VP of Growth & Partnerships
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.1.2019

"Dwelling Live; "

Kommentare: I pain to login as a resident/user... every time I have to scramble to find email and old password, and it looks like an old accounting software platform -- but it's functional for event conference room bookings.

Vorteile: The calendar booking function for rooms/banquets.

Nachteile: That chat board and/app integration. There are plenty of neighborhood community chat boards...they tried, we have a few dozen users in it, but most everyone still goes to Nextdoor.com or the facebook page.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.1.2019
Ricardo B.
CEO
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2019

"No Support"

Kommentare: I am not able to log in via my app (IPhone 8 plus) for over 1 year. Contacted Customer support multiple times and get the same answer: This is a known problem... we will contact you once is fixed. Please use you desktop...
Unacceptable.

Vorteile: It worked well for at the beginning: it was easy to use.

Nachteile: Customer Support (or lack of it). I have a issue and had a hard time to find a contact for technical support (phone number, email...)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2019